• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2025 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2025 12:05

Detail zákazky Z20251662

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.04.2025 09:32
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2025 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2025 11:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2025 12:05

Základné údaje

Z20251662

OF-299071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10745555

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby.

kancelársky papier, zošity, euroobaly, fixky, obálky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier A3 (bal. 500 ks) gramáž min. 80/m2 (297x420 mm) bal. 125
Kancelársky papier A4-xerox (bal.500 ks), gramáž min.80/m2, 210x297 bal. 10500
Zošit s tvrdými doskami A4 šitý100 listový linajkový šitý ks 500
Zošit s tvrdými doskami A5 100 listový linajkový šitý ks 360
Papier uhlový A4 (bal. 100 ks) bal. 80
Blok šitý A4 linajkový 50 list, špirála zhora ks 240
Blok šitý A5 linajkový 50 list, špirála zhora ks 240
Zošit 464 A4 60 listový linajkový ks 300
Zošit A4, linajkový 444 ks 250
Zošit A5, linajkový 544 ks 450
Ceruzka červená ks 140
Ceruzka obyčajná č. 2 ks 420
Zvýrazňovač hrubý cca. 0,5 cm, rôzne farby ks 500
Fix na sklo 2636 F /OHP MARKER/ ks 600
Fix na sklo 2637 M /OHP MARKER/ ks 1000
Fix hrubá na sklo (Centropen 2846) rôzne farby ks 400
Fix na textil cromatex čierne 2739, resp.ekvivalentné ks 620
Fixy centropen 2846 - modré ks 500
Fixy centropen 2846 - čierne ks 650
Fixy centropen 2846 - červené ks 250
Fixy centropen 2846 - zelené ks 450
Farba razítková modrá bez oleja 50 g ks 10
Dátumovka samonamáčacia (deň, mesiac, rok) ks 210
Dierovač na min. 20 listov ks 55
Strojček spínací štandard na 25 listov ks 50
Zásuvka spisová priesvitná, rovná - odkladač ks 70
Spona listová 33 mm /100ks v bal./ bal. 1200
Spony na spisy 28 mm bal 100
Spony na spisy typ 472 bal. 10
Spona do strojčeka 26/6 (bal. 1000 ks) bal. 1100
Zošívačka na spony 24/6 ks 80
Opravný lak 20 ml ks 30
Korekta AQUA s hubkou ks 20
Korektor strojčekový roller 5mm*8m ks 630
Lepidlo tuhé /35 g tyčinka/ ks 250
Lepidlo tekuté na papier biele 125 ml ks 150
Lepidlo v tvare pera 50 ml (lepí papier alobeno kartén, malé aj veľké plochy, (SPOKO) alebo ekv. ks 750
Lepiaca páska hnedá PVC 48 mm/66 m ks 320
Lepiaca páska priesvitná PVC 48 mm/66 m ks 850
Lepiaca páska priesvitná PVC 19 mm/66 m ks 50
Lepiaca páska priesvitná PVC 24 mm/20 m ks 250
Euroobal A4 (50mikrómov) (bal. 100 ks) matný bal. 900
Dvojhárok štvorčekový (bal. 10 ks) bal. 10
Dvojhárok linajkový skladaný A3 (bal. 250 ks) bal. 250
Obal PVC z boku otvárateľný L,150 mikr. ks 1200
Obálka B4 samolepiaca (kartón 250 ks) kartón 50
Obálka C5 samolepiaca (kartón 1000 ks) kartón 45
Obálka C6 samolepiaca (kartón 1000 ks) kartón 45
Obálka B4 samolepiaca s okienkom v pravom hornom rohu (kartón 250 ks) kartón 7
Obálka DL samolepiaca 110x220xmm s okienkom (kartón 1000 ks kartón 4
Obálka C5 okienková samolepiaca (kartón 1000 ks) kartón 4
Obálka bublinková C5 ks 600
Obálka bublinková biela, 32x45,5 cm, samolepiaca ks 1000
Obálka bublinková D14 W4/D, 200x275 mm, samolepiaca ks 1000
Obálky A5 tvrdé ks 500
Rýchloviazač závesný, papierový, celý (bal. 50 ks) ks 35
Rýchloviazač obyčajný, papierový, celý (bal. 100 ks) bal. 18
Spisová doska so šnúrkou A4, lepenková ks 2000
Menovky na stôl plastové ks 250
Zakladač pákový, 8 cm chrbát, tvrdený kartón, mramorový ks 1700
Zakladač závesný, 8 cm chrbát, tvrdený kartón, mramorový ks 300
Doska PVC A4 s vnút.spod.vreckom na obidvoch stranách ks 480
Poduška razítková 9x13,5 cm, resp. ekvivalentná ks 80
Farba pečiatková Gramadat 20 g alebo ekvivalent - modrá ks 10
Farba pečiatková Gramadat 20 g alebo ekvivalent - červená ks 5
Farba pečiatková Gramadat 20 g alebo ekvivalent - čierna ks 20
Farba pečiatková na podušku - čierna ks 30
Farba pečiatková bez oleja určená na prenos textu a znakov gumovými pečiatkami - čierna, 50 g ks 5
Razítková farba do pečiatok Trodat 30 ml - čierna ks 30
Razítková farba do pečiatok Trodat 30 ml - modrá ks 130
Razítková farba do pečiatok Trodat 30 ml - červená ks 20
Termocitlivé kotúčiky 57x35x12 ks 1200
Potvrdenka s juxtou ks 200
Mapa 3 klopy prešpánová ks 1100
Etikety samolepiace biele (26x18 mm) ks 700
Print etikety na hárku biele, 52,25x21,3 mm, (100 ks v bal.) bal 5
Samolepiace štítky na hárku ks 600
Print etikety na A4 24,5x10mm kartón 51
Print etikety na A4 52,5,x21,20mm kartón 201
Print etikety na A4 31,7x21,20mm kartón 21
Menovky - identifikačná karta ks 500
Kalendár pracovný 30x12 ks 600
Denný diár 142x204 ks 103
Nožnice kancelárske 20 cm ks 200
Špagát lykový 50 g ks 80
Špagát jutový 50g ks 550
Guma kancelárska ks 150
Šatňové bloky 3 polia ks 100
Gumička priemer 10 cm ks 130
Rozsponkovávač ks 70
Náplň do pera modrá ks 800
Pero jednorázové modré, červené ks 2200
Spisový obal A4 so zapínaním a puzdierkom ks 300
Archívny box A3, A4 ks 200
Bločky, špalíky samolepiace 75x75, žlté, 100 ks ks 330
Mikroténové tašky s uškom, zelené, nosnosť 3 kg, bal. 50 ks bal. 100
Mikroténové tašky s uškom, zelené, nosnosť 5 kg, bal. 50 ks bal. 200
Mikroténové tašky s uškom, zelené, 260x65x470x0, 10mm, bal. 50 ks bal. 100
Zošit s tvrdými doskami A4, linajkový, šitý, abecedný ks 80
Pravítko 30 cm ks 70
Strúhatko ks 120
Pastelky bal. 50
Krieda biela bal. 5
Nástenka korková 90x120 cm, 60x90 cm ks 20
Fix biela ks 100
Obálka B4, X dno, taška hnedá kartón 8
Mapa odkladacia 250 ks 300
Mapa odkladacia 253 ks 300
Spony do zošívačky 24/6, bal. 1000 ks bal. 400
Spisová doska so šnúrkou, A4, mramor ks 1200
Spony na spisy 78 mm bal. 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru - sklad MTZ. V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním a vyložením tovaru.
Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia Trenčianskeho samosprávneho kraja (NsP Myjava, NsP Považská Bystrica, NsP Prievidza so sídlom v Bojniciach) .
Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Ako poskytovateľ  zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340  b) ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť Objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie  predmetu zmluvy, a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, tel. kontakt.
Tovar musí byť dodaný nový, neporušený, v pracovných dňoch do 14,00 hod.
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak.
Za úplnú objednávku sa považuje len objednávka čitateľná, podpísaná oprávneným zástupcom Objednávateľa a obsahujúca minimálne tieto náležitosti: a) názov a sídlo Objednávateľa, bankové spojenie, IČO, DIČ, IČ DPH, b) špecifikáciu predmetu  dodania v zmysle tejto RD a množstvo, c) lehotu dodania, d) cenu predmetu dodania, e) číslo Rámcovej dohody, číslo a dátum vystavenia objednávky.
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa  aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Lehota plnenia pre Dodávateľa odo dňa doručenia čiastkovej objednávky na plnenie maximálne do 10 dní.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH.
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách sú len predpokladané a môžu sa zmeniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Prílohou faktúry bude dodací list.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať a nezaplatiť za tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite a kvantite uvedenej v čiastkovej objednávke.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepožiada tretiu osobu o plnenie za dodanie predmetu zmluvy za objednávateľa a v prípade, ak prijme plnenie za dodanie predmetu zmluvy od tretej osoby odlišnej od objednávateľa, takéto plnenie odmietne a bezodkladne ho vráti tretej osobe, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. V prípade nesplnenia predmetného záväzku vzniká objednávateľovi voči dodávateľovi nárok na zmluvnú pokutu vo výške takto požiadaného, resp. prijatého plnenie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

59 Staromyjavská, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

89 746,60

89 746,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.04.2025 09:32

30.04.2025 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2025 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 320
 77
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.04.2025 08:18 - Vstupná ponuka 89 746,60 € Cena bez DPH
30.04.2025 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 89 746,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS