• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 10:50

Detail zákazky Z20251561

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.04.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 10:50

Základné údaje

Z20251561

OF-298912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10731642

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

35731761

E.D.T. spol. s r. o.

Galvaniho 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie Rackov a PDU

Dodanie Rackov a PDU

  • 48820000-2 - Servery
  • 48800000-6 - Informačné systémy a servery
  • 31682200-2 - Prístrojové panely, rozvádzače
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 32400000-7 - Siete
  • 32540000-0 - Rozvádzače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie Rack napr.  AR3300B2 alebo ekvivalent
Funkcia
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona o VO akceptovať aj ekvivalent, ktorý v rovnakom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) rack AR3300B2 APC NetShelter SX, Server Rack Enclosure, 42U, 2000lbs, Black, 1991Hx600Wx1200D mm ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ produktu alebo komponentu Rack enclosure
Počet rack-ov 42U
Súčasť výrobku Šachtovací hardvér; Kľúč(e); Rovnako zaklinované dvere a bočné panely; Výškovo nastaviteľné nožičky; Montážny hardvér; Predinštalované kolieska; Bočné panely
V x Š x H 1991 mm x 600 mm x 1200 mm
Montážny režim Not rack-mountable
Maximálna montážna hĺbka 104,8 cm
Štandardy UL 2416 EIA-310E
Environmentálny certifikát / vyhlásenie RoHS
 2. Dodanie PDU AP8853 alebo ekvivalent
Funkcia
V prípade, ak sa v opise predmetu zákazky nachádza odvolávka, resp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ bude v súlade s § 42 ods. 3 zákona o VO akceptovať aj ekvivalent, ktorý v rovnakom alebo vyššom rozsahu splní požiadavky verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) PDU AP8853 APC NetShelter Metered Rack PDU, 0U, 1PH, 7.4kW 230V 32A, 36 C13 and 6 C19 outlets, IEC 309 2P+E cord ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Súčasťou výrobku : Inštalačná príručka, Skriňová inštalačná konzola, Bezpečnostná príručka, Vzorka napájacieho kábla IEC so zamykaním, Sériový kábel pre konfiguráciu
Menovité vstupné napätie: 230V
Maximálny celkový odber prúdu pripadajúci na jednú fázu: 32A
Pripojenie výstupu: (36) IEC 320 C13; (6) IEC 320 C19
Ochrana proti preťaženiu Áno
Dĺžka prívodného kábla: 3 m
Menovité výstupné napätie: 200V,208V,230V
Vstupná frekvencia: 50/60 Hz
Typ pripojenia vstupu: IEC 309 32A 2P+E
Dĺžka prívodného kábla: 3 m
Prístupné vstupné napätie: 220-240 VAC
Maximálny prúd zo siete pripadajúci na jednu fázu: 32A
Maximálny vstupný prúd pripadajúci na jednu fázu: 32A
Environmentálny certifikát / vyhlásenie RoHS / REACH
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Komunikácia medzi dodávateľom a objednávateľom musí byť realizovaná elektronicky. Prípadné ústne dohody musia byť následne potvrdené elektronicky. Dodávateľ oznámi kontaktnú osobu poverenú na komunikáciu s kontaktnou osobou Objednávateľa do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb (ďalej len "zmluva").
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis/certifikáty/vyhlásenia k predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe za verejné obstarávanie objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný rozpis jednotkových cien, celkovej ceny za predmet zmluvy (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Do celkovej ceny je dodávateľ povinný zahrnúť kompletnú dodávku predmetu zákazky vrátane všetkých súvisiacich služieb.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy zmluvy predložiť informáciu o záujme využiť subdodávateľov.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie o neprítomnosti Konfliktu záujmov v súlade s § 23 ods. 1 zákona o verejnom obstaraní č. 343/2015.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť čestné vyhlásenie, že v spoločnosti, ktorú zastupuje, nefiguruje ruská účasť, ktorá prekračuje limity stanovené v článku 5k nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022. Čestné vyhlásenie musí obsahovať predovšetkým :
a.  dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je ruským štátnym príslušníkom ani fyzickou alebo právnickou osobou, subjektom alebo orgánom so sídlom v Rusku;
b. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je právnickou osobou, subjektom alebo orgánom, ktorých vlastnícke práva priamo alebo nepriamo vlastní z viac ako 50 % subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku;
c. ani ja, ani spoločnosť, ktorú zastupujeme, nie sme fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktorý koná v mene alebo na príkaz subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) uvedených vyššie;
d. subjekty uvedené v písmenách a) až c) nemajú účasť vyššiu ako 10 % hodnoty zákazky v subdodávateľovi, dodávateľovi alebo v subjekte, na ktorého kapacity sa dodávateľ, ktorého zastupujem spolieha.
Zároveň dodávateľ čestne vyhlási, že jeho úspešná ponuka a následná realizácia plnenia podľa zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany hospodárskeho subjektu, ktorý zastupuje, nie je v rozpore so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä neporušuje akúkoľvek medzinárodnú sankciu upravenú v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ trvá na dodaní originálnych produktov/služieb, nakoľko si to vyžaduje predmet zákazky: musí byť zabezpečená kompatibilita s existujúcimi technickými riešeniami a plneniami osobitných úloh objednávateľa.
Kontaktná osoba Objednávateľa posúdi parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 2 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa Objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa Dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno Objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom
Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenie nové, nerepasované, nevystavované, neopravované a nepoužívané.
Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Preddavok sa neposkytuje. Platba za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom na základe faktúry, doručenej po zahájení poskytovania podpory (na celé obdobie podpory) a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
Pri plnení tejto Zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu.
Dodávateľ podpisom tejto Zmluvy zároveň vyhlasuje, že:
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania,
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania,
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu Zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia,
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu Zmluvy s objednávateľom.
Dodávateľ sa podpisom tejto Zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto Zmluvy.
V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto Zmluvy,
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto Zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom,
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu.
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto Zmluvy.
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo  plnením tejto Zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto Zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto Zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti
s porušením tejto protikorupčnej doložky.
V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol.
V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
Dodávateľ (vrátane jeho zamestnancov alebo subdodávateľov) sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvie na základe plnenia tejto Zmluvy alebo zo Zmluvy vyplývajúcich; predmetná povinnosť trvá aj po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy. V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá v tejto súvislosti vznikla objednávateľovi.
Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike.
Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Datacentrum Kopčianska 92, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

02.06.2025 09:00 — 31.07.2025 14:00

1,00 celá zákazka

9 860,57

8 016,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.04.2025 09:40

28.04.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 958
 10
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2025 10:04 - Vstupná ponuka 9 860,57 € Cena s DPH
28.04.2025 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 5 701,53 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS