• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2025 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2025 13:15

Detail zákazky Z20251838

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.05.2025 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    09.05.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.05.2025 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.05.2025 13:15

Základné údaje

Z20251838

OF-288291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10773522

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač katalógov trofejí CHPO Poľana za poľovnícku sezónu 2023-2024

tlačiarenské služby, tlač, kniha

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač katalógov trofejí CHPO Poľana za poľovnícku sezónu 2023-2024
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad ks 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát čistý formát A5 (148x210 mm)
Rozsah obálka 4 strany, vnútro 64 strán
Papier obálka natieraný papier lesklý, papier- ONL,  obálka gramáž 250 gr., vnútro gramáž 130 gr.
Farebnosť obálka: 4+0, vnútro 4+4,
Povrchová úprava obálka-lesklé lamino, vnútro papier ONL
Väzba V1-spinková
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou vyhotoviť kontrolnú farebnú maketu pre účel autorskej korektúry, po odsúhlasení dodané dáta PDF pre CTP.
Balenie po 20ks do fólie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Služby budú dodané vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Realizácia služieb bude dodaná do 2 dní odo dňa doručenia objednávky na miesto dodania.
3. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
7. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
8. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kriváň 334, Kriváň, Detva, Banskobystrický, Slovenská republika

13.05.2025 08:00 — 16.05.2025 13:00

800,00 ks

700,00

700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.05.2025 11:09

09.05.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.05.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 206
 29
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2025 13:38 - Vstupná ponuka 700,00 € Cena bez DPH
09.05.2025 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 697,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS