• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2025 11:05

Detail zákazky Z20251577

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2025 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2025 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2025 11:05

Základné údaje

Z20251577

OF-299005

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10718845

Objednávateľ

00632406

Centrum sociálnych služieb - SLOVEN

Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK

Dodávateľ

51153025

MARINI TRADE s.r.o.

Malinová 20, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovové šatňové skrine a šatňové lavičky

ukladanie, skladovanie

  • 39141300-5 - Skrine
  • 39113600-3 - Lavičky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kovové šatňové skrine
Funkcia
ukladanie, skladovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovové šatňové skrine ks 12
Počet dverí ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dvojdverová šatníková skriňa s medzistenou áno
Konštrukcia vyrobená z k kvalitného oceľového plechu s hrúbkou minimálne  0,6 áno
Cirkulácia vzduchu pomocou vetracích otvorov áno
Uzamykanie cylindrickým zámkom súčasťou každého zámku sú dva kľúče
Farba korpusu skrine svetlo sivá
Plechové dvere béžová farba
Farba sa môže zmeniť. Na jej zmenu je potrebný písomný súhlas objednávateľa. Na jej zmenu je potrebný písomný súhlas objednávateľa
Rozmery viď obrázok
 2. Šatňové lavičky
Funkcia
sedenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatňové lavičky ks 2
Výška sedadla mm 420
Dĺžka mm 1500
Hĺbka mm 360
Nosnosť pri rovnomernom zaťažení kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Šatňové lavičky
Lavička  vyrobená z kvalitnej nábytkovej laminovanej drevotriesky s hrúbkou min. 25 mm áno
Hrany dielov musia byť olepené plastovou ABS hranou v dezéne dosky áno
Spodné hrany nôh musia byť  vybavené plastovými nožičkami s výškou 5 mm áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a zmontovanie nábytku na mieste plnenia
1. Zmluvná cena:
1.1  Zmluvná cena v sebe zahŕňa náklady súvisiace s dodaním tovaru
1.2 Splatnosť faktúry je 60 dní
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti kúpnej zmluvy:
2.1. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s Objednávateľom, najmä je povinný konzultovať a odsúhlasiť celý proces dodávky s Objednávateľom pred dodaním tovaru.
2.2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy:
2.2.1. obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaného tovaru a výrobcu,
2.2.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na webovú stránku, kde je možné požadované informácie získať, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.2.3. rozpis zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre).
2.3. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
3. Termín a miesto realizácie dodávky:
3.1. Objednávateľ požaduje doručenie tovaru počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 8:00 do 14: 00 hodiny. O čase a dátume dodania tovaru bude Dodávateľ informovať minimálne dva dni vopred kontaktnú osobu Objednávateľa, uvedenú na objednávke.
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a bude spĺňať všetky funkčné a technické vlastnosti uvedené v tejto zmluve a je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
3.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku, resp. vrátiť dodávku Dodávateľovi alebo žiadať výmenu dodaného tovaru za zmluvne dohodnutý tovar, a to na náklady Dodávateľa.
4. Reklamácia:
4.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
4.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
5. Odstúpenie od zmluvy:
5.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivej referencie.
5.2. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
5.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
5.4. Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú ustanovenia OPET a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.
6. Ak v opise predmetu obstarávania je uvedený  presný typ alebo značka výrobku -  to znamená, že dodávateľ je oprávnený dodať ekvivalent výrobku s rovnakými a lepšími technickými parametrami
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade nedostatku finančných prostriedkov.
8. Zmluvné strany sa dohodli, že predávajúci ako veriteľ nie je oprávnený bez súhlasu kupujúceho ako dlžníka, postúpiť pohľadávku voči kupujúcemu podľa ust. § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov na inú osobu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

28.04.2025 11:00 — 21.05.2025 11:00

1,00 sada

3 278,20

2 665,20

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2025 08:06

24.04.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 280
 43
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2025 09:24 - Vstupná ponuka 2 829,00 € Cena s DPH
17.04.2025 09:24 - Najvýhodnejšia ponuka 2 829,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS