Z20251809
OF-298841
zrušená
37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
Služba potlače elektronických čipových kariet
potlač, potlač kariet
Služba
|
1. Vyhotovenie potlače pre čipovú kartu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Personalizovaná karta s fotografiou užívateľa, slúžiaca na jeho autentifikáciu, vyhotovená podľa grafického návrhu Objednávateľa |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| počet | ks | 500 | ||
| Záruka | mesiac | 12 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Verzia karty | NFC + Smart Card (s kontaktným čipom) |
| Rozmer karty | 85,6 mm x 54 mm |
| Materiál karty | plast |
| Špecifické požiadavky | pred samotnou tlačou grafického návrhu, prekrytie existujúceho loga a QR kódu na karte bielou farbou |
| Vlastnosti tlače | farebná (CMYK) |
| Rozlíšenie tlače | minimálne 600 x 600 dpi |
| Typ potlače | obojstranná potlač |
| Dokončovanie | obojstranný ochranný lak (lesklý) |
| Názov |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy. |
| Rámcová dohoda bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
| Objednávateľ bude zasielať karty a grafické podklady Dodávateľovi na tlač približne každých 14 kalendárnych dní. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní služby. |
| Dodávateľ sa po odoslaní grafických podkladov a kariet od Objednávateľa, zaväzuje vykonať službu potlače a zabezpečiť doručenie kariet na adresu sídla Objednávateľa do 48 hodín. |
| Dodávateľ súhlasí s prevzatím podkladových čipových kariet a ich uskladnením do zásoby pre ich budúce použitie (potlač) a záväzkom informovať Objednávateľa o potrebe nového naskladnenia pri ich minutí. |
| Požaduje sa dodanie predmetu Zmluvy spolu s faktúrou v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. |
| Dodávateľ do 3 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
| Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia marketingu Kancelárie predsedu PSK, alebo ňou poverená osoba a okrem spoločnej komunikácie je určená za účelom zadania/prebratia služby, kontroly kvality vykonanej služby a kontroly správnosti fakturácie spojenej so službou. |
| Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom s udaním počtu kariet a ich jednotkovej ceny. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním služby do miesta plnenia. |
| Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody maximálne. Jednotkovú cenu teda predstavuje poskytnutie predmetnej služby pre 1ks karty aj s dopravou a je maximálne 1/500 z výslednej ceny Rámcovej dohody. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a služba bude do SR prepravená z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| V prípade ak budú zistené, že služba nezodpovedá minimálnej požadovanej špecifikácii predmetu zákazky, si Objednávateľ vyhradzuje právo službu NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami. |
| Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní. |
| Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
| Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 dní, ak nie je určené inak. |
| Ak nebudú splnené špecifikácie súťaže, Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie služby. |
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 komplet
1 712,25
1 392,07
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.05.2025 11:01
09.05.2025 12:00
09.05.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: