• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2025 09:50

Detail zákazky Z20251514

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.04.2025 09:50

Základné údaje

Z20251514

OF-297476

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10707269

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kontinuálny hemodialyzačný prístroj (CCVHD)

hemodialyzačný prístroj

  • 33181100-3 - Hemodialyzačné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kontinuálny hemodialyzačný prístroj (CCVHD)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontinuálny hemodialyzačný prístroj (CCVHD ks 2
objem mimotelového krvného obehu (set a kapilára) ml 200
automatický test v dĺžke trvania min 10
minimálny rozsah dávky citrátu na 1 l krvi pri citrátových terapiách mmol 2,0 - 6,0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multifunkčný mobilný systém pre liečbu akútneho zlyhania obličiek, automatizovaný prístroj áno
Farebná LCD obrazovka s dotykovým ovládaním s údajmi o terapii, grafické zobrazenie prevádzkových tlakov áno
Jednoduchá obsluha a setovanie áno
Zabudovaná čítačka čiarových / QR kódov na elimináciu zámeny setov a ich expiráciu áno
Univerzálna hemodiafiltračná súprava vrátane hemofiltra, ktorá umožňuje vykonať všetky techniky kontinuálnej dialýzy podľa spôsobu antikoagulácie áno
Zabudovaný ohrievač dialyzačných roztokov s nastaviteľnou teplotou ohrevu roztokov áno
Obsažný a zrozumiteľný systém nápovedy počas terapie (grafická a textová nápoveda) áno
Antikoagulácia Heparinová – (dávkovač, heparinová pumpa) heparinová antikoagulácia - SW integrovaný lineárny dávkovač použiteľný počas celej doby terapie pri všetkých citrátových a heparinových terapiách áno
Citrátová antikoagulácia (RCA) - podaný objem citrátu a kalcia je automaticky započítavaný v celkovej bilancii tekutín áno
Detektor krvi áno
Detektor vzduchu áno
Ohrev substitučných roztokov áno
Zabudovaný záložný akumulátor pre 30 min núdzovej prevádzky áno
Priebežné meranie prevádzkových tlakov, alarmy pri prekročení nastavených limitov áno
Veľkokapacitná váha áno
Komunikácia s obsluhou v slovenskom jazyku áno
Minimálne šesť pumpový systém áno
Prístroj umožňujúci prerušenie terapie - odpojenie pacienta (vyšetrenie, hygiena) a následné pokračovanie v terapii áno
Automatické plnenie a preplachovanie setov áno
Krvný systém detekcie nepriechodnosti alebo nepripojenia snímačov prevádzkových tlakov áno
Spotrebný materiál v kompletných sadách áno
Automatický prepočet a úprava rýchlosti dávkovania citrátu a kalcia pri zmene parametrov terapie áno
Automatické započítanie podaných objemov do celkovej bilancie prístroja - automatické bilancovanie tekutín áno
Prístroj umožňujúci jednoduché prerušenie terapie na dobu viac než 4 hodín áno
Možnosť manipulácie s prístrojom v priebehu terapie bez toho, aby bolo narušené bilancovanie roztokov a antikoagulácie áno
Terapeutické spektrum: áno
Kontinuálna venovenózna hemofiltrácia (CVVH) áno
Veľkoobjemová kontinuálna venovenózna hemofiltrácia (HV-CVVH) áno
Kontinuálna venovenózna hemodialýza CVVHD, áno
Kontinuálna venovenózna hemodiafiltrácia (CVVHDF) áno
Kontinuálna metóda SCUF áno
Plne automatizovaná citrátová antikoagulácia minimálne pri terapiách CVVHD a CVVHDF áno
Metóda TPE (terapeutická výmena plazmy) áno
Možnosť rozšírenia funkcionality prístroja o terapiu čiastočného odstraňovania CO2 áno
Počas terapie možnosť prejsť na CVVH, CVVHD áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa doprava na miesto plnenia, inštalácia na mieste plnenia, úvodné zaškolenie personálu / obsluhy, ak to výrobca požaduje pre správnu a odbornú manipuláciu; návod na obsluhu v slovenskom jazyku.
Záručná doba  minimálne 12 mesiacov.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Dodávateľ sa zaväzuje, že neprijme vyhlásenie tretej strany v zmysle § 303 a nasl. Obchodného zákonníka ako ručiteľa záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy, a teda sa v zmysle § 306 Obchodného zákonníka nebude domáhať splnenia záväzku vzniknutého na základe tejto zmluvy od ručiteľa. Dodávateľ berie na vedomie a výslovne súhlasí, že v prípade porušenia takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený uložiť dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2 % z celkovej hodnoty predmetu zmluvy (pohľadávky dodávateľa podľa tejto zmluvy).
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR
Nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Vyhlásenie o zhode alebo osvedčenie v znení všeobecne záväzných právnych predpisov a podľa dotknutých harmonizačných technických predpisov z oblasti posudzovania zhody, vydané orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu , ak nebolo požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy Technický list, produktový list, potvrdenie od výrobcu, manuály, resp. iné informačné materiály, prospektový materiál, katalóg ponúkaného tovaru, resp. iný doklad, v ktorých budú uvedené všetky verejným obstarávateľom požadované minimálne technické špecifikácie (parametre) na predmet zákazky v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na predmet zákazky, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ zabezpečí záručný servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy /sobota, nedeľa a sviatok sa do lehoty nezapočítava/. Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 2 pracovných dní od nástupu na opravu poruchy ak nie je potrebný náhradný diel. Ak je potrebný náhradný diel, dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu náhradného dielu do 3 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu. Za oznámenie poruchy sa považuje aj oznámenie e-mailom.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotné úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Garancia náhradných dielov.
Obslužný manuál v slovenskom jazyku knižnej aj v elektronickej forme.
Vrátane inštalácie, spustenia do prevádzky, zaškolenia obsluhy,
Nové, nepoužívané, nerepasované zariadenie.
Doba dodania 3 týždne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.04.2025 00:00 — 25.05.2025 23:59

2,00 ks podľa špecifikácie spolu

46 533,08

46 533,08

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2025 11:20

22.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 315
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2025 21:52 - Vstupná ponuka 46 533,08 € Cena bez DPH
22.04.2025 07:03 - Najvýhodnejšia ponuka 46 533,05 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS