• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2025 15:20

Detail zákazky Z20251512

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2025 15:20

Základné údaje

Z20251512

OF-298924

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10703279

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

31598251

HONOR s.r.o.

Slovanská cesta 1341, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup vankúšov, paplónov a posteľnej bielizne

posteľná bielizeň, vankúš, paplón, plachta, obliečka na vankúš

  • 39512000-4 - Posteľná bielizeň
  • 39512500-9 - Obliečky na vankúše
  • 39514100-9 - Uteráky
  • 39516110-6 - Vankúše

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup vankúšov, paplónov a posteľnej bielizne
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných vankúšov, paplónov a posteľnej bielizne vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Vankúš ks 400
2. Paplón ks 240
3. Plachta ks 350
4. Obliečka na vankúš ks 350
5. Obliečka na paplón ks 225
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
K bodu č.1: vysokokvalitný hotelový vankúš s dôrazom na dlhú životnosť a zachovanie trvalého tvaru počas každodenného používania, biely, 70 x 90, váha 1200 g, prešívaný, výplň zo syntetických antialergických guličiek, vybavený zipsovým otvor s možnosťou dopĺňania, prateľný pri teplote min. 60°C, sušenie v sušičke, čistenie aj v priemyselných práčovniach bez rizika straty vlastností
K bodu č.2: vysokokvalitný hotelový paplón s dôrazom na dlhú životnosť, biely, 140 x 200, váha 1600  g, výplň duté vlákno s antialergickými vlastnosťami ukončený lemovkou a poprešívaný s povrchovou látkou z mikrovlákna, hrejivý. Prateľný pri teplote min. 60°C, sušenie v sušičke, čistenie aj v priemyselných práčovniach bez rizika straty vlastností
K bodu č.3: hotelová plachta s dlhou životnosťou, biela, hladká, bez vzoru, 100% bavlna, 150 g/m2, vyrábaná z kvalitnej bavlny z mykaných priadzí v plátnovej väzbe s použitím procesu sanforizácie, ukončenie – 1 cm lem, prateľná pri 90°C, sušenie v sušičke, čistenie aj v priemyselných práčovniach bez rizika straty vlastností, 140 x 240
K bodu č.4: hotelová obliečka s dlhou životnosťou, biela, hladká bez vzoru, 100% bavlna, 150 g/m2, vyrábaná z kvalitnej bavlny z mykaných priadzí v plátnovej väzbe s použitím procesu sanforizácie, ktorá praním nestratí tvar ani vlastnosti, prateľná pri 95°C sušenie v sušičke, čistenie aj v priemyselných práčovniach bez rizika straty vlastností, hotelový uzáver, 70 x 90
K bodu č.5: hotelová obliečka s dlhou životnosťou, biela, hladká bez vzoru, 100% bavlna,  150 g/m2, vyrábaná z kvalitnej bavlny z mykaných priadzí v plátnovej väzbe s použitím procesu sanforizácie, prateľná pri 95°C, sušenie v sušičke, čistenie aj v priemyselných práčovniach bez rizika straty vlastností, hotelový uzáver, 140 x 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve,
1.3. bezplatné vzorky všetkých ponúkaných produktov.
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené údaje a informácie, príp. vzorky tovarov.
2.1. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
9.  Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
10.  Tovar bude dodaný najneskôr do 2 týždňov odo dňa vystavenia objednávky.
11. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
12. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
13. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
14. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

B. Slančíkovej 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

24.04.2025 08:00 — 09.05.2025 15:00

1,00 súbor

16 358,69

13 299,75

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.04.2025 11:18

17.04.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 39
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2025 12:50 - Vstupná ponuka 16 358,69 € Cena s DPH
15.04.2025 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 14 555,82 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS