• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2025 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2025 10:55

Detail zákazky Z20251556

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2025 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2025 10:55

Základné údaje

Z20251556

OF-298938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10707325

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne atramentové a tonerové náplne

atrament, atramentové náplne, toner, tonerové náplne

  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne atramentové a tonerové  náplne
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa originálnych (nie repasovaných, nie alternatívnych) atramentových a tonerových náplní vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky. Verejný obstarávateľ vyžaduje originálne náplne z dôvodu neporušenia záručných a zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady (napr. kuriérskou službou) na adresu objednávateľa.
Dodávateľ na vyžiadanie zabezpečí na vlastné náklady odber a ekologickú likvidáciu použitých prázdnych atramentových a tonerových náplní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Atrament Canon CLI-526 C ks 2
Atrament Canon CLI-526 M ks 1
Atrament Canon CLI-526 Y ks 3
Atrament Canon PG-545/CL-546 multi pack ks 1
Atrament Epson T9451 XL Bk ks 1
Atrament Epson 7741 Bk ks 1
Atrament Epson 110 Bk T03P14A XL ks 1
Epson T9732 XL Cyan ks 1
Epson T9733 XL Magenta ks 1
toner Canon CRG-057H ks 3
Toner Kyocera TK-1170 ks 3
Toner do Ricoh MP 6054/MP 5055/MP 4054 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja - tlačiarne. Ochranné známky na každej atramentovej náplni.
Objednávateľ požaduje predložiť len atramentové a tonerové náplne od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. značky Epson, Canon, Ricoh, HP, Kyocera. Dodržanie značiek.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ môže dodať náplne obsiahnuté v balíčkoch (pack) aj jednotlivo, prípadne môže náplne  uvedené jednotlivo dodať ako balíčky (pack) s tým, že celkový počet náplní musí zostať zachovaný.
Objednávateľ požaduje predložiť len náplne od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, tj.  Epson, Canon, Kyocera,  Ricoh. Odôvodnenie: Používame renovované aj alternatívne náplne do tlačiarní, ktoré nie sú v záruke a tam, kde sme spokojní s kvalitou. S renovovanými a alternatívnymi atramentovými náplňami máme veľmi zlé skúsenosti, poškodzujú tlačiarne a nemajú rovnaký farebný odtieň, ako originály. Do nákladov pri riešení takýchto problémov (keď aj dodávateľom bez okolkov uzná reklamáciu a opraví tlačiareň) treba zarátať aj potrebnú komunikáciu, balenie zariadenia a to,
že zariadenie nie je k dispozícii na účel, na ktorý bolo zaobstarané. Pri každom nákupe veľmi dôsledne zvažujeme hodnotu za peniaze a náš mix nákupov nových originálnych náplní a repasovaných považujeme práve z tohto dôvodu za správny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Dodávka musí prebehnúť do 20 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10/11, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12.05.2025 12:00

21,00 ks

1 800,00

1 463,42

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2025 14:13

22.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 348
 99
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2025 09:08 - Vstupná ponuka 1 800,00 € Cena s DPH
17.04.2025 14:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 799,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS