37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
50546279
Neomedica s. r. o.
Ružová dolina 7, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík
Spotrebný materiál, riedenie cytostatík, cytostatiká
Tovar, Služba
1. Spinning Spiros®, Closed Male Luer
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík |
Otočný adaptér na riedenie a podávanie cytostatík |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spinning Spiros®, Closed Male Luer | bal | 42 | ||
veľkosť mernej jednotky | bal/ks | 1/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
merná jednotka | bal |
2. ChemoClave® Vented Bag Spike
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík |
Bezihlový uzatvorený systém na prípravu a podávanie cytostatík |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ChemoClave® Vented Bag Spike | bal | 126 | ||
veľkosť mernej jednotky | bal/ks | 1/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
merná jednotka | bal |
3. 13cm Bag Spike Adapter w/Spiros®, Vented Cap
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík |
Adaptér na infúznu súpravu, uzatvorený systém |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
13cm Bag Spike Adapter w/Spiros®, Vented Cap | bal | 32 | ||
veľkosť mernej jednotky | bal/ks | 1/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
merná jednotka | bal |
4. 13mm CSTD Vial access device
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík |
Bezihlový uzatvorený systém na viacnásobné odťahovanie liekov z 13 mm vialiek s mikro ihlou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
13mm CSTD Vial access device | bal | 15 | ||
veľkosť mernej jednotky | bal/ks | 1/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
merná jednotka | bal |
5. ChemoClave® Universal Vented Vial Spike
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík |
Bezihlový uzatvorený systém na viacnásobné odťahovanie liekov, univerzálny s filtrom a pevným uchytením ampulky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ChemoClave® Universal Vented Vial Spike | bal | 114 | ||
veľkosť mernej jednotky | bal/ks | 1/50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
merná jednotka | bal |
6. Vak BFA 130x300 mm
|
|
---|---|
Funkcia |
Spotrebný materiál - riedenie cytostatík |
Fotoprotektívne vrecká |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vak BFA 130x300 mm | bal | 12 | ||
veľkosť mernej jednotky | bal/ks | 1/100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
merná jednotka | bal |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň -vchod zo zadu (od OKBHaT). |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 1x týždenne. |
Predávajúci je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky kupujúceho v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
Termín dodávky: do 24 hodín od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním tovaru do sídla objednávateľa - miesta dodania. |
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien, tzn. jednotlivé množstva sú predpokladané. Zmluva bude ukončená po uplynutí zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: |
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v editovateľnej podobe: názov účinnej látky, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
c) ŠUKL kód, ak bol pridelený k zdravotníckej pomôcke, Certifikát. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
d) čestné vyhlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky. |
e) predloží dodávateľ povolenie na veľkodistribúciu podľa zákona č. 362/2011 Z.z., ak sa na neho vzhľadom na predmet zmluvy povolenie vzťahuje |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktorý dodávateľ predloží objednávateľovi musí obsahovať veľkosť balenia. Dodávateľ môže uviesť viacero balení jedného tovaru, avšak každé balenie musí mať jednotnú cenu za mernú jednotku. Objednávateľ pri každej objednávke uvedie, aké balenie objednáva u dodávateľa. Ak dodávateľom uvedené balenie bude pre potreby objednávateľa nevyhovujúce (napr. príliš veľké balenie), vyhradzuje si objednávateľ právo požiadať o dodávanie iného adekvátneho balenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od Objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu. |
Reklamácie tovaru môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 33 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
V prípade dodania tovaru s ohrozenou dobou exspirácie doručí Dodávateľ pri príjme písomný doklad o prekročení stanovenej exspiračnej doby. V takom prípade vznikne Objednávateľovi právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi. |
Ak Dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného Dodávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo v požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto zmluvou. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
Faktúry zasielať elektronicky na emailove adresy: faktury@lubovnianskanemocnica.sk, nl@lubovnianskanemocnica.sk |
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania. |
V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa zmluvy (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok, nedodanie v zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise), je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka denne. |
V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
Požaduje sa dodanie nového doposiaľ nepoužitého a nepoškodeného tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa objednávok objednávateľa a dodacích listov dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ umožňuje aj sumarizačné faktúry s časovým intervalom fakturovaných dodávok maximálne 15 dní. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH a celkovou cenou bez DPH a s DPH. (V prípade sumárnych faktúr, budú jednotkové ceny uvádzané na dodacom liste). |
V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vyhotoví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou. |
Cena veľkodistribútora musí byť v súlade s platnými cenovými opatreniami MZ SR, ktorými sa stanovuje rozsah regulácie cien a úradne určenými cenami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru, ktorý nie je dodaný v súlade s podmienkami zmluvy. |
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením za podmienky, že uchádzačom ponúkaný tovar bude spĺňať minimálne požiadavky, hodnoty, parametre a účel, na ktorý je určený. Položky 1-5 musia byť spolu kompatibilné. |
Názov | Upresnenie |
ŠUKL | ÁNO |
Obrancov mieru 510/3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
46 978,62
38 194,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2025 11:58
16.04.2025 12:30
16.04.2025 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2025 21:20 - Vstupná ponuka | 46 978,62 | € | Cena s DPH |
13.04.2025 21:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 978,62 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: