• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2025 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2025 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2025 12:00

Detail zákazky Z20251746

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2025 10:09
  •    Predkladanie ponúk
    06.05.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.05.2025 11:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.05.2025 12:00

Základné údaje

Z20251746

OF-299159

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10763271

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Box úložný 64l

box plastový

  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Box úložný plastový, 64l
Funkcia
Multifunkčný transparentný ukladací box s priehľadným vekom vhodný na ukladanie, alebo transport
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Box úložný plastový s vekom, 64 l, alebo ekvivalent s rovnakými technickými parametrami ks 20
objem l 64
vonkajšia dĺžka mm 710
vonkajšia šírka mm 440
vonkajšia výška mm 310
vnútorná dĺžka mm 605
vnútorná šírka mm 370
vnútorná výška mm 280
hmotnosť kg 3,1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál polypropylén
farba transparentná
tepelná odolnosť - 15 oC až +80 oC
prevedenie stohovateľný s vekom
vyhotovenie rukoväte oblúkové uzávery
vhodný/referenčný typ REALLY USEFUL BOX
Interné číslo materiálu kupujúceho 564411216262_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Vrátane dopravy na miesto plnenia
b) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový) a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene , ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov).
d) Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e) S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický list, prospekt a pod.).
f) Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.
g) Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
h) Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
i) Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
j) Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b - h, sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
k) Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12.05.2025 07:00 — 06.06.2025 14:00

1,00 celok

840,00

840,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.04.2025 10:09

06.05.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.05.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 111
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.04.2025 18:40 - Vstupná ponuka 839,99 € Cena bez DPH
06.05.2025 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 829,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS