• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2025 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 13:13
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 14:15

Detail zákazky Z20251649

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2025 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 13:13
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 14:15

Základné údaje

Z20251649

OF-299072

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10731680

Objednávateľ

00738344

Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby

Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK

Dodávateľ

36439851

Démos trade, s.r.o.

Pri Rajčianke 8913/25, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytkové kovanie, výsuvy, zámky II.

Skladacia stolová podnož

  • 44523000-2 - Pánty, kovanie a drobné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skladacia stolová podnož, chróm 590
Funkcia
Podnož skladacia rovná chróm 590
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet: ks 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: chróm
celková výška: 710 mm.
Minimálna veľkosť dosky: 1500x800mm.
Maximálna veľkosť dosky: 1800x900mm.
možnosť použitia aj pre dosky s hĺbkou: 600 a 700 mm.
 2. Skladacia stolová podnož, chróm 480
Funkcia
Podnož skladacia rovná chróm 480
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet: ks 81
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: chróm
celková výška: 710 mm.
Minimálna veľkosť dosky: 1500x800mm.
Maximálna veľkosť dosky: 1800x900mm.
možnosť použitia aj pre dosky s hĺbkou: 600 a 700 mm.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na Miesto plnenia.
Plnenie predmetu zmluvy bude realizované priebežne na základe elektronický, písomných alebo telefonických objednávok, pričom dodávku a množstvo tovaru si určí objednávateľ po dohode s dodávateľom.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Cena za opakovanú dopravu na miesto plnenia musí byť premietnutá do jednotkovej ceny tovaru.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch mimo sviatkov /pondelok až piatok/ v čase od 07:00 do 13:00 hod. /dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny celkom za dodanú časť plnenia. Jednotkové ceny za jednotlivé položky musia byť na faktúre uvedené spolu s DPH.
Tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa návrhu plnenia "Objednávkového formulára" v zmysle bodu III. Technická špecifikácia predmetu zákazky nebude verejným obstarávateľom odobratý.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Výška DPH uvedená v Kúpnej zmluve je platná ku dňu uzatvorenia Kúpnej zmluvy. Dodávateľ, ktorý je osobou registrovanou pre DPH na území SR, je povinný počas trvania dohody účtovať DPH v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými v deň vzniku daňovej povinnosti a objednávateľ sa zaväzuje takto účtovnú DPH uhradiť.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
Po určení predpokladanej hodnoty zákazky/objednávky, vyzve dodávateľa na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky. Ak predložené cenová ponuka dodávateľa bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená objednávateľom, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi primeranú zľavu na predmet zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej objednávateľom. Po dohodnutí ceny podľa predchádzajúcej vety, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, doposiaľ nepoužitý, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Verejný obstarávateľ upozorňuje dodávateľov, že pokiaľ sa zúčastnia postupov na elektronickom trhovisku, pri ktorých verejný obstarávateľ umožňuje ponúknuť ekvivalent, vystavujú sa tým riziku, že ich plnenie nemusí byť akceptované, verejný obstarávateľ môže odstúpiť od uzatvorenej zmluvy a vystaví im negatívnu referenciu.
Za ekvivalentné riešenie s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami sa považuje dodržanie minimálnych technických špecifikácii predmetu zákazky, pričom na posúdenie je dodávateľ povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu ponúkaných produktov do 3 pracovných dní po uzavretí tejto zmluvy.
Názov Upresnenie
Interval rozvozu a dodania predmetu zákazky na miesto plnenia: podľa potrieb objednávateľa,
Spôsob objednávania predmetu plnenia : písomne, elektronicky alebo telefonicky
Doprava na miesto plnenia: Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 2,8 m, Max. šírka 2,4m

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2025 10:00 — 02.06.2025 10:00

1,00 zákazka

16 570,56

13 472,00

Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejme, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári, prípadne doloží obrázok, fotku, z ktorej je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti, určené/uvedené verejným obstarávateľom v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2025 13:22

28.04.2025 13:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2025 13:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2025 15:29 - Vstupná ponuka 16 570,56 € Cena s DPH
24.04.2025 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 16 555,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS