30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31691129
MD Professional s. r. o.
Dlhé hony 4991, Poprad, 05801, SVK
Opravy a údržba veľkokuchynských zariadení
Servis, oprava a údržba, kotol varný, konvektomat, fritéza, panvica smažiaca el., mikrovlnná rúra, škrabka na zemiaky, skriňa chladiaca, váha, mraznička,
Služba, Tovar
|
1. Oprava a údržba strojov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Servis, údržba a opravy veľkokuchynských zariadení |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kotol varný elektrický KE-85-0; 0173/2001 | ks | 1 | ||
| Kotol varný KE 150 0 ; 0192/2001 | ks | 1 | ||
| Sporák veľkokuchynský; SE 94 0113 | ks | 1 | ||
| Varidlo veľkokuchynské eL. 85l; 1519/1995 | ks | 1 | ||
| Konvektomat RETIGO 22760208/2002 | ks | 1 | ||
| Konvektomat el. Fagor APE 201/2020 | ks | 1 | ||
| Fritéza; 1008601 | ks | 1 | ||
| Panvica smažiaca el. 19110094/2020 | ks | 1 | ||
| Krájač nerezový; HK062019-21048000020/2019 | ks | 1 | ||
| Stroj na rezanie mäsa; 22944/2003 | ks | 1 | ||
| Stroj na šľahanie a miešanie; 5942/95 | ks | 1 | ||
| Stroj na rezanie zeleniny; 195026/1995 | ks | 1 | ||
| Stroj na rezanie zeleniny SA -16- D; 189233/1989 | ks | 1 | ||
| Stroj univ. šľahací a mieš. RE 22; 5112/93 | ks | 1 | ||
| Stroj nárezový ;17828/1992 | ks | 1 | ||
| Mikrovlnná rúra ; AV 218 / WR/AV | ks | 1 | ||
| Mikrovlnná rúra ; ECG MTD 231S/2019 | ks | 1 | ||
| Škrabka na zemiaky a zeleninu; SKBZ 20N/2019 | ks | 1 | ||
| Skriňa chladiaca el. do 225 l; C225/6807/1998 | ks | 1 | ||
| Skriňa mraziaca GS58NEWDV; 000513032924/2020 | ks | 1 | ||
| Skriňa chladiaca el. do 185 l; Calex/1999 | ks | 1 | ||
| Skriňa chladiaca el. do 220l; EDY DV2274/2005 | ks | 1 | ||
| Skriňa chladiaca do 100 l; 2022 | ks | 1 | ||
| Skriňa chladiaca 2-dverová; D826160818/2018 | ks | 1 | ||
| Skriňa chladiaca; R6191DW N549983-04 | ks | 1 | ||
| Skriňa mraziaca; 410 AP 9516534/1994 | ks | 1 | ||
| Skriňa mraziaca EDY DV 2274 225 l.; 20045113888-363032080-03 | ks | 1 | ||
| Box mraziaci EC5231AOW 63020147/2016 | ks | 1 | ||
| Skriňa mraziaca 6S58 NEWDV 513032924 | ks | 1 | ||
| Mraznička LIEBHERR GG5260/2022 | ks | 1 | ||
| Váha plošná digitálna A12E/2023 | ks | 1 | ||
| Stolička ohrievacia el.typ STE6 0137/2000 | ks | 1 | ||
| Box mraziaci Electrolux EC5231 63210064 | ks | 1 | ||
| Škrabka na zemiaky ŠKB Z20 0133/2005 | ks | 1 | ||
| Stroj na umývanie riadu HSP 550 GB1851430918/2018 | ks | 1 | ||
| Stroj výd.el.pojazdný 147/2019 | ks | 1 | ||
| Stroj na rezanie mäsa OMAS 921 | ks | 1 | ||
| Škrabka na zemiaky KB325 BC409366 | ks | 1 | ||
| Panvica el.smažiaca BR/90/120E,19110094/2020 | ks | 1 | ||
| Mixér tyčový 200500653/ 2020 | ks | 1 | ||
| Cena práce za servis, údržbu a opravy vrátane dopravy na miesto poskytnutia služby | hodina | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| obsah údržbového servisu | diagnostika, čistenie, nastavenie, namazanie, strojárske opracovanie súčiastok, výmena oleja, opotrebovaných súčiastok, motorov, remeňov a vykonanie potrebných prác, ktoré zistí dodávateľ na mieste |
| obsah opráv | podľa poruchy vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov. |
| Názov |
| Miesta plnenia: Poprad |
| Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Dodávateľ vykoná opravy zariadení na základe telefonickej, emailovej objednávky objednávateľa. Písomná objednávka bude dodávateľovi doručená prostredníctvom pracovníka odstraňujúceho nahlásenú poruchu. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež výrobné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín. |
| Dodávateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa. |
| V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia." |
| Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách. |
| Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
| Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa. |
| Faktúra musí obsahovať všetky zákonom stanovené údaje vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Objednávateľ po dohode s dodávateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Nástup na odstránenie poruchy do 12 hod. od nahlásenia poruchy telefonicky alebo e-mailom |
| Cena za jednu normohodinu práce je predmetom verejného obstarávania a musí byť stanovená vrátane dopravy na miesta plnenia a ďalších súvisiacich nákladov, okrem nákladov na náhradné diely. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Požaduje sa originál faktúra s pečiatkou a podpisom nie scan. |
| Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
| Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
| Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy. |
| Maximálny finančný limit predmetnej zákazky je 2 000,00 eur s DPH vrátane nákladov za dopravu a náhradné diely. |
| Názov | Upresnenie |
| Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. | do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list |
| Pracovník vykonávajúci opravy musí predložiť oprávnenie na prácu na elektrických alebo plynových zariadeniach v zmysle platných predpisov SR podľa charakteru opravy. | Vyhláška MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z |
Kukučínova 5272, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
05.05.2025 08:00 — 31.12.2025 12:00
1,00 normohodina
63,55
51,67
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.04.2025 12:23
30.04.2025 12:30
30.04.2025 12:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.04.2025 13:40 - Vstupná ponuka | 62,73 | € | Cena s DPH |
| 25.04.2025 15:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 61,50 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: