• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2025 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2025 09:20

Detail zákazky Z20251580

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2025 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2025 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2025 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2025 09:20

Základné údaje

Z20251580

OF-298998

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10718851

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy na stanovenie proteínov akútnej fázy

test, proteíny

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy na stanovenie proteínov akútnej fázy
Funkcia
Testy na výskumné účely, k naplneniu cieľov stanovených vo výskumných úlohách a projektoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1, Diagnostická súprava na stanovenie haptoglobínu (Hp) bal 1
2, Diagnostická súprava na stanovenie sérového amyloidu A (SAA) bal 1
3, Diagnostická súprava na stanovenie C-reaktívneho proteínu (CRP) u psov bal 1
4, Diagnostická súprava na stanovenie C-reaktívneho proteínu (CRP) u ošípaných bal 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolorimetrický test na kvantitatívne stanovenie haptoglobínu v krvnom sére a plazme u rôznych druhov zvierat ;;   Aplikácia dostupná pre manuálne mikroplatničkové aj automatické stanovenie 1, Diagnostická súprava na stanovenie haptoglobínu (Hp)
- Kalibrátor do 2,5 mg/ml súčasťou súpravy ;;- Stabilizovaný hemoglobin súčasťou súpravy ;;- Reagencia chromogénu súčasťou súpravy ;;- Analytická senzitivita od 0,005 mg/ml ;;- Presnosť metódy pri nízkych koncentráciách CV inter do 5,7% a intra do 5,3% ;;
ELISA test na kvantitatívne stanovenie SAA v krvnom sére a plazme u viacerých druhov zvierat (hovädzí dobytok, ošípané, psy, mačky, kone) 2, Diagnostická súprava na stanovenie sérového amyloidu A (SAA)
- 96-jamková mikrotitračná platnička s naviazanými monoklonálnymi protilátkami proti SAA súčasťou súpravy ;; - Štandarda súčasťou súpravy ;; - Anti-SAA konjugát, roztok substrátu, zastavovacie činidlo, premývací roztok a roztok na riedenie vzoriek, resp. štandardy súčasťou súpravy ;; - Analytická senzitivita od 0,8 µg/ml u ošípaných, 0,3 µg/ml u hovädzieho dobytka a mačiek, 0,15 µg/ml u psov a 0,02 µg/ml u koní ;;
ELISA test na kvantitatívne stanovenie CRP v krvnom sére a plazme u psov 3, Diagnostická súprava na stanovenie C-reaktívneho proteínu (CRP) u psov
- 96-jamková mikrotitračná platnička s naviazanými monoklonálnymi protilátkami proti psiemu CRP súčasťou súpravy ;;- Štandarda súčasťou súpravy ;;- Anti-psí-CRP konjugát, roztok substrátu, zastavovacie činidlo, premývací roztok a roztok na riedenie vzoriek, resp. štandardy súčasťou súpravy ;;
ELISA test na kvantitatívne stanovenie CRP v krvnom sére a plazme u ošípaných 4, Diagnostická súprava na stanovenie C-reaktívneho proteínu (CRP) u ošípaných
- 96-jamková mikrotitračná platnička s naviazanými monoklonálnymi protilátkami proti porcinnému CRP súčasťou súpravy ;; - Štandarda súčasťou súpravy ;; - Anti-porcinný-CRP konjugát, roztok substrátu, zastavovacie činidlo, premývací roztok a roztok na riedenie vzoriek, resp. štandardy súčasťou súpravy ;;
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru v originálnom balení.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
5. Požaduje sa predložiť rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
6. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Požadované produkty musia byť validované a spĺňať všetky uvedené požiadavky objednávateľa pre kontinuálnosť a reprodukovateľnosť výsledkov pokračujúceho výskumu, pričom špecifikácia vyplýva z kontinuity, štatistickej opakovateľnosti a interpretácie experimentov, vyžadujúcich si špecifickosť jednotlivých komponentov odskúšaných pri tomto procese v laboratóriu objednávateľa.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
10. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
11. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
13. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
14. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k stanovenej špecifikácii, požaduje objednávateľ do dvoch pracovných dní po uzavretí zmluvy, písomné oznámenie dodávateľa (emailom kontaktnej osobe objednávateľa), že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne s tým predloží objednávateľovi aj dokumentáciu k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že ponuka spĺňa všetky požiadavky, uvedené v špecifikácii pri zadaní zákazky.
15. Pokiaľ dodávateľ v určenom čase nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ môže uplatniť nárok na náhradu škody v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný-príslušný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude ním dodaný a fakturovaný do SR z iného členského štátu EÚ, alebo ak je Dodávateľ oprávnený uplatniť si prenos daňovej povinnosti, takíto Dodávatelia nebudú pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Avšak takíto dodávatelia musia vo svojej Kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR a cenu vrátane DPH príslušnej v SR. Nedodržanie uvedenej podmienky ....
.... bude považované za podstatné porušenie zmluvy, s nárokom na odstúpenie od nej. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

28.04.2025 08:00 — 30.05.2025 14:00

4,00 ks

2 715,00

2 586,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2025 08:21

24.04.2025 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2025 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2025 11:12 - Vstupná ponuka 2 714,78 € Cena s DPH
17.04.2025 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka 2 714,78 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS