00738301
Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, kancelárske potreby, papier na fotokopírovanie, papier na písanie, papier do tlačiarní
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier A4
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| - hustota papiera | g/m2 | 80 | ||
| - počet listov v balíku | ks | 500 | ||
| - počet balíkov papiera | ks | 220 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - cena zahŕňa | dovoz |
| - formát | A4 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
| Dodávka tovaru v pracovných dňoch od 8-14 hod. |
| Osoba dodávajúca tovar je povinná pri vstupe do objektu kupujúceho, ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho. |
| Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s distribúciou tovaru do miesta dodania (napr. dovoz, balné, prípadné náklady na vybavenie reklamácie a pod.). |
| Navrhovaná cena musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Uchádzačom navrhovaná cena bude vyjadrená v eurách, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
| Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ znáša všetku zodpovednosť za chyby tovaru, ktoré vzniknú počas prepravy tovaru a jeho dodávky na miesto plnenia (pozn. podľa Občianskeho aj obchodného zákonníka je predávajúci zodpovedný za vadu veci/tovaru až do okamihu riadneho prevzatia tovaru na mieste plnenia-keď si kupujúci tovar prevezme a skontroluje). |
| Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
| Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude požadovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
| Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky (osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky). Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle Obchodných podmienok el. platformy (ďalej len "VZP OPEP") odstúpiť od Zmluvy. |
| Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak najnižšia ponuka bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky alebo v prípade nepridelenia finančných prostriedkov zo strany jeho nadriadeného orgánu. |
Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
07.05.2025 11:01 — 07.08.2025 11:02
1,00 celok
836,40
680,00
Požadujem vlastný návrh plnenia.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.04.2025 11:06
05.05.2025 08:12
05.05.2025 08:27
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.04.2025 11:10 - Vstupná ponuka | 784,74 | € | Cena s DPH |
| 29.04.2025 14:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 744,15 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: