• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2025 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2025 15:20

Detail zákazky Z20251769

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.04.2025 12:56
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2025 15:20

Základné údaje

Z20251769

OF-299146

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10763293

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

46007601

EMBROCOM, s.r.o.

S. H. Vajanskeho 1, Nové Zámky, 94001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Reklamné predmety - tričká s potlačou

reklamné predmety, tričká

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79341000-6 - Reklamné služby
  • 79342200-5 - Propagačné služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tričko pánske
Funkcia
1. Reklamné predmety za účelom prezentácie objednávateľa.
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tričko pánske ks 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Pánske tričká - Single Jersey 100% bavlna (príp. 85% bavlna, 15 % viskóza alebo 97 % bavlna a 3% viskóza), 160 g/m2 tubulárny strih, spevňujúca páska od ramena k ramenu, prateľné na 40 °C, saténová etiketa, tlač: digitálna, sieťová
1.2. LOGO potlač: na všetky tričká - predná strana, vľavo hore, šírka 8 cm zadná strana hore, stred, šírka 14 cm, farba loga biela áno
1.3. Farba snorkel blue/svetlomodrá - veľkosť M (2 ks), veľkosť L (5 ks), veľkosť XL (3 ks), farba smaragdovo zelená - veľkosť M (3 ks), veľkosť L (5 ks), farba tmavomodrá - veľkosť M (3 ks), veľkosť L (5 ks), veľkosť  XXL (2 ks), farba ebony gray - veľkosť M (3 ks), veľkosť L (4 ks), veľkosť XL (3 ks) áno
 2. Tričko dámske
Funkcia
1. Reklamné predmety za účelom prezentácie objednávateľa.
2. Dodávka reklamných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Dodávka reklamných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2. Tričko dámske ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2.1. Dámske tričká, Single Jersey 100% bavlna (príp. 85% bavlna, 15 % viskóza alebo 97 % bavlna a 3% viskóza), 160 g/m2, tvarovaný strih,  tlač: digitálna, sieťová áno
2.2. LOGO potlač: na všetky tričká - predná strana, vľavo hore, šírka 8 cm zadná strana hore, stred, šírka 14 cm, farba loga biela áno
2.3. Farba magenta - veľkosť M (4 ks), veľkosť XL (3 ks), farba ružová - veľkosť S (2 ks), veľkosť L (3 ks) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. Podklady na potlač (logo s návrhom vizualizácie) v elektronickej podobe budú úspešnému dodávateľovi poskytnuté e-mailom po uzatvorení zmluvy.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
8. Objednávateľ pred vystavením objednávky odsúhlasí dodávateľovi návrh vizualizácie jednotlivých reklamných predmetov, rozmerov loga, nápisov a ich umiestnenia.
9. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
10. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
11.  Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia objednávky dodávateľovi.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14.  Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12.05.2025 08:00 — 26.05.2025 15:00

1,00 súbor

549,99

447,15

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.04.2025 12:56

06.05.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 438
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2025 14:14 - Vstupná ponuka 439,11 € Cena s DPH
02.05.2025 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 439,11 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS