• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2025 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2025 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2025 12:40

Detail zákazky Z20251485

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2025 09:09
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2025 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2025 12:40

Základné údaje

Z20251485

OF-298876

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10698072

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby pre mestský úrad

kancelársky papier, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby  pre mestský úrad
Funkcia
kancelárske potreby potrebné na výkon administratívnej činnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier formát A4, 500 ks v balení, PEFC certifikovaný, vhodný pre obojstrannú veľkoobjemnú tlač a kopírovanie,  hrúbka  ISO 534 106 mikrometrov, plošná hmotnosť ISO 536  80 g/m2, belosť CIE ISO 11475 161 %, drsnosť Bendtsen ISO 8791-2 200 ml/min,  opacita ISO 2471 93 %, tuhosť MD ISO 2493 115 mN, tuhosť CD ISO 2493 50 mN balenie 200
Samolepiace etikety 80 x 47 mm, 12 etikiet, A4, 100 listov v balení balenie 20
Archivačné spony vrátane plastového prenášača, 50 ks v balení balenie 4
Náplň do karisbloku A4 100 listov s linajkami - náhradné 4 - dierované listy formátu A4 v linajkovej úprave pre zakladanie do karisblokov v prebale. Úprava: linajková. Počet listov: 100 balenie 10
Dvojhárok linajkový - skladaný bezdrevný papier formátu A3 preložený do formátu A4, balený vo fólii. Prevedenie linajkový. V balení  200 hárkov balenie 4
Samolepiace print etikety Emy do tlačiarne, 70 x 29,7 mm, 3:10 (30) B, W, kód 07002900 balenie 5
Rýchloviazač Rapesco, PP, A4+, prezentačný, 5-dielny, s farebným registrom ks 4
Rýchloviazač PP A4, limetková polypropylénový rýchloviazač s priehľadnou prednou a farebnou zadnou stranou • s bielym zasúvacím pásikom pozdĺž chrbta • formát A4 ks 20
Euroobal A4 lesklý, 50 mic, 100 ks euroobal na bežné použitie a archiváciu dokumentov formátu A4 v pákových a krúžkových zakladačoch • horné otváranie na ľahkú manipuláciu s dokumentmi bez nutnosti vybratia obalu zo zakladača • univerzálna multiperforácia • priehľadný • hrúbka: 50 mikrónov • 100 ks euroobalov v balení balenie 50
Rýchloviazač RZC, A4, 200 – 220 g, 25 ks rýchloviazače z EKO kartónu plošnej hmotnosti 200 – 220 g/m2 • závesné, s plnou prednou stranou (celé) • formát A4 • dodávané ako 25-kusové balenie • balenie je dodávané ako mix farieb bez možnosti balenie 12
Zakladač pákový A4, 7,5 cm, mramor pákový kartónový zakladač potiahnutý mramorovaným papierom • vybavený chrbtovým krúžkom, radokrúžkom, papierovým štítkom na chrbte a kvalitnou pákovou mechanikou • formát A4 • šírka chrbta: 7,5 cm ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy Elektronickou platformou doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Splatnosť faktúry 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

30.04.2025 12:00

109 429,00 ks

2 677,20

2 176,59

Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy Elektronickou platformou doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.04.2025 09:09

16.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 318
 161
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.04.2025 08:40 - Vstupná ponuka 2 676,45 € Cena s DPH
16.04.2025 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 2 675,25 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS