• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2025 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2025 12:14
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2025 13:20

Detail zákazky Z20251667

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2025 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2025 12:14
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2025 13:20

Základné údaje

Z20251667

OF-298948

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10745569

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

36462110

FILTEKO, s.r.o.

Školská 655/36, Veľká Lomnica, 05952, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hepa filtre do čistých priestorov

Hepa filtre

  • 42913500-4 - Nasávacie vzduchové filtre
  • 42514310-8 - Vzduchové filtre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hepa filtre do čistých priestorov
Funkcia
Dodávka filtrov do vzduchotechniky triedy H13 - zabezpečenie čistých priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HEPA filter H13 203x610x292 so Scan testom ks 48
HEPA filter H13 305x305x78 so Scan testom ks 57
HEPA filter H13 305x610x78 so Scan testom ks 16
HEPA filter H13 305x610x292 so Scan testom ks 16
HEPA filter H13 457x457x78 so Scan testom ks 74
HEPA filter H13 575x575x78so Scan testom ks 26
HEPA filter H13 610x610x78 so Scan testom ks 8
Dopravné náklady na dodanie filtrov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Extrudovaný eloxovaný hliníkový rám
Bezšvové tesnenie z PU peny na vstupnej strane
Mriežka z expandovaného kovu, lakovaná na výstupnej strane
Médium sklené vlákno
Vyhovuje VDI 6022
Neobsahuje nebezpečné chemikálie: bisfenol A, ftaláty a formaldehyd
Chemicky odolný voči dekontaminačným chemikáliam
Individuálny Scan test ku každému filtru
CoC certifkát ku každému dodanému filtru
Trieda filtrácie podľa EN 1822:2009
Efektivita filtrácie, nesmie vykazovať žiadnu netesnosť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Záručná doba minimálne 12 mesiacov od dňa dodania.
Dodacia doba do 25 dní od zadania objednávky.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Okrem uvedených poplatkov vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu.
Tovar doručiť s dodacím listom obsahujúcim všetky náležitosti (vrátane jednotkových cien) alebo faktúry v zmysle súvisiacich platných právnych predpisov.
Reklamovaný tovar vymeniť do 3 pracovných dní odo dňa nahlásenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie tovaru a poskytnutie služieb na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy).
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa času / lehoty plnenia uvedenej v tejto zmluve alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva za celý predmet zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
Po uzatvorení kúpnej zmluvy, predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy.
Vzťahy neupravené v tejto zákazke sa riadia obchodným zákonníkom.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípady subposkytovateľov Poskytovateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať a vyložiť tovar v sklade objednávateľa Nemocnice Poprad je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenia týka. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknuté právo na náhradu škody.
Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky predávajúceho postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka neplatný. Na základe príkazu ministra zdravotníctva SR 7/2017: Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar, podľa Zákona o dani z pridanej hodnoty č. 222/2004 Z.z., § 73.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % Ceny Plnenia denne. V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie Plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť Plnenia riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne.
Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý.
PROTIKORUPČNÁ KLAUZULA
Poskytovateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov:
a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, c) zákon č. 307/2014 Z.z . o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poskytovateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane,
politickému kandidátovi, osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Objednávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
Poskytovateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Poskytovateľa na poskytnutí služby a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
Poskytovateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. 6. Poskytovateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. 7. Poskytovateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie, resp. zamestnancom organizácie.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že Objednávateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. 9. V prípade, ak Objednávateľ písomne upozorní Poskytovateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Poskytovateľa vyplývajúce z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Poskytovateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule :
a) Objednávateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Poskytovateľa a po dobu, ktorú Objednávateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Poskytovateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Objednávateľa voči Poskytovateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Poskytovateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
V prípade, ak Poskytovateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly Objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Poskytovateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy. 11. Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne Objednávateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Poskytovateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu k Objednávateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Objednávateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy,
a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a zákona č. 18/2018 Z. z. a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Objednávateľovi.
V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Poskytovateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na https://www.nemocnicapp.sk/?cat=222 .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

02.05.2025 08:00 — 27.05.2025 11:17

1,00 sub

29 209,31

29 209,31

Trieda filtrácie podľa EN 1822:2009. Individuálny Scan test a Coc certifikát ku každému filtru. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy sa požaduje predložiť kupujúcemu mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a ceny s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.04.2025 11:19

30.04.2025 12:14

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2025 12:29

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 26
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.04.2025 13:05 - Vstupná ponuka 29 200,00 € Cena bez DPH
30.04.2025 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 18 100,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS