• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2025 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2025 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2025 10:15

Detail zákazky Z20251560

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2025 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2025 10:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2025 10:15

Základné údaje

Z20251560

OF-298968

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10718849

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky

Osobný počítač

  • 30214000-2 - Pracovné stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
spracovanie administratívnych údajov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počítač ks 1
Intel Core i7 GHz 2,1
RAM DDR4 GB 16
SSD GB 1000
pamäť grafickej karty GB 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doplňujúce charakteristiky 1. nainštalovaný operačný systém Windows 11,
- 2. Wi-Fi, HDMI, zvuková karta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, doposiaľ nepoužitý, nevystavovaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Objednávateľ uhradí cenu za prevzatý predmet zmluvy prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po prevzatí tovaru objednávateľom. Objednávateľ nie je povinný dodaný tovar prevziať, ak nespĺňa ním požadované podmienky, nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy alebo vykazuje vady.
Ak je predávajúci platiteľ DPH, faktúra bude obsahovať náležitosti uvedené v § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, s odvolávkou na číslo zmluvy v texte faktúry.
-
Ak predávajúci nie je platiteľ DPH faktúra bude obsahovať minimálne:
a)    obchodné meno a sídlo, IČO, DIČ dodávateľa,
b)    obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH objednávateľa,
c)    číslo zmluvy,
d)    poradové číslo faktúry,
e)    dátum vyhotovenia a dátum splatnosti faktúry,
f)    označenie finančného ústavu a číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť,
g)    peňažnú sumu alebo údaj o cene za mernú jednotku a vyjadrenie množstva,
h)    slovnú informáciu: Neplatca DPH,
i)    podpis oprávnenej osoby
-
V prípade, že dodávateľ nie je platiteľom DPH, pole pre zadane sadzby DPH zostáva prázdne.
Ak sa v objednávkovom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s rovnakými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom objednávateľa.
Danej technickej špecifikácii vyhovuje napríklad typ: ACER Nitro N50-650.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

28.04.2025 10:00 — 19.05.2025 14:00

1,00 celok

915,45

915,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.04.2025 08:19

24.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 45
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2025 08:39 - Vstupná ponuka 915,45 € Cena bez DPH
24.04.2025 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka 913,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS