37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Výstupné zariadenie na tlač (prenájom na 4 roky)
Farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom
Služba, Tovar
|
1. Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Multifunkčné A3 zariadenie pre veľkokapacitnú tlač, kopírovanie a skenovanie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Laserové zariadenie A3 | ks | 7 | ||
| Doba prenájmu | mesiac | 48 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Funkcia | Tlač |
| Technológia tlače | Elektrografia (toner) |
| Farba tlače | Farebná |
| Formát papiera | A3, A4, A5, A6 |
| Rýchlosť tlače | minimálne: 35 stránok A4/min., 17 stránok A3/min. |
| Rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 DPI |
| Pamäť | min. 4 GB RAM + min. 64 GB SSD |
| Pripojenie | LAN (TCP/IP), USB 3.0 |
| Podporované OS | Windows 10/11, Windows Server R2/2012/2012 R2/2016/2019/2022 |
| Pracovná záťaž | min. 50000 str./mesiac |
| Vstupný zásobník | 1 x 500 listov A4, 1 x 500 listov A3, 1 x min. 100 listov - A3/A4 |
| Ovládací panel | min. 7'', grafický, dotykový |
| Funkcie tlače | Duplexná (automatická obojstranná tlač ), Priama tlač do PDF/XPS, NFC, TPM |
| Certifkácia | CE |
| Funkcia | Kopírovanie |
| Formát papiera | A3, A4, A5, A6 |
| Farba kopírovania | Farebná |
| Rýchlosť kopírovania | minimálne: 30 stránok A4/min.; 15 stránok A3/min. |
| Rozlíšenie kopírovania | 600 x 600 DPI |
| Funkcia | Skenovanie |
| Formát | A3, A4, A5, A6 |
| Farba | Farebné |
| Rýchlosť skenovania | 80 stránok/min. |
| Rozlíšenie skenovania | 200, 300, 400, 600 DPI |
| Súborové formáty | TIFF, PDF, PDF/A, High compression PDF, Encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS |
| Sieťový protokol | TCP/IP |
| Funkcie | Skenovanie do SMB, e-mailu, FTP/USB, TWAIN/WIA skenovanie, SMTP autentifikácia, LDAP, 802.1x |
| Iné požiadavky na tovar | Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu, napr. TA Color 3508ci alebo vyšší ekvivalent. |
| Požiadavky na pripojiteľnosť | Pri dodaní sa vyžaduje uvedenie do prevádzky s konfiguráciou na existujúci tlačový systém (MyQ) a pod jednotný ovládač pre všetky prevádzkované tlačiarne (v súčasnosti v prevádzke TA3508ci/TA4006ci) |
| Príslušenstvo | Automatický podávač dokumentov na 140 listov, kovová úložná platforma alebo stolík na kolieskach pod zariadenie na jeho jednoduchý presun, návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku |
| Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonávať údržbu a servis predmetu nájmu do dosiahnutia počtu 600 tis. výtlačkov, alebo dosiahnutia doby prenájmu (podľa toho čo nastane skôr) |
| Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ zabezpečí odstránenie poruchy a závady vzniknuté pri prevádzke predmetu nájmu na základe ich nahlásenia nájomcom, robiť opravy predmetu nájmu |
| Požiadavky na služby prenájmu | Reakčná doba na požiadavku Objednávateľa je 24 hodín.Dodávateľ v prípade poruchy predmetu nájmu zabezpečí opravu do 48 hodín a v prípade okamžitej nedostupnosti náhradných dielov do 7 kalendárnych dní |
| Požiadavky na služby prenájmu | Ak servisná oprava, resp. predmet nájmu bude nefunkčný viac ako 7 kalendárnych dní, nájomca má právo krátiť z paušálnej sumy nájomného alikvotnú časť, počas ktorej je zariadenie nefunkčné |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje dať do užívania 7 kusov "Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3" Objednávateľovi formou prenájmu a to po dobu 48 mesiacov. |
| Dodávateľ sa zaväzuje počas doby prenájmu udržiavať zariadenie plne funkčné, s údržbou na vlastné náklady, vrátane servisu a náhradných dielov. |
| Nájomca sa zaväzuje užívať predmet nájmu v súlade s podmienkami a na účel podľa tejto Zmluvy a uhradiť Prenajímateľovi nájomné. |
| Nájomca sa zaväzuje v prenajatých zariadeniach používať len originálny spotrebný materiál, nevykonávať neoprávnené servisné zásahy a zabezpečiť možnosť pravidelnej kontroly prenajatého zariadenia. |
| Nájomné za užívanie predmetu nájmu, ktoré sa nájomca zaväzuje uhrádzať, pozostáva z paušálnej sumy nájomného, v ktorej je zahrnutá aj záručná údržba a servis predmetu nájmu. |
| Po ukončení doby prenájmu zariadení umožní Dodávateľ Objednávateľovi predkupné právo na kúpu týchto zariadení za dohodnutú zostatkovú cenu. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený, vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
| Dodávateľ sa zaväzuje po inštalácii a uvedení prenajatých zariadení do prevádzky na nich zaškoliť min. 2 osoby za Objednávateľa a to v potrebnom rozsahu pre individuálne zvládnutie a obsluhu týchto zariadení. |
| Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu. |
| Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslať podrobnú cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek Opisného formulára |
| Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky Odboru IKT a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. |
| Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak. |
| Tovar musí byť odovzdaný funkčný, so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať minimálne návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ako aj udanie doby poskytnutej záruky. |
| Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne, ak nie je priamo v popise opisovaného parametra uvedené inak. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou. |
| Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní. |
| Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je odsúhlasená ďalšia možnosť (ak to produkty neobsahujú štandardne) vykonania prác na inštalácii či konfigurácii obstaraných softvérových produktov v zmysle zadania. |
| Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
| Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
| Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa uvedenej v zmluve). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 kalendárnych dní, ak nie je určené inak. Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručný servis pre dodaný tovar. |
Námestie mieru 2, 08001, Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
05.05.2025 08:00 — 14.05.2025 14:00
1,00 subor
33 889,00
27 552,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.04.2025 10:58
02.05.2025 11:00
02.05.2025 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.04.2025 11:05 - Vstupná ponuka | 33 886,50 | € | Cena s DPH |
| 29.04.2025 06:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 062,40 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: