• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2025 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2025 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2025 10:05

Detail zákazky Z20251638

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.04.2025 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2025 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2025 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2025 10:05

Základné údaje

Z20251638

OF-298847

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10738487

Objednávateľ

30810701

Slovenský metrologický ústav

Karloveská 3263/63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84255, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.

elektronické stravovacie karty (ESK)

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie elektronických stravovacích kariet (ESK).
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov alebo elektronickými stravovacími kartami vo vybraných zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v zariadeniach na území SR
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného kreditu na ESK € 6,60
Celkový počet kreditov na požadované množstvo ESK ks 1920 10545
Množstvo elektronických stravovacích kariet ks 4 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Náklady na tlač, distribúciu a dodávku do miesta plnenia sú zahrnuté v provízii dodávateľa.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty ESK počas účinnosti a platnosti zmluvy je právom objednávateľa a náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty kreditov elektronických stravovacích kariet sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Nahradenie vrátených kreditov ESK poskytovateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených kreditov ESK alebo dodaním kreditov ESK na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Dodanie elektronických stravovacích kariet  a  požadovaných kreditov na ESK zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky.
Objednávky budú zasielané e-mailom, internetom, telefonicky alebo faxom. Do 2 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania a kontaktné adresy, maily, kontaktné osoby (mená, tel. čísla).
Neplatné (nepoužité) elektronické stravovacie karty,  ktorým skončila platnosť dodávateľ vymení za platné ESK a s rovnakým počtom kreditov ako na neplatnej ESK a v rovnakej nominálnej hodnote.
Cena jedného kreditu na ESK je tvorená súčtom nominálnej hodnoty jedného kreditu na ESK v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet zahŕňa províziu poskytovateľa, dane, dodanie kariet, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. DPH sa na ESK neúčtuje. DPH na províziu sa účtuje v závislosti od skutočnosti či predávajúci je platcom DPH.
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Na jeho zmenu nebude mať vplyv zmena nominálnej hodnoty kreditu na ESK.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty - jedného kreditu na ESK počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota jedného kreditu ESK.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty jedného kreditu sú započítané do poplatku za poskytnuté služby.
Dodanie ESK a dobíjanie kreditov na ESK zabezpečí dodávateľ na základe objednávok objednávateľa (priebežne) a ESK budú dodávané priamo do sídla objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané ESK a kreditov na ESK, na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať :
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z ceny (výšky) DPH z poplatku za poskytnuté služby, ak je poskytovateľ platca DPH
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené ESK, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných ESK.
Množstvo odobratých ESK  a aj jednotlivých kreditov na ESK sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa.
Za vrátené kredity na ESK dodávateľ uhradí objednávateľovi sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravnej poukážky, násobenej počtom odovzdaných kreditov alebo pri výmene ESK presunie kredit zo starej ESK na novú ESK  s novou lehotou splatnosti. Výška storno poplatkov, ktorú si môže dodávateľ nárokovať je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných ESK, resp. kreditov na ESK.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet - rozpis ceny jedného kreditu na ESK - a to rozpis sadzby DPH (na PPS) a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Okrem toho objednávateľ požaduje predložiť hodnotu poplatku za poskytnuté služby (PPS) uvedenú v percentách, ktorá bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Objednávateľ má právo ukončiť zmluvný vzťah ku koncu mesiaca, v ktorom dôjde k zmene legisltívnych podmienok zabezpečovania stravovania pre zamestnancov
Názov Upresnenie
Dodanie ESK a kreditov na ESK do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Splatnosť faktúr 30 dní
Vrátenie nepoužitých ESK do 31 dní od ukončenia platnosti
Interval objednávania stravných lístkov mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

02.05.2025 00:00 — 03.05.2027 00:00

1,00 celok

75 000,00

75 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.04.2025 09:21

29.04.2025 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2025 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 324
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.04.2025 09:32 - Vstupná ponuka 74 999,00 € Cena s DPH
24.04.2025 12:12 - Najvýhodnejšia ponuka 70 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS