• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2025 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2025 13:20

Detail zákazky Z20251479

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2025 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    16.04.2025 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.04.2025 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.04.2025 13:20

Základné údaje

Z20251479

OF-298737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10698087

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

45372543

RENTAGROUP s.r.o.

Gregova Vieska 47, Gregorova Vieska, 98556, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačné prádlo

Operačné prádlo

  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 39518200-8 - Operatérske plachty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačné prádlo
Funkcia
Operačné prádlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Košeľa operačná ks 600
2. Nohavice operačné ks 600
3. Plášť operačný ks 300
4. Maska operačná ks 100
5. Čiapka operačná ks 100
6. Plachta operačná 240 x 150 cm ks 600
7. Rúško operačné 50 x 50 cm ks 300
8. Rúško operačné 50 x 50 cm (v strede otvor 10 cm) ks 100
9. Rúško operačné 65 x 45 cm (v strede otvor 10 cm) ks 100
10. Rúško operačné 90 x 60 cm ks 200
11. Rúško operačné 100 x 80 cm ks 200
12. Rúško operačné 120 x 90 cm ks 200
13. Rúško operačné 100 x 100 cm ks 100
14. Rúško operačné 120 x 84 cm ks 100
15. Rúško operačné 180 x 115 cm ks 100
16. Rúško operačné 80 x 55 cm ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba výber minimálne z farieb : modrá medical, zelená, žltá, ružová, fialová, tmavo modrá, prípadne výber aj z iných farieb
Materiál : 100 % bavlna, min. 160g/m2 +/- 5g, teplota prania do 95 st. C a sušenie v bubnovej sušičke, chlórostála úprava
Košeľa operačná farebná do "V", krátky rukáv, bez zapínania, 2 bočné vrecká, 1 náprsné vrecko
Nohavice operačné klasický strih, v páse viazanie na šnúrku
Plášť operačný klasický strih, zadné zapínanie na viazačky
Maska operačná jednoduchá maska, uväzovanie na šnúrky
Čiapka operačná jednoduchá čiapka, uväzovanie na šnúrky
Spôsob označenia prádla : šité farebnými niťami z dôvodu rozlíšenia jednotlivých oddelení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Žiadame predložiť do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy vzorku 1 ks košeľa, nohavice, plášť, vrátane OEKO-TEX certifikátu na použitý materiál a Materiálového listu, preukazujúceho splnenie požadovaných technických parametrov.
Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle objednávateľovi kontaktné údaje (tel.číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s objednávateľom.
Žiadame predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 1 dňa od uzavretia zmluvy.
Pri položkách, kde je možná farebná variabilita si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať tovar v ním vybranej farbe.
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v hlavnom sklade objednávateľa.
Splatnosť faktúry 60 dní. Faktúry sa zasielajú elektronicky na faktúry@lubovnianskanemocnica.sk
Ekvivalent nie je prípustný, trváme na danej špecifikácii.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Dodanie tovaru bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe mailovej objednávky.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe telefonicky/mailom minimálne 1 pracovný deň vopred. Dodanie tovaru bude realizované v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod.
Termín dodania: do 14 pracovných dní od obdržania objednávky. Dodávateľ pri dodaní tovaru odovzdá spolu s tovarom potvrdený dodací list.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostatných Zmluv. špecifikácií.
V prípade, že predávajúci je v omeškaní s dodávkou tovaru alebo jeho časti, kupujúci má právo účtovať zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z celkovej ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade opakovaného porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok), je Objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

40 802,00

40 802,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.04.2025 11:15

16.04.2025 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.04.2025 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 216
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2025 20:29 - Vstupná ponuka 40 713,00 € Cena s DPH
15.04.2025 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka 40 500,21 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS