• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2025 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2025 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2025 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2025 08:55

Detail zákazky Z20251742

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.04.2025 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    05.05.2025 08:05
  •    Ukončenie zákazky
    05.05.2025 08:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.05.2025 08:55

Základné údaje

Z20251742

OF-298223

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10757074

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

17312001

MEDITRADE spol. s r.o.

Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kardioplegický set

kardioplégia, roztok, kardioplegický roztok, CPG, mimotelový obeh, ECC, perfúzia, srdce, zastavenie srdca

  • 33186000-7 - Jednotky pre mimotelový obeh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kardioplegický set
Funkcia
Kardioplegický set s výmenníkom tepla na doručenie kardioplégie v pomere 4:1 s lapačom bublín, špeciálny zdravotnícky materiál pre potreby kardiochirurgie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kardioplegický set ks 300
prietok krvi (odporúčaný) ml/min 500
plniaci objem modulu výmenníka tepla ml 52
maximálny pracovný tlak (krv) kPa 67
plocha výmenníka tepla cm2 640
veľkosť pórov integrovaného filtra mikrometer 96
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konektor na vstupe 1/4 (blood inlet)
konektor na výstupe 3/16 (blood outlet)
materiál výmenníka tepla nerezová oceľ
materiál puzdra výmenníka tepla polyuretán
materiál filtra polyester
Set musí obsahovať: ------------------------------------------------------------------------
- hadicový set priemer 3/16 x 1/16
- výmenník tepla obsahuje integrovaný filter
- obvodová hadica na kardioplegický roztok jeden koniec závitová spojka, druhý koniec luer spojka
- obsahuje "barrier isolator" a jednocestnú chlopňu (one way valve) áno
- obsahuje hadicu pre použitie s valčekovým čerpadlom
balenie jednorazové sterilné balenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody, na dohodnuté zmluvné obdobie 12 kalendárnych mesiacov., resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
3. Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
4. Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
5. S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH.
6. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľovi a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky.
7. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení :
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- v súlade s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní.
8. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto zmluve, inak je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť.
9. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. vyradenie/zaradenie tovaru z/do zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru atď)
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov
10. Požaduje sa predložiť v lehote do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy:
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností,
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných / evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom.
11. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
12. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
15. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

300,00 ks

46 500,00

46 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

29.04.2025 08:42

05.05.2025 08:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.05.2025 08:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.05.2025 10:18 - Vstupná ponuka 46 500,00 € Cena bez DPH
02.05.2025 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 46 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS