30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR
kurz, ADR, bezpečnostný poradca ADR
Služba
|
1. Základné školenie bezpečnostného poradcu ADR
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Obnovovacie školenie bezpečnostného poradcu ADR | osoba | 1 |
| Názov |
| Miesto konania kurzu územie SR do 31.10.2025. |
| Požaduje sa aby dodávateľ zabezpečil potrebný školiaci materiál pre účastníkov kurzu. |
| Požaduje sa aby počas celej doby trvania kurzu dodávateľ dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov kurzu a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
| Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu kurzu, zoznam účastníkov školenia/kurzu, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
| Požaduje sa aby faktúra/faktúry boli vystavené do 7 dní po skončení kurzu a aby boli doručené na adresu ktorá bude na tento účel oznámená dodávateľovi objednávateľom po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| Termín školenia a miesto školenia bude objednávateľom upresnený po uzatvorení zmluvy v EKS podľa jeho aktuálnych potrieb najneskôr do 31.10.2025. |
| Dĺžka trvania školenia (aj so skúškou) max. 10 pracovných dní |
| Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
| Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
| Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
| Pre vylúčenie pochybností zmluvné strany výslovne vyhlasujú, že prihlásenie účastníka do predmetného kurzu je právom, nie však povinnosťou Objednávateľa. |
| Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
| Dodávateľ zabezpečí a zapožičia potrebný školiaci materiál, poskytne priestory a všetky potrebné pomôcky a potreby na vykonanie kurzu. Dodávateľ zabezpečí úhradu správneho poplatku – kolku (ak je potrebný) a aj prípadný poplatok za vydanie osvedčenia (preukazu alebo inej formy dokladu) o získaní oprávnenia bezpečnostného poradcu ADR. Dodávateľ zabezpečí záverečnú skúšku (ak je potrebná) a vydanie certifikátu (potvrdenia, prípadne iného preukazu) o absolvovaní kurzu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v objednávkovom formulári objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ nie je platcom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH. |
| Výsledná cena musí byť konečná vrátane DPH, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.05.2025 15:46 — 30.10.2025 15:46
1,00 Celý predmet zákazky
531,00
431,30
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2025 15:50
03.05.2025 16:49
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.04.2025 08:09 - Vstupná ponuka | 531,00 | € | Cena s DPH |
| 30.04.2025 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 530,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: