• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2025 08:50

Detail zákazky Z20251524

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2025 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2025 08:50

Základné údaje

Z20251524

OF-298890

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10713459

Objednávateľ

00162701

Stredná odborná škola lesnícka a drevárska Jozefa Dekreta Matejovie

Hradná 534, Liptovský Hrádok, 03314, SVK

Dodávateľ

36044598

PRO AUTO, s.r.o.

Zvolenská cesta 18, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné motorové vozidlo

motorové vozidlo na prepravu osôb

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie nového, nepoužitého osobného motorového vozidla do autoškoly
Funkcia
preprava osôb, vyúčba osôb, vozidlo bude vybavené/bude mať nasledovné technické parametre:
karoséria hatchback
možnosť /priestor na montáž/ montáže pedálov pre spolujazdca/inštruktora
hybridným, benzínovo-elektrickým motorovým systémom
typ vozidla: mild hybrid
rok výroby od 10/2024-2025
bezpečnosť: airbag vodiča aj spolujazdca /airbag spolujazdca s možnosťou vypnúť (bočné a hlavové airbagy)
bezpečnosť/brzdy: ABS, ESP
denné svietenie LED
výškovo nastaviteľná sedačka vodiča aj volantu
zadný stierač
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním
elektrické ovládanie okien a spätných zrkadiel
vyhrievané zrkadlá
palubný počítač
parkovací senzor
klimatizácia
autorádio
min. 1 x zásuvka 12V
pneumatiky požadované: 15´/16ˇ: letné pneumatiky na zliatinových diskoch 4 ks+ zimné pneumatiky 4 ks - plechové disky
pneumatika rezervná alebo dojazdová
koberce gumové
povinná výbava v zmysle platnej legislatívy
minimálne 3 ročná záruka na vozidlo
farba vozidla rôzna okrem bielej
2 ks kľúče od vozidla
vyhrievané predné sedadlá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet dverí ks 5
motor V ISG (3 Ah) 12
motor objem l 1,2 1,6
motor výkon kW/5 60,9/83
pohon predný WD 2
prevodovka manuálna stupeň 5 6
rozmery - dĺžka mm 3850 3870
rozmery - šírka mm 1720 1740
rozmery - výška mm 1480 1500
rázvor mm 2440 2460
počet miest na sedenie os 5
pohotovostná hmotnosť kg 919 949
spotreba kombinovaná l/100 km 4,5
emisná norma norma EURO 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy - emailom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar (nie predvádzacie vozidlo).
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodnej značky) naceneného výrobku do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy - emailom
Cena zmluvná je cena konečná vrátane všetkých nákladov (dopravné náklady, zaškolenie, požadovaná výbava)
Dodávateľ sa zaväzuje spolu s dodávkou motorového vozidla dodať kompletnú dokumentáciu potrebnú na prihlásenie a prevádzku vozidla v zmysle platnej legislatívy vrátane technického preukazu, osvedčenia o zhode vozidla COC (Certificate of Confirmy) - deklaráciu výrobcu al. jeho zástupcu, že vyrobené vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES; návod na údržbu v SK jazyku, 2 kľúče s diaľkovým ovládaním, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a povinnú výbavu v zmysle vyhlášky §16 Vyhlášky 464/2009 Z.z..
Nedodržanie parametrov uvedených v technickej špecifikácii sa považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky
Objednávateľ posúdi doručenú dokumentáciu predloženú dodávateľom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a informuje dodávateľa o: 1) o dodaní predmetu zákazky, ak dokumenty spĺňajú požadované technické parametre a špecifikáciu, alebo 2) vyzve dodávateľa na opravu, príp. doplnenie dokladov, alebo 3) informuje dodávateľa o nesplnení požadovaných technických parametrov a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Miestom dodania je sídlo objednávateľa.
O dodaní predmetu bude dodávateľ informovať objednávateľa min. 3 pracovné dni vopred.
Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzky-schopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania tovaru kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady budú v SK jazyku.
Dodávateľ ručí za predmet zákazky, t.j., že má v čase prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácii tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
Ak objednávateľ pri odskúšaní vozidla zistí vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 30 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy. V prípade nedodržania termínu dodávky predmetu zmluvy je kupujúci oprávnený si uplatniť u predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny dodaného predmetu zmluvy za každý deň omeškania, príp. tovar neprevziať.
Dodávateľ garantuje zabezpečenie servisu v servisných strediskách v rámci SR.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hradná 534, Liptovský Hrádok, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

25.04.2025 10:00 — 25.05.2025 14:00

1,00 ks

14 400,00

14 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2025 14:21

23.04.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 244
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2025 11:48 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena bez DPH
16.04.2025 11:48 - Najvýhodnejšia ponuka 14 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS