• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2025 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2025 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2025 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2025 15:00

Detail zákazky Z20251574

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2025 14:12
  •    Predkladanie ponúk
    30.04.2025 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    30.04.2025 14:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.04.2025 15:00

Základné údaje

Z20251574

OF-298969

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10745546

Objednávateľ

35544651

Základná umelecká škola

M. Hunyadiho 1256/16, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacej karty

elektronická stravovacia karta

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravovacej karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacej karty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
elektronické stravovacie karty ks 25 30
hodnota stravovacej jednotky eur 6,6
predpokladané množstvo elektronických stravných lístkov ks 2800 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, názov a logo dodávateľa, meno a priezvisko držiteľa karty, bezpečnostný čip, platnosť karty
Doba platnosti elektronickej stravovacej karty min. 2 roky od vydania
minimálna hodnota transakcie realizovanej elektronickou stravovacou kartou 0,01
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú od 2.5.2025 do 30.4.2026
Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom alebo telefonicky.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením k POS terminálu
Poplatok za vydanie a doručenie karty 0%
Faktúra za objednané elektronické stravné lístky a stravné poukážky má splatnosť  30 dní
Pred uplynutím dohodnutej doby sa môže zmluvný vzťah skončiť kedykoľvek k dohodnutému termínu na základe písomnej dohody zmluvných strán aj bez udania dôvodu.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravovacích poukážok je len predpokladané a skutočné odobrané množstvo závisí od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby Objednávateľ neodobral predpokladané množstvo, t.j. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný finančný objem.
Množstvo odobratých stravných jednotiek sa môže zmeniť v prípade zmeny § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Množstvo odobratých elektronických stravovacích poukážok a kariet sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. Presné množstvá a nominálne hodnoty elektronických stravovacích poukážok Objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. Zmena nominálnej hodnoty je voči zmluvným stranám účinná dňom, kedy dodávateľ obdrží objednávku zo strany Objednávateľa, ktorá obsahuje požiadavku na zmenu nominálnej hodnoty.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok do vyčerpania zmluvného počtu elektronických stravovacích poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty elektronickej stravovacej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, maximálne po dobu 12 mesiacov.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravovacích poukážok k jednotlivým stravovacím kartám Objednávateľa podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca Objednávateľa a jemu priradený počet stravovacích poukážok a nominálnu hodnotu stravovacej poukážky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravovacej poukážky k príslušnej elektronickej stravovacej karte zamestnanca objednávateľa, najneskôr do 12 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie, iné ako uvedené v zmluve.
Objednávateľ a dodávateľ po uzatvorení zmluvy na zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronickej stravovacej karty uzatvoria najneskôr do 5 dní zmluvu o spracovaní osobných údajov ( GDPR).
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. Hunyadiho 1256/16, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

29 855,94

29 821,77

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.04.2025 14:12

30.04.2025 14:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.04.2025 14:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 491
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2025 14:45 - Vstupná ponuka 29 855,94 € Cena s DPH
16.04.2025 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 29 855,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS