00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
51153025
MARINI TRADE s.r.o.
Malinová 20, Prešov, 08001, SVK
Kovové šatňové skrine a šatňové lavičky
ukladanie, skladovanie
Tovar, Služba
|
1. Kovové šatňové skrine
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| ukladanie, skladovanie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kovové šatňové skrine | ks | 12 | ||
| Počet dverí | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dvojdverová šatníková skriňa s medzistenou | áno |
| Konštrukcia vyrobená z k kvalitného oceľového plechu s hrúbkou minimálne 0,6 | áno |
| Cirkulácia vzduchu pomocou vetracích otvorov | áno |
| Uzamykanie cylindrickým zámkom | súčasťou každého zámku sú dva kľúče |
| Farba korpusu skrine | svetlo sivá |
| Plechové dvere | béžová farba |
| Farba sa môže zmeniť. Na jej zmenu je potrebný písomný súhlas objednávateľa. | Na jej zmenu je potrebný písomný súhlas objednávateľa |
| Rozmery viď obrázok |
|
2. Šatňové lavičky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| sedenie |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Šatňové lavičky | ks | 2 | ||
| Výška sedadla | mm | 420 | ||
| Dĺžka | mm | 1500 | ||
| Hĺbka | mm | 360 | ||
| Nosnosť pri rovnomernom zaťažení | kg | 160 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Šatňové lavičky | |
| Lavička vyrobená z kvalitnej nábytkovej laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 25 mm | áno |
| Hrany dielov musia byť olepené plastovou ABS hranou v dezéne dosky | áno |
| Spodné hrany nôh musia byť vybavené plastovými nožičkami s výškou 5 mm | áno |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia a zmontovanie nábytku na mieste plnenia |
| 1. Zmluvná cena: |
| 1.1 Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru |
| 1.2 Splatnosť faktúry je 60 dní |
| 2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy: |
| 2.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom, najmä je povinný konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky s Objednávateľom pred dodaním tovaru. |
| 2.2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy: |
| 2.2.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu, |
| 2.2.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností, |
| 2.2.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
| 2.3. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie. |
| 3. Termín a miesto realizácie dodávky: |
| 3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ informovať minimálne dva dni vopred kontaktnú osobu Objednávateľa, uvedenú na objednávke. |
| 3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
| 3.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa. |
| 4. Reklamácia: |
| 4.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
| 4.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu. |
| 5. Odstúpenie od zmluvy: |
| 5.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie. |
| 5.2. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť. |
| 5.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu. |
| 5.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa. |
| 6. Ak v opise predmetu obstarávania je uvedený presný typ alebo značka výrobku - to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent výrobku s rovnakými a lepšími technickými parametrami |
| 7. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedostatku finančných prostriedkov. |
| 8. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
28.04.2025 11:00 — 21.05.2025 11:00
1,00 sada
3 278,20
2 665,20
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2025 08:06
24.04.2025 10:00
24.04.2025 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.04.2025 09:24 - Vstupná ponuka | 2 829,00 | € | Cena s DPH |
| 17.04.2025 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 829,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: