• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z20251510

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2025 11:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.04.2025 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z20251510

OF-298895

ukončená

Objednávateľ

186490

Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce

Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nožnicový párty stan 3 x 9 m

stan nožnicový

  • 39522530-1 - Stany
  • 39522100-8 - Nepremokavé plachty, ochranné a tieniace plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nožnicový stan 3 x 9 m
Funkcia
Nožnicový párty stan RedX® PROFI 3 x 9 m alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer m 3 x 9
počet bočných plachiet ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia s pevným hliníkovým rámom áno
šesťhranný profil nohy rámu Ø 45 mm.
voliteľná výška spodného okraja strešnej hrany min. 170 cm - max. 200 cm
voliteľná výška vrchnej časti stanu min. 303 cm - max. 333 cm
sada 8 samostatných bočných panelov (POLYESTER s vnútorným PVC poťahom) - kombinácia 2 okien s vnútornými roletami, 2 roletových extra širokých dverí s kvalitnými zipsami a 4 plných bočných stien áno
farba stanu biela
ochranná mobilná taška pre konštrukciu na kolieskach áno
prepravná/úložná taška (vak) na bočnice áno
hustota vlákien strešného opláštenia 600D Denier
100 % vodotesný materiál so zníženou horľavosťou áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru.
V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Objednávateľ požaduje  vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu minimálne 1 deň pred dodaním. Požaduje sa doručenie tovaru počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14:00.
V prípade, že objednávateľ pri fyzickom preberaní tovaru zistí, že parametre dodávaného tovaru nie sú v súlade s požadovanými parametrami v zmluve, resp. s parametrami deklarovanými dodávateľom v návrhu na plnenie zmluvy, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný tovar z miesta plnenia na vlastné náklady.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

25.04.2025 08:00 — 29.04.2025 14:00

1,00 ks

1 251,00

1 251,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2025 11:56

22.04.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.04.2025 09:04 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 1 251,00 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 1

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS