• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    22.04.2025 11:03

Detail zákazky Z20251508

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2025 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    22.04.2025 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    22.04.2025 11:03

Základné údaje

Z20251508

OF-298898

zrušená

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál

fólia, tácky, misky, poháre

  • 30199000-0 - Papiernický tovar a iné položky
  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podložné misky z extrudovaného polypropylénu
Funkcia
Obalový materiál na balenie stravy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložné misky z extrudovaného polypropylénu ks 4200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
100% recyklovateľné, vyrobené z monomateriálu áno
výroba je bez použitia recyklátu, čo 100% garantuje kvalitu a bezpečnosť na styk s potravinami áno
100% náhrada za polystyrénové podložné misky áno
Rozmery: mm 225 x 138 x 22 mm ± 2 mm
 2. Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 16 cm alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 16 cm alebo ekvivalent ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer: min. 16 x 3,5 cm
je vyrobená z dreva pochádzajúceho z udržateľného lesného hospodárstva a je vhodný pre studené a teplé jedlá do 100°C áno
má vrstvu bio-povlaku pre príjemnejší pocit v ústach a má robustný dizajn áno
dokonale nahradí plastovú lyžicu áno
je prírodnej farby áno
v súlade s DIN 13432 áno
 3. Pohár jednorázový min. 20 - max. 40 ml
Funkcia
jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohár jednorázový min. 20 - max. 40 ml ks 1250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem: min. 20 - max. 40 ml
výrobky sú certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou áno
spĺňajú prísne normy: podľa BPI, EU norma DINEN13432 áno
pevnosť, stabilita, vhodný od 0 °C až do 85 °C, biologicky rozložiteľné (kompostovateľné), čisto prírodný materiál, povrch je upravený proti premasteniu a pretečeniu, vhodný do mikrovlnnej rúry a mrazničky áno
výrobky z prírodnej FSC celulózy čiže ECO papier áno
v súlade s DIN 13432 áno
 4. Pohár jednorázový 200 ml ± 2 ml
Funkcia
jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pohár jednorázový 200 ml ± 2 ml ks 3100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
objem: 200 ml ± 2 ml
výrobky sú certifikované pre priamy kontakt s jedlom a pitnou vodou áno
spĺňajú prísne normy: podľa BPI, EU norma DINEN13432 áno
pevnosť, stabilita, vhodný od 0 °C až do 85 °C, biologicky rozložiteľné (kompostovateľné), čisto prírodný materiál, povrch je upravený proti premasteniu a pretečeniu, vhodný do mikrovlnnej rúry a mrazničky áno
výrobky z prírodnej FSC celulózy čiže ECO papier áno
v súlade s DIN 13432 áno
 5. Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 20,5 cm alebo ekvivalent
Funkcia
Jednorázový materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lyžica jednorázová z dreva - dĺžka min. 20,5 cm alebo ekvivalent ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer: min. 20,5 x 3,5 cm
je vyrobená z dreva pochádzajúceho z udržateľného lesného hospodárstva a je vhodný pre studené a teplé jedlá do 100°C áno
má vrstvu bio-povlaku pre príjemnejší pocit v ústach a má robustný dizajn áno
dokonale nahradí plastovú lyžicu áno
je prírodnej farby áno
v súlade s DIN 13432 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok el.platformy (ďalej len "VZP OPEP") od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR!!! Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa jej vystavenia s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Faktúra musí byť vyhotovená ako daňový doklad v súlade so slovenským právnym poriadkom. Dodávateľ sa zaväzuje odoslať faktúru Objednávateľovi v deň jej vystavenia, inak splatnosť faktúry začína plynúť dňom jej doručenia. Dodávateľ bude zasielať Objednávateľovi elektronickú faktúru formou elektronickej pošty na jeho e-mailovú adresu: faktury@nspnz.sk.
Faktúra sa považuje za doručenú v deň jej odoslania dodávateľom na emailovú adresu Objednávateľa bez ohľadu na skutočnosť, či ju Objednávateľ prečíta. Elektronická faktúra je daňovým dokladom v zmysle § 71 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty a §31 až 33 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami VZP OPEP.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii, ktoré musia byť platné počas celej doby trvania tejto zmluvy, a do 3 kalendárnych dní od výzvy objednávateľa vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie.
5.  Objednávateľ vyhodnotí zoznam tovaru s uvedením aktualizovaných podrobných jednotkových cien po elektronickej aukcii po predložení uchádzačom podľa bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie.
6.  Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
7. POZOR !!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý , nerepasovaný  tovar do 7 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa.
8. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
9. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
10. Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, odbor informatiky v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
11. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, a ďalšie povinné údaje podľa platnej legislatívy SR a EÚ.
12. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
13. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
14. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií.
15. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
16. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
17.  V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny plnenia denne. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
18.V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý. Rovnako nie je dotknutý nárok na inú zmluv. pokutu podľa tejto zmluvy. Súbeh zmluvných pokút sa pripúšťa.
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne,oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
20. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
21. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č.1, 2, 4, 20, 23, 24, 25, 26 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
22. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
23.    Akékoľvek pohľadávky z tohto zmluvného vzťahu, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa v zmysle ust. § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, pričom na predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov(ďalej len ,,Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa Objednávateľa (MZ SR) je zakázané. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom.
Týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a rovnako tým nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy.
24. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
25. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho písomného súhlasu zriaďovateľa objednávateľa (MZ SR) zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane Objednávateľovým veriteľom v rozpore s dohodou dodávateľa a objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné a porušenie zákazu podľa prvej vety
je sankcionované zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore so zákazom. Týmto nie je dotknutý nárok Objednávateľa na (i) náhradu škody aj v rozsahu prevyšujúcom výšku dohodnutej zmluvnej pokuty a (ii) rovnako týmto nie je dotknutý nárok na inú zmluvnú pokutu podľa tejto zmluvy
26. Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepoužije ako predmet zálohu. Dodávateľ sa zaväzuje zdržať sa aj iných právnych úkonov, ktoré by mali za následok zmenu v osobe veriteľa peňažného záväzku voči dlžníkovi, a to pod sankciou neplatnosti takéhoto úkonu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 5587/11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

25.04.2025 12:00 — 29.04.2025 14:00

1,00 skupina produktov

525,33

525,33

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.04.2025 10:10

22.04.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.04.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 505
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2025 21:08 - Vstupná ponuka 525,33 € Cena bez DPH
21.04.2025 21:08 - Najvýhodnejšia ponuka 525,33 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS