• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2025 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2025 11:25

Detail zákazky Z20251462

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.04.2025 08:13
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.04.2025 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.04.2025 11:25

Základné údaje

Z20251462

OF-298834

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10691372

Objednávateľ

42137004

Centrum účelových zariadení

Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výškovo nastaviteľné podnože

výškovo nastaviteľné podnože

  • 39121200-8 - Stoly

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výškovo nastaviteľné podnože
Funkcia
Dodanie tovaru výškovo nastaviteľné podnože do výrobnej prevádzky objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A)  Mechanicky nastaviteľná podnož pre prácu v sede:    1. kovová konštrukcia - 1 pár podnoží+variabilná spojovacia tyč,   2. nastavenie výšky od 66-76 cm,    3. variabilná šírka 100 - 130 cm,    4. manuálne nastavenie výšky,   5. nosnosť 70 kg,   6. dištančné podložky na nohách stola. ks 600
B)  Manuálne nastaviteľná podnož pre prácu v sede aj stoji:   1. kovová konštrukcia - 2-segmentové nohy,   2. nastavenie výšky od 71,5 do 119,5 cm,    3. podstavec -variabilná šírka 97 - 135 cm,    4. sklopná rukoväť na manuálne nastavenie výšky,    5. dištančné podložky na nohách stola,   6. nosnosť 70 kg. ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v kvalite I. triedy.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite určenej v časti TECHNICKÉ VLASTNOSTI, v opakovaných dodávkach, vrátane všetkých nákladov dodávateľa do miesta plnenia (Krompachy). Cena zahŕňa a technické poradenstvo (telefonicky, online) v pracovných dňoch 07:00 - 14:00 hod.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 6 pracovných dní od zadania objednávky. Dodanie tovaru počas pracovných dní v čase od 8:00 do 14.00 hod.
Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo bližšie určí v jednotlivých objednávkach.
V prípade dodania nekvalitného, poškodeného alebo inak nevyhovujúceho tovaru objednávateľ trvá na jeho výmene do 48 hod. od neprevzatia takéhoto tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady faktúry považuje dátum odpísania zaplatenej sumy z účtu objednávateľa.
Ak Dodávateľ poruší povinnosť dodať plnenie riadne a včas podľa tejto zmluvy, je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu podľa bodu 13.1 VZP. Zmluvná pokuta účtovaná Dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a jej prílohami je splatná do15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to na bankový účet Objednávateľa.
Za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje porušenie povinnosti dodať plnenie riadne a včas podľa zmluvy v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu zmluvy a pokynmi Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie, že v súlade s bodom 18.2 písm. a) VZP je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, ak Dodávateľ podstatne poruší zmluvu alebo VZP.
Dodanie 1ks vzorky tovaru A) a tovaru B) do miesta plnenia (Hornádska 49, 053 42 Krompachy) na náklady dodávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy (príloha Rámcovej dohody).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornádska 49, Krompachy, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

86 000,00

86 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.04.2025 08:13

15.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 239
 202
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2025 10:31 - Vstupná ponuka 86 000,00 € Cena bez DPH
15.04.2025 07:12 - Najvýhodnejšia ponuka 81 880,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS