• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2025 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 13:50

Detail zákazky Z20251529

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2025 08:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2025 13:50

Základné údaje

Z20251529

OF-298797

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10731639

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Služba odstraňovanie problému - SLA pre „Integrovaný Informačný systém“

SLA, podpora

  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vykonávanie a zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom Datalan Integrovaného Informačného systému a jeho podmodulov (ďalej "IIS a podmodulov") na obdobie 12 mesiacov so začiatkom poskytovania služieb od 10.05.2025 do 09.05.2026
Funkcia
Poskytovanie hotline, pohotovosti, Servisných zásahov, podpory prevádzky , podpora Integrovaného informačného systému, poskytovanie odborných služieb a rozvoja Datalan Integračný informačný systém a IS Správy registratúry na 12 mesiacov so začiatkom poskytovania služieb od 10.05.2025 do 09.05.2026 – počet 1 ks
V celkovej cene musí byť zahrnutých  400 človekohodín prác na základe objednávky na poskytovanie odborných služieb a rozvoja Datalan Integračný informačný systém a IS Správy registratúry. Práce budu objednávane jednotlivo na základe požiadavky zo strany objednávateľa až do vyčerpania človekohodín alebo času (t. j. oobdobia 12 mesiacov) podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Všetky technické vlastnosti predmetu zákazky sú požadované
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zabezpečovanie služieb spojených s údržbou a rozvojom IIS od 10.05.2025 do 09.05.2026 a jeho podmodulov: BPM, Datalan Integračný informačný systém, Workflow, DMS, Registratúra Fabasoft eGov-Suite, portál, CMS, Datalan Informačné systémy úsekov správy, Centrálna elektronická podateľňa, Datalan Operatívne dátové úložiská a to:
Hotline : poskytovanie telefonickej podpory Objednávateľovi pri využívaní IIS a podmodulov, t.j. poskytovanie doplňujúcich informácií, potrebných pri práci s IIS a podmodulov. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch neobmedzene od 08.00 do 16.00hod. V prípade, že požiadavku Objednávateľa nie je možné, alebo vhodné riešiť telefonickou konzultáciou, dôjde zo strany Dodávateľa k bezodkladnému návrhu iného spôsobu riešenia tejto požiadavky.
Pohotovosť : pripravenosť Dodávateľa poskytnúť riešenie pri prípadných výskytoch kritických a nekritických problémov IIS a podmodulov v stanovenom čase. Rozsah poskytovanej služby: v pracovných dňoch od 8.00 do 16.00 hod.
Úroveň spracovania požiadaviek : Pracovné hodiny sú počas pracovných dní < 8:00; 16:00> (5x8). Čas mimo pracovné hodiny podľa predchádzajúceho údaja sa do reakčnej doby ani do doby neutralizácie problému nezapočítava.
Typ požiadavky: Kritický problém –Vada A; Reakčná doba: do 4 pracovných hodín; Doba neutralizácie problému: do 8 pracovných hodín
Typ požiadavky: Závažný problém – Vada B; Reakčná doba: do 8 pracovných hodín; Doba neutralizácie problému: do 40 pracovných hodín
Typ požiadavky: Nekritický problém – Vada C; Reakčná doba: do 24 pracovných hodín; Doba neutralizácie problému: do 80 pracovných hodín
Problémy identifikované počas zabezpečovania služieb podpory budú radené do nasledovných kategórií:
• A - Kritický problém - problém majúci taký vplyv na funkčnosť a použiteľnosť IIS a podmodulov, že podstatné časti jeho funkcionality sú nepoužiteľné a jeho používatelia nemôžu pokračovať v práci;
• B - Závažný problém – problém majúci vplyv na vznik problémov pri normálnom používaní alebo prevádzkovaní IIS a podmodulov, ktorý narušuje jeho normálne fungovanie. Použitie funkcie s takouto vadou si nevyžaduje momentálna prevádzková potreba, pričom prevádzková činnosť je dosiahnuteľná aj inými technologickými a metodickými postupmi;
• C - Nekritický problém – problém okrem problému uvedenom v kategórii A a B, ktorý nenarušuje prevádzku, funkcionalitu a spoľahlivý chod IIS a podmodulov.
Štandardná servisná pohotovosť: v režime 5x8
Riešenie servisných požiadaviek Podpora prevádzky bude riešená v niekoľkých úrovniach nasledovne:
Úroveň 1 (L1) - úlohou je filtrácia a kategorizácia požiadaviek v aplikácii pre evidenciu incidentov a problémov a prvotná pomoc používateľovi pri riešení základných problémov a smerovanie nevyriešených požiadaviek na ďalšie úrovne podpory (L2 a L3). Prvá úroveň musí zbierať a analyzovať informácie o používateľovi, posúvať tieto informácie na ďalšie úrovne podpory a určovať najlepší možný spôsob vyriešenia hlásenia. Úroveň L1 bude vykonávať verejný obstarávateľ/objednávateľ.
• Úroveň 2 (L2) - úlohou je riešenie hlásenia na úrovni konfigurácie, inštalácii SW vybavenia, hlásenia neriešiteľné v tomto rozsahu sú posúvané na podporu úrovne L3. Riešenia ponúkané na úrovni L2 by mali vychádzať zo známych a dokumentovaných problémov,. L2 úroveň bude vykonávať verejný obstarávateľ/objednávateľ.
Úroveň 3 (L3) – úlohou je riešenie problémov s konfiguráciou, prevádzkou aplikácií a databáz a opravy vád na úrovni IIS, za ktoré zodpovedá poskytovateľ/dodávateľ služby. Úroveň L3 bude vykonávať poskytovateľ.
Podpora prevádzky a rozvoj IIS a podmodulov: konzultačné, prevádzkové, analytické služby súvisiace s prevádzkou IIS a podmodulov.
SLA služby pre Objednávateľa: Poskytovanie služieb Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Podpora prevádzky IIS a podmodulov vrátane existujúcich nadstavbových modulov do doby trvania zmluvy, t. j. do 9.5.2026
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Súlad s legislatívou a európskymi štandardmi: Služby musia byť poskytované v súlade s výnosom MF SR č. 55/2014 Z. z. v znení výnosu MFSR č. 276/2014 Z. z., výnosu MF SR 137/2015 Z. z.
Dodávateľ je povinný do 2 (dvoch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek  vo formáte (pdf).
Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe Objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od výrobcu systému Registratúra Fabasoft eGov-Suite pre SR na úpravy a rozšírenie existujúceho riešenia podmodulu správy registratúry na platforme Fabasoft eGov-Suite o definované služby a funkcie implementované na uvedenej platforme. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi súhlas od dodávateľa Integrovaného Informačného systému na úpravy a rozšírenie existujúceho podmodulu Datalan Integračný informačný systém o definované služby a implementované funkcie. Nezaslanie súhlasu podľa predchádzajúcej vety a nedodržanie požadovaných výstupov, vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Súčinnosť Objednávateľa: - zabezpečenie prístupu Dodávateľovi pre nasadzovanie nových verzií, záručných opráv, funkčných a bezpečnostných záplat IIS a podmodulov na testovaciu a prevádzkovú zostavu v správe Objednávateľa
Objednávateľ dodávateľovi včas poskytne súčinnosť určenú v dohodnutých podmienkach realizácie úprav IIS a podmodulov, resp. riešenia incidentov; Dodávateľ nebude v omeškaní, ak jeho záväzok na plnenia/činnosti vzniknutý podľa tejto zmluvy alebo na jej základe nemohol byť riadne a včas splnený pre to, že mu Objednávateľ z akéhokoľvek dôvodu riadne a včas neposkytol súčinnosť povinnú podľa tejto zmluvy.
Poskytované služby typu Hotline, Pohotovosť, Servisný zásah, Prevádzka a podpora IIS a podmodulov, Odborné služby IIS a podmodulov bude Dodávateľ preukazovať formou písomných mesačných výkazov prác vykonaných na základe nahlasovaných požiadaviek Objednávateľa. Písomné mesačné výkazy prác budú vždy podpísané a schválené zodpovednými zamestnancami za Objednávateľa a Dodávateľa. Cena za poskytnutie týchto služieb bude stanovená a fakturovaná ako mesačný poplatok.
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť  VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania dohodnutého v zmluve;
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve;
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie predmetu zmluvy a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska;
d) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska.
Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže Predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka.
Od zmluvy môžu zmluvné strany odstúpiť z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie SR oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 48, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.05.2025 00:00 — 09.05.2026 23:59

1,00 kpl

240 096,00

195 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa uviesť jednotková cena za 1 človekohodinu bez DPH + cena za 1 človekohodinu s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.04.2025 08:11

28.04.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 398
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.04.2025 10:20 - Vstupná ponuka 240 034,50 € Cena s DPH
28.04.2025 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 240 027,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS