• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 13:45

Detail zákazky Z20251642

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 13:45

Základné údaje

Z20251642

OF-299074

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10731668

Objednávateľ

00691798

Domov pre seniorov

Mierová 88, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka mliečných výrobkov a živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov – vybrané druhy

Mlieko, syr, jogurt, ryža, tvaroh, bryndza, majonéza, tatárska omačka, smotanové výrobky, rastlinný tuk,

  • 15500000-3 - Mliečne výrobky
  • 15400000-2 - Živočíšne alebo rastlinné oleje a tuky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka mliečnych výrobkov a živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov – vybrané druhy
Funkcia
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára, ako výsledok verejného obstarávania v súlade so Smernicou o VO DpS a v súlade s § 1 ods. 14  a § 56 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov s názvom: "Dodávka mliečnych výrobkov a živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov – vybrané druhy“. Na základe výsledku verejného obstarávania sa z úspešného uchádzača stal dodávateľ.
Lehota plnenia zákazky (trvanie rámcovej dohody) je 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Predpokladané uzavretie rámcovej dohody je 5/2025. Predpokladaný začiatok plnenia rámcovej dohody je 6.5.2025 (ak bude VO úspešne ukončené a bude uzavretá rámcová dohoda 5/2025, resp. najneskôr 5.5.2025; ak bude uzavretie rámcovej dohody neskôr, tak aj plnenie začne neskôr).
Dodávka mliečnych výrobkov a živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov na prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mlieko polotučné trvanlivé 1,5% - (jednotková cena je za 1 l) balenie 1l l 9000
Mlieko acidofilné – (jednotková cena je za 1 l)   200 – 250 ml balenie l 3000
Smotana na varenie – (jednotková cena je za 1l)  200 – 250ml balenie l 50
Smotana na varenie trvanlivá – (jednotková cena je za 1 l) 1l balenie l 50
Smotana na varenie trvanlivá – (jednotková cena je za 1 l)  250 ml balenie l 100
Smotana kyslá pochúťková – (jednotková cena je za 1 kg)  200g – 250g balenie kg 5
Smotana na šĺahanie trvanlivá min. 30% - (jednotková cena je za 1 l) balenie 1 l l 5
Maslo obyčajné bez rastlinného tuku (tuk najmenej 80%) –  250g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 800
Maslo obyčajné bez rastlinného tuku (tuk najmenej 80%) –  125g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 800
Rama – (jednotková cena je za 1 kg)  400g– 500g balenie kg 1300
Natierka smotanova- (jednotková cena je za 1 kg ) 150g – 200g balenie kg 80
Maslo nátierkové rajčiny a bazalka – 150g-200g balenie (jednotková cena je za 1 kg ) kg 60
Nátierka bryndziarka neochutená –  130g-150g balenie (jednotková cena je za 1 kg ) kg 60
Nátierka smotanová s pažitkou –  120g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 400
Rastlinný tuk jedlý pokrmový na pečenie  250g balenie (tuk najmenej 75%) Palmarín  (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 100
Rastlinný tuk jedlý pokrmový na pečenie  250g balenie Cera (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 20
Jogurt biely (min. 10% tuku na 100 g výrobku) – (jednotková cena je za 1 kg)  150g – 250g balenie kg 300
Jogurt čokoládový (min. 10% tuku na 100 g výrobku) - (jednotková cena je za 1 kg) 150g – 250g balenie kg 200
Jogurt banán čokoláda (min. 10% tuku na 100 g výrobku) - (jednotková cena je za 1 kg) 150g – 250 g balenie kg 200
Jogurt kávový (min. 10% tuku na 100 g výrobku) – 150g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 500
Jogurt vanilkový (min. 10% tuku na 100 g výrobku) – 150g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 500
Jogurt ovocný (rôzne príchute) (min. 10% tuku na 100 g výrobku) –125g – 160g balenie – (jednotková cena je za 1 kg) kg 100
Tvarohovo  smotanový krém –  100g -130g balenie (jednotková cena je za 1 kg) kg 130
Smotanový krém kakaový – 80g balenie  (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 1000
Smotanový krém vanilkový –  80g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 1000
Dezert mliečny Tornádo čoko – vanilka – 150g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 700
Mliečna ryža  (rôzne príchute) – 200g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 1000
Syrokrém – 150g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 2500
Syr smotanový trojuholník ochutený –  ( jednotková cena je za 1 kg) 125g - 250g balenie kg 400
Syr smotanový črievko – 100g balenie (jednotková cena za     1 ks, za jedno balenie) ks 1500
Syr smotanový ochutený črievko (rôzne príchute) –  100g balenie (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 400
Syr tavený – (jednotková cena je za 1 kg) 1 kg kg 200
Syr tehla polotvrdý polotučný vyrobený z kravského mlieka (tuk v sušine min 45%) (jednotková cena je za 1kg) kg 90
Syr tehla vyrobený z kravského mlieka (tuk v sušine min 45% ) (jednotková cena je za 1kg) kg 180
Tvaroh mäkký hrudkovitý – voľný  ( jednotková cena je za 1 kg) kg 150
Tvaroh vákuovo balený (jednotková cenaje za 1kg) 200-250g kg 50
Bryndza plnotučná  – (jednotková cena je za 1 kg) kg 250
Bryndza plnotučná  125g  (jednotková cena za 1 ks, za jedno balenie) ks 40
Syr Niva (jednotková cena je za 1 kg) kg 15
Majonéza (jednotková cena za 1 l) 300ml-400ml balenie l 32
Tatárska omáčka ( jednotková cena za 1 l) 300ml-400ml balenie l 32
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody (Dodávka mliečnych výrobkov a živočíšnych alebo rastlinných olejov a tukov – vybrané druhy): - nákup tovaru v množstvách a podľa druhu v hore uvedených technických vlastnostiach, vrátane nákladov súvisiacich s dopravou na miesto uskutočnenia zákaz.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Pri určení predpokladaného množstva tovaru verejný obstarávateľ vychádzal zo skutočností z predchádzajúceho obdobia. Verejný obstarávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako je predpokladané množstvo tovaru. - to však nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: Ak počas plnenia zmluvy bude mať objednávateľ požiadavku na tovar, ktorý nie je predmetom hore uvedených technických vlastností, ale je v súlade so spoločným slovníkom obstarávania (CPV), tak v rámci kvality poskytovaných služieb môže verejný obstarávateľ tento tovar od dodávateľa odobrať tak, ako keby bol predmetom už spomínaných technických vlastností. To zároveň taktiež nevylučuje skutočnosť celkového predpokladaného odobraného množstva tovaru. - cena za takýto tovar bude taká, aká je skutočná cena takéhoto výrobku v danom období u dodávateľa.
1. Poznámka: - ak je tovar v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH v stĺpci JEDNOTKA zadefinovaný, ako kg, tak jednotková cena je za 1 kg;
2. Poznámka: - ak je tovar v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH v stĺpci JEDNOTKA zadefinovaný, ako ks, tak jednotková cena je za 1ks;
3. Poznámka: - ak je tovar v TECHNICKÝCH VLASTNOSTIACH v stĺpci JEDNOTKA zadefinovaný, ako l (liter), tak jednotková cena je za 1l;
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: - tovar môže byť taktiež dodávaný aj jednotlivo, t.j. nie v celých baleniach. Predmet zákazky môže, podľa potreby objednávateľa, byť taktiež nakupovaný aj priamo v sídle dodávateľa.
Opis predmetu verejného obstarávania / Rámcovej dohody: - súčasťou predmetu zákazky sú zároveň súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodávaného tovaru do skladu na mieste dodania.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa dohodli, že pri dodaní tovaru sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPEP“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru v sídle objednávateľa.
Tovar bude dodávaný na základe požiadaviek objednávateľa, ktoré budú spresnené v špecifikácii s uvedením druhu a množstva tovaru. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom.
Dodávateľ predmet plnenia dodá každý deň okrem soboty a nedele (podľa potreby objednávateľa), t.z. päť dni v týždni do 24 hodín (po dohode s verejným obstarávateľom môže byť termín neskorší) od doručenia emailovej špecifikácie druhu a množstva tovaru dodávateľovi; tovar bude dodávaný na základe požiadaviek objednávateľa, ktoré budú spresnené v špecifikácii s uvedením druhu a množstva tovaru. Táto špecifikácia bude dodávateľovi zasielaná emailom. Tovar bude dodávateľom dodávaný na miesto uvedené v prvej vete prostredníctvom svojho dopravcu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodaný tovar je spôsobilý na uvedenie na trh a spĺňa kvalitatívne  požiadavky, ktoré sú stanovené všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako i normami a požiadavkami predpisov Európskej únie pre potraviny. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodávaný tovar bude zodpovedať zákonu číslo 152/1995 Z.z. o potravinách v znení neskorších predpisov  a Vyhláškam v súlade s Potravinovým kódexom SR.
Dodávateľ ručí, že výrobky ním dodávané zodpovedajú platným normám akosti potravinárskych výrobkov. Dodávateľ zabezpečí označenie dodávaných výrobkov podľa zákona o potravinách. Dodávateľ bez meškania písomne informuje objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje plnenie jeho povinností vyplývajúcej mu z tejto Rámcovej dohody, a ktorá má vplyv na termín plnenia Rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok rámcovej dohody a špecifikácie, ktorý je spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane a tovar má vady, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar so zjavnými vadami. Prípadné skryté vady alebo zjavné vady dodaného tovaru nezistené pri preberaní tovaru, objednávateľ písomne oznámi dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia záručnej doby - záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tovaru alebo pri nebalenom tovare na dodacom liste.
Všetky oprávnené reklamácie budú riešené priamo medzi dodávateľom a objednávateľom. Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom.
Ak objednávateľ zistí zjavné vady  pri dodaní tovaru vrátane vád súvisiacich s kvalitou tovaru, má právo ho odmietnuť t.j. neprevziať, a to v takom množstve a rozsahu, na aké sa táto vada vzťahuje, tým, že si voči dodávateľovi uplatní reklamáciu ihneď i s odôvodnením. Objednávateľ má nárok na dodanie chýbajúcej časti alebo chýbajúceho množstva tovaru na dodanie náhradného tovaru a to najneskôr do 30 minút od zistenia tejto skutočnosti a neprevzatia pôvodnej dodávky tovaru.
Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád zjavných a vád akosti ihneď. Reklamáciu skrytých vád tovaru je dodávateľ povinný vysporiadať do 5 hodín od času prijatia reklamácie.Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, znamená to, že súhlasí s opodstatnenosťou reklamácie.  V ostatných prípadoch, neupravených touto RD, sa budú zmluvné strany riadiť ustanoveniami § 422 a nasl. Obch. zákonníka, ktoré upravujú nároky zo zodpovednosti za vady tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, kvality, čerstvosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného  v objednávke, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade ak dodávateľ poruší zásadu čerstvosti a kvality dodaného tovaru, objednávateľ tento nepreberie a bude to považovať za hrubé porušenie zmluvy.
Dodávateľ je povinný nahradiť škodu (náklady objednávateľa) v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru alebo odstránením vád tovaru, pokiaľ toto omeškanie ohrozuje činnosť objednávateľa pri poskytovaní služieb klientom - dodávateľ je povinný nahradiť takúto škodu, keď objednávateľ bude musieť zabezpečiť rovnaký alebo porovnateľný tovar od iného dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený, bez súhlasu objednávateľa ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.
Dodávateľ ručí za kvalitu výrobkov iba pri dodržaní  predpísaných skladovacích podmienok.    Dodávateľ ručí za právnu nezávadnosť tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky v obaloch, ktoré sú obvyklé pre daný výrobok a  to tak, aby bola zachovaná akosť a zabezpečená ochrana výrobku zodpovedajúca hygienickým normám.
Dodávateľ vyhlasuje pod hrozbou zmluvnej pokuty vo výške 5.000,- €, že dodávky tovaru podľa tejto Rámcovej dohody nebude vykonávať prostredníctvom fyzických osôb, ktoré zamestnáva nelegálne. Nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty nezbavuje dodávateľa povinnosti uhradiť objednávateľovi škodu, ktorá mu vznikne titulom porušenia zákonných povinnosti zhotoviteľa.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s  dodávkou.
Cena, ktorá bude predmetom Rámcovej dohody, t.z. aj tzv. vysúťažená cena sa môže meniť a to len v prípade zmeny cien na trhu z predmetným tovarom a len v súlade so ZVO a v súlade so Smernicou o VO DpS. Takáto zmena môže byť uskutočnená len na základe dodatku k Rámcovej dohode.
Dodávateľ musí objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ak bude mať dodávateľ cenníkovú cenu nižšiu, ako je jednotková cena v tejto Rámcovej dohode (v špecifikácii, ktorá je prílohou Rámcovej dohody a ktorá je neoddeliteľnou súčasťou Rámcovej dohody). Zvýšenie jednotkovej ceny nie je možné.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi (čo je v súlade s OPET). Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi - v súlade s OPEP.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia jednotkových cien) predmetu rámcovej dohody, ktoré budú v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien (špecifikácia) predmetu rámcovej dohody bude v tvare: jednotková cena bez DPH, cena spolu za jednotlivý druh tovaru bez DPH a potom cena spolu za celý súbor dodávaného tovaru bez DPH, výška a sadzba DPH a cena spolu s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou rámcovej dohody.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi doklady týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti  podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO a preukázať jej splnenie doloženým potvrdením príslušného správneho orgánu, že vozidla zodpovedajú predpisom o prevoze potravín.
Ak uchádzač nedisponuje takýmito vozidlami, môže v súlade s § 34 ZVO na preukázanie tejto technickej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody doručiť objednávateľovi doklady týkajúce sa systému manažérstva kvality podľa § 35 ZVO a preukázať jej splnenie doloženým dokladom potvrdzujúcim zabezpečenie kvality, t.z. zavedený systém HACCP, vydaný nezávislou inštitúciou alebo môže predložiť aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi z krajín Európskych spoločenstiev, resp. iné dôkazy o zabezpečení systému potravinovej bezpečnosti.
Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s požadovanými certifikátmi, t.z. že musia spĺňať minimálne požiadavky na zabezpečenie systému kvality bezpečnosti potravín podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov.
Tovar, ktorý je v špecifikácii (v technických vlastnostiach) napísaný, ako konkrétna značka, môže byť nahradený aj inou značkou - ekvivalentom minimálne rovnakej špecifikácie a charakteristiky (musí byť zhoda aspoň v základných zložkách). Dodávateľ na túto skutočnosť upozorní objednávateľa pri predložení jednotlivých cien (špecifikácia jednotkových cien) .
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotlivých cien celkovej ceny uvedenej v zmluve. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z toho dôvodu právo na ušlý zisk.
Dodávateľ sadzbu DPH uvedie v špecifikácii a označí túto skutočnosť pri danom tovare v špecifikácii.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok Rámcovej dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že okrem podmienok uvedených v OPEP je možné vypovedať Rámcovú dohodu bez údania dôvodu alebo s údaním dôvodu. Výpovedná lehota bude dvojmesačná a začína plynúť dňom doručenia výpovede druhej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 88, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

27 299,00 ks/kg/l

60 723,00

52 506,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2025 09:40

28.04.2025 09:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2025 09:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 133
 207
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.04.2025 14:41 - Vstupná ponuka 60 723,00 € Cena s DPH
25.04.2025 13:05 - Najvýhodnejšia ponuka 60 502,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS