• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2025 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2025 09:20

Detail zákazky Z20251803

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.05.2025 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.05.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.05.2025 09:20

Základné údaje

Z20251803

OF-297833

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10769093

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava a preventívna údržba fotokopírovacích zariadení KYOCERA, TRIUMPH ADLER, TOSHIBA

servis, preventívna údržba, fotokopírovací stroj, KYOCERA, TRIUMPH ADLER, TOSHIBA

  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task Alfa 6052 ci, s.n. W2E8805698, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task Alfa 6052 ci, s.n. W2E8805698 ks 1
Práca výmena dielov: hodina 3
MK-8515A Maintenance kit ks 1
302V893032 DV-8560M ks 1
302ND93171 MC-8550 ks 3
 2. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Triumph Adler TA4006 s.n. VG68307187, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Triumph Adler TA4006 s.n VG68307187 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 1
302ND93088 FK-8550 FUSER UNIT ks 1
 3. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Triumph Adler TA5006 s.n. VG87Z03853, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Triumph Adler TA5006 s.n VG87Z03853 ks 1
Práca: výmena dielu hodina 3
302L794041 FEED DRIVE L ASSY ks 1
302ND94018 BOX WASTE H ASSY ks 1
 4. Oprava fotokopírovacieho zariadenia TOSHIBA e-studio 2820 s.n. SCWG812522 , vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TOSHIBA e-studio 2820 s.n. SCWG812522 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 2
6LH57728000 SNSR-RADF-READ-502 ks 1
6LH06323000 SNSR-RADF-EXIT-430 ks 2
6LK71637000 DF-KIT-3031 ks 1
 5. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Kyocera Task-alfa 5551 s.n. L8B4X03561, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyocera Task-alfa 5551 s.n L8B4X03561 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 1
302N494020 PRIMARY FEED UNIT ks 1
 6. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Toshiba s-studio 3555 s.n. C7KD20604, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toshiba s-studio 3555 s.n. C7KD20604 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 3
D-FC30-C Developer Cyan ks 1
D-FC30-Y Developer Yellow ks 1
D-FC30-M Developer Magenta ks 1
6LJ54274000 ASYS-MIXR-DEV-AGIR ks 3
F0-01959000 L1260 2RS-SH44M ks 6
6LK48906000 GEAR-04H-29-9-MIX-SP ks 3
6LK48905000 GEAR-04H-29-9-MIX-AG ks 3
 7. Oprava fotokopírovacieho zariadenia Triumph Adler TA4006 s.n VG68307215, vrátane poskytnutia výrobcom odporúčaných nových originálnych náhradných dielov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Triump Adler TA4006 s.n VG68307215 ks 1
Práca: výmena dielov hodina 3
303R702012 BASE, DP ks 1
303R702160 HINGE LEFT B ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena predmetu zákazky bude konečná vrátane všetkých úkonov na poskytnutie uvedenej služby a nákladov na dopravu.
Objednávateľ požaduje dodávku nových, originálnych náhradných dielov výrobcu stroja.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou (firmou) oprávnenou / autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis fotokopírovacích strojov značky KYOCERA, TRIUMPH ADLER, TOSHIBA, SHARP. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa doručiť kontaktnej osobe objednávateľa podrobný cenový rozpis s uvedením náhradných dielov, označený príslušným poradovým číslom, uvedeným v tomto zozname a to najneskôr do 2 pracovných dní od podpisu zmluvy.
Vrátane dopravy a inštalácie v mieste plnenia.
Plnenie služby v Bratislave III a v obci Kuchyňa v okrese Malacky.
Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a písomného protokolu o poskytnutí služby, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb a použitých náhradných dieľov s uvedením množstva a dátumu poskytnutia služby. Protokol o poskytnutí objednanej služby potvrdený podpisom zástupcu objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služby.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Požadovaná splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia..
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko vodiča a osôb zabezpečujúcich dodanie plnenia, a to najneskôr 2 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predloženie potvrdenia v podobe aspoň troch fakturačných dokladov, ktoré preukazujú, že v poslednom roku vykonal dodávateľ sám ( nie subdodávateľsky) činnosť týkajúcu sa diagnostiky a opráv farebných a čiernobielych fotokopírovacích strojov. Tieto doklady musia byť anonymizované.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Viesta 2, Bratislava; VU 1201 Kuchyňa, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12.05.2025 08:00 — 20.05.2025 12:00

1,00 súbor položiek

6 320,70

6 320,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.05.2025 08:01

06.05.2025 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.05.2025 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 63
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.05.2025 11:03 - Vstupná ponuka 6 320,00 € Cena bez DPH
06.05.2025 15:49 - Najvýhodnejšia ponuka 6 319,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS