• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2025 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2025 09:50

Detail zákazky Z20251570

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2025 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.04.2025 09:50

Základné údaje

Z20251570

OF-298976

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10738479

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

33126500

Ing. Ladislav Ivanics IL - MED

Hlavná 52, Štúrovo, 94301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rohož dekontaminačná

rohož

  • 39532000-0 - Rohože
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rohož dekontaminačná
Funkcia
rohož pozostáva z 30 ks naskladaných trhacích polyetelénových lepivých vrstiev, ktoré efektívne pohlcujú nečistoty a prach zachitených na  obuvi, vhodný typ: STICKY MAT, alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rohož dekontaminačná STICKY MAT, alebo ekvivalent s rovnakými parametrami a vlastnosťami bal 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer 46 x 115 cm
zloženie 30 ks naskladaných trhacích polyetylénových lepivých vrstiev
obsah rohože vo vode rozpustné akrylové adhezívum s pH 7 - 8
kyselina benzoová, iné nebezpečné látky a ťažké kovy NIE
Interné číslo materiálu kupujúceho 272501110102_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a) Vrátane dopravy na miesto plnenia
b) Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky, osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy.
c) Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet  a jednotkové ceny žiadame v rozpočte uvádzať maximálne na dve desatinné miesta (aj s prípadným zaokrúhlením ceny nadol, ak nie je možné dospieť k zmluvnej cene , ktorá je výsledkom elektronickej aukcie z matematických dôvodov).
d) Dodávateľ pri každej položke rozpočtu uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie.
e) S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický list, prospekt a pod.).
f) Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.
g) Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s technickými požiadavkami, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
h) Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
i) Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu do stráženého areálu, akceptovať s tým spojené zdržanie.
j) Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b - h, sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
k) Úhrada plnenia bude realizovaná na základe potvrdeného dodacieho listu a doručenej faktúry. Faktúra bude splatná 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ je povinný v rámci vlastného návrhu plnenia zákazky uviesť výrobcu, obchodný názov a typ ponúkaného tovaru a taktiež predložiť špecifikáciu ním ponúkaného tovaru v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v opisnom formulári, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov a vlastností.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jaslovské Bohunice V1, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12.05.2025 07:00 — 11.06.2025 14:00

1,00 celok

360,00

360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.04.2025 12:25

29.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2025 16:25 - Vstupná ponuka 360,00 € Cena bez DPH
22.04.2025 09:11 - Najvýhodnejšia ponuka 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS