• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2025 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2025 09:05

Detail zákazky Z20251813

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2025 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2025 08:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2025 09:05

Základné údaje

Z20251813

OF-299240

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10769107

Objednávateľ

00328421

Obec Krásnohorské Podhradie

Hradná 156, Krásnohorské Podhradie, 04941, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov
poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1..Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 0 6000
1.Nominálna hodnota jedného stravného lístka Eur 6,60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka
Stravný lístok obsahuje nominálnu hodnotu stravného lístka
Stravný lístok papierová forma
Knižná väzba viazané po 20 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov do 48 hodín od podania objednávky do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke.
Stravné lístky budú u dodávateľa objednávané na základe čiastkových objednávok. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, e-mailom, faxom alebo telefonicky podľa dohody zmluvných strán.
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok na 12 mesiacov je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo stravných poukážok počas trvania zmluvy bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Trvanie zmluvy je na dobu určitú a to odo dňa jej účinnosti po dobu maximálne 12 mesiacov resp. do vyčerpania celkovej výšky plnenia, čo nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok.
Celková cena za stravný lístok je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravného lístka v € a výškou prípadného   poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných lístkov, zahŕňa províziu dodávateľa, pokrýva tiež všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním stravných lístkov objednávateľovi, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa.
Stravné   lístky sa budú   fakturovať    samostatne nasledovne   pre   :  Obec Krásnohorské   Podhradie     ,   Obec  Krásnohorské Podhradie  - MOaPS
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými lístkami v zmysle platných predpisov.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne každý mesiac za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu so splatnosťou do 30 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov, alebo dodanie nových stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku za poskytnuté služby) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných lístkov, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných lístkov.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Doba platnosti stravných lístkov vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka trvá do konca nasledujúceho roka.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami.
Objednávateľ požaduje,  aby  stravné  lístky  mali účinnosť  na celom  území  SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hradná 156,, Krásnohorské Podhradie, Rožňava, Košický, Slovenská republika

10.05.2025 00:00 — 10.05.2026 00:00

6 000,00 ks

39 600,00

32 195,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.05.2025 11:54

06.05.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2025 12:31 - Vstupná ponuka 39 599,00 € Cena s DPH
06.05.2025 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 39 598,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS