42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
35742364
Lindström, s.r.o.
Orešianska ulica 3, Trnava, 91701, SVK
Prenájom a údržba bezpečnostných čistiacich rohoží
rohože, bezpečnostné čistiace rohože, prenájom rohoží
Služba, Tovar
|
1. Rohože
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie hygieny, čistoty a bezpečnosti vstupných priestorov budov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| rohož 85 x 150 cm - prenájom | ks | 107 | ||
| rohož 115 x 200 cm - prenájom | ks | 205 | ||
| rohož 150 x 300 cm - prenájom | ks | 25 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Materiálové prevedenie rohoží: | gumený podklad - nitril, krútený nylónový vlas |
| Rohože musia mať nábehovú hranu, ktorá zabraňuje zakopnutiu. | |
| Pri fixácii rohože o podlahu nesmie dôjsť k poškodeniu podlahy. | |
| Lehota dodania: | od 10.05.2025 do 09.05.2026 |
| Názov |
| 1.3.1 PLATOBNÉ PODMIENKY: |
| 1.3.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Rozpočet musí obsahovať jednotlivé jednotkové ceny bez DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH vrátane dopravy. Dodávateľ je povinný uvádzať všetky ceny zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.1.2 Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek pre organizačné jednotky podľa počtu a rohoží a ich umiestnenia. |
| 1.3.1.3 Cena je stanovená vrátane dopravy, čistenia, prania, výmeny a uloženia rohoží v 14 dňovom cykle na 96 miest dodania v rámci celého územia SR: |
| 10 miest dodania v BA kraji: rohož 115 x 200 cm - 51 ks, 85 x 150 cm - 23 ks, 150 x 300 cm - 1 ks |
| 10 miest dodania v TT kraji: rohož 115 x 200 cm - 11 ks, 85 x 150 cm - 8 ks, 150 x 300 cm - 4 ks |
| 7 miest dodania v TN kraji: rohož 115 x 200 cm - 11 ks, 85 x 150 cm - 4 ks, 150 x 300 cm - 4 ks |
| 12 miest dodania v NR kraji: rohož 115 x 200 cm - 10 ks, 85 x 150 cm - 9 ks |
| 12 miest dodania v ZA kraji: rohož 115 x 200 cm - 24 ks, 85 x 150 cm - 20 ks, 150 x 300 cm - 5 ks |
| 13 miest dodania v BB kraji: rohož 115 x 200 cm - 39 ks, 85 x 150 cm - 6 ks, 150 x 300 cm - 1 ks |
| 17 miest dodania v PO kraji: rohož 115 x 200 cm - 26 ks, 85 x 150 cm - 13 ks, 150 x 300 cm - 6 ks |
| 14 miest dodania v KE kraji: rohož 115 x 200 cm - 33 ks, 85 x 150 cm - 24 ks, 150 x 300 cm - 4 ks |
| 1.3.1.4 Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Úhrada faktúry sa uskutočňuje formou prevodu na bankový účet predávajúceho. Bezhotovostný platobný styk sa uskutoční prostredníctvom finančného ústavu kupujúceho na základe faktúry, ktorej splatnosť je dohodnutá v lehote tridsať (30) dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania finančných prostriedkov z účtu kupujúceho. |
| 1.3.1.5 Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike aj číslo Zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Nová lehota splatnosti opravenej faktúry začína plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky jej náležitosti. |
| 1.3.1.6 Faktúra sa bude vystavovať a odosielať na adresu kupujúceho: Finančné riaditeľstvo SR, oddelenie účtovníctva, Mierová 23, 815 11 Bratislava |
| 1.3.1.7 Prílohou faktúry musia byť dodacie listy potvrdené oboma zmluvnými stranami s uvedením dátumu, mena a podpisu preberajúcej zodpovednej osoby. |
| 1.3.1.8 Uvedená služba sa bude fakturovať raz mesačne. |
| 1.3.2 Ostatné dojednania |
| 1.3.2.1 Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi za účelom preukázania splnenia požadovaných technických a iných požiadaviek v Objednávkovom formulári predmetu obstarávania funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu Zmluvy, s uvedením presných názvov (obchodných značiek a typových označení) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. V prípade nesplnenia požadovaných technických a iných požiadaviek objednávateľa podľa prvej vety tohto ustanovenia, toto porušenie povinnosti |
| je považované za porušenie Zmluvy podstatným spôsobom, ktoré zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Zmluvy s následným udelením negatívnej referencie dodávateľovi v EKS. |
| 1.3.2.2 Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu oprávnenú konať za dodávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
| 1.3.2.3 Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky- presný zoznam miest plnenia spolu s príslušnými kontaktnými osobami. |
| 1.3.2.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť počty kusov rohoží a ich umiestnenia pri vzniku a zániku úradu. |
| 1.3.2.5 Údržba rohoží pozostáva z čistenia, odvozu a dovozu rohoží zachytávajúcich nečistotu na miesta určenia v pracovných dňoch a v úradných hodinách jednotlivých úradov (ak tam nie je stála služba) |
| 1.3.2.6 Platnosť zmluvy je stanovená na obdobie od 10.05.2025 do 09.05.2026 |
Slovenská republika
12
337,00 kus
36 661,55
29 806,14
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.04.2025 09:06
02.05.2025 10:00
02.05.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.04.2025 12:56 - Vstupná ponuka | 36 371,10 | € | Cena s DPH |
| 28.04.2025 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 36 358,80 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: