• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2025 09:50

Detail zákazky Z20251447

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2025 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2025 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2025 09:50

Základné údaje

Z20251447

OF-298865

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10685215

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36239739

CHIROSAN, s.r.o.

Sadová 2, Vrbové, 92203, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 3 ks sanitných vozidiel Renault Trafic

sanitné vozidlá, sanitky

  • 34114121-3 - Sanitky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup 3 ks sanitných vozidiel Renault Trafic alebo ekvivalent
Funkcia
Sanitka na prevoz pacientov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sanitka Renault Trafic alebo ekvivalent ks 3
Dieselový motor s výkonom KW 110
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kategória vozidla: M1
Druh: špeciálne vozidlo
Vonkajšie označenie vozidla: vonkajšie označenie vozidla podľa vyhlášky č.189/2019 Z.z. áno
reflexné označenie vozidla podľa vyhlášky č.189/2019 Z.z. a vyhlášky č. 134/2018 Z. z. áno
na dverách označenie prevádzkovateľa áno
po obvode vozidla pás široký 120 až 300 mm vo farbe signálna červeň áno
2x eskulap 300 mm áno
sklá v ambulantnom priestore čierne nepriehľadné - Autofólia áno
Svetelná a zvuková signalizácia: 2x predný, 1x zadný LED maják Juluen B 14 áno
siréna GES 110 montovaná pod sedadlom vodiča, ovládač v zornom poli vodiča áno
pozičné svetlá v prednom blatníku ľavá a pravá strana UR 03 áno
reproduktor YD 100 áno
Prestavba vozidla: tepelná a zvuková izolácia ambulantného priestoru Polyfoam áno
vystuženie karosérie CH21 áno
vyrovnanie a spevnenie podlahy CH22 áno
liata antistatická, protišmyková podlaha s antikorovým olištovaním, SABA áno
celkový vnútorný obklad stien a stropu umývateľným a dezinfikovateľným materiálom (laminátové výlisky) áno
Elektroinštalácia vozidla: elektroinštalácia 12 V áno
2x zásuvka 12V v ambulantnom priestore - plastová, miesto montáže vľavo v ambulantnej časti áno
3 ks riadiace prvky (ovládajú klimatizáciu, osvetlenie amb. priestoru, strešný ventilátor) umiestnené v kabíne vodiča na palubnej doske áno
osvetlenie ambulantného priestoru LED pásy, ovládané cez vypínač, miesto montáže stred ambulantnej časti áno
Výbava ambulantného priestoru: strešný obojsmerný ventilátor s vypínačom umiestnený na streche vozidla áno
vnútorný kryt strešného ventilátora áno
nástupný schodík mechanický (dvojpedál GX - 360 / vnútorný) podľa dohody áno
hasiaci prístroj 2 kg s držiakom práškový áno
odpadový kôš 3 lit. nerez áno
nástupné madlo vpravo a vľavo pri posuvných bočných dverách - nerez áno
skrinka na zdravotnícky materiál uzamykateľná o rozmeroch d-1100mm, š-200mm, v-800mm áno
vyhľadávací svetlomet v kabíne vodiča - vyberateľný áno
držiak kyslíkovej fľaše 2 lit. áno
Kúrenie a klimatizácia: klimatizácia ambulantného priestoru ako prípojný set na originálnu klimatizáciu je možné využívať len pri zapnutej klimatizácii v kabíne vodiča, Webasto, montáž na streche vozidla, výparník nad strechou áno
nezávislé teplovzdušné kúrenie Webasto/Eberspächer s možnosťou vykurovania priestoru kabíny pre vodiča aj ambulantný priestor áno
Plošiny a kotvenie: pevná plošina pod nosidlá STEM s úchytným systémom proti samovoľnému uvoľneniu podvozku nosidiel, vodiace lišty nosidiel áno
rýchloupínacia fixácia transportného kresla na podlahu systémom Clubfix áno
nájazdová plošina pod transportné kreslo CHARES áno
Celkový počet miest v ambulantnom priestore: 5 áno
2 miesta, kreslo pevné s trojbodovým bezpečnostným pásom v prvom rade TAXI (polohovanie chrbotvej opierky - podľa lehoty dodania) áno
1 miesto, sklopno otočné sedadlo za pravými posuvnými dverami TAXI M1 áno
1 miesto, kreslo transportné so štvorbodovým bezpečnostným pásom, s oporou nôh Medirol Clubman áno
1 miesto, nosidlá s podvozkom Medirol Sanero, plynulá fixácia polohy hrudníka do polosedu, polohovateľná opora nôh do protišokovej polohy, bočné sklopné zábrany, dva priečne fixačné pásy, odnímateľný umývateľný matrac, výsuvné rukoväte na prenos, pevný podvozok áno
Presklenie vozidla: posuvné okno v deliacej priečke áno
Administratívne práce: STK, kontrola originality, emisná kontrola ( po prestavbe vozidla ) zmena kategórie vozidla, zápis na Okresnom úrade pre cestnú dopravu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu do miesta plnenia 3 sanitky značky Renault Trafic alebo ekvivalent, podľa technickej a cenovej špecifikácie, vrátane výbavy, farebného vyhotovenia, bližšie uvedenej v opise, ako aj odovzdať kupujúcemu doklady, ktoré sa na tovar vzťahujú, potrebné na prevzatie a užívanie predmetu zmluvy.
Kupujúci sa zaväzuje od predávajúceho prevziať riadne a včas dodaný predmet zmluvy a zaplatiť zaň kúpnu cenu podľa tejto zmluvy.
Záručné podmienky na prestavbu: 24 mesiacov
Predávajúci sa zaväzuje previesť vlastnícke právo k predmetu zmluvy na kupujúceho.
Dodávateľ je povinný do 5 dní odo dňa platnosti zmluvy predložiť technickú špecifikáciu vozidla a prospektový materiál k vozidlu.
Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodaný tovar najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle právnych predpisov, objednávateľ dodávateľovi faktúru vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť dňom jej ďalšieho doručenia.
V celkovej kúpnej cene za predmet zmluvy sú zahrnuté všetky náklady predávajúceho súvisiace s riadnym splnením predmetu zmluvy vrátane nákladov na dopravu tovaru do miesta plnenia, colných a daňových poplatkov, komplexného zabezpečenia služieb, spojených s dodávkou tovaru, vykonania predpredajného servisu. V cene nie sú zahrnuté poplatky, ktoré sú vyžadované pri registrácii vozidiel na Dopravnom inšpektoráte.
Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu predmet zákazky najneskôr do 180 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. Predávajúci je povinný oznámiť kupujúcemu presný termín dodania predmetu zmluvy písomne, telefonicky alebo faxom najneskôr 48 hodín pred dňom jeho dodania.
Pri odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy predávajúci vyhotoví odovzdávací a preberací protokol v 2 vyhotoveniach, ktoré podpisom a odtlačkom pečiatky potvrdia obidve zmluvné strany. Pri podpísaní odovzdávacieho a preberacieho protokolu bude kupujúcemu dodaný technický preukaz k predmetným motorovým vozidlám, návod na obsluhu a údržbu motorového vozidla v slovenskom jazyku, servisná knižka, osvedčenie o technickom preukaze a evidenčné čísla vozidiel vydané Dopr. inšpektorátom Policajného zboru v sídle predávajúceho. Po prevzatí prechádza na preberajúceho nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy.
Kupujúci na tento úkon poskytne predávajúcemu všetku potrebnú súčinnosť súvisiacu a potrebnú na prihlásenie osobných motorových vozidiel (t.j. vystavenie plnej moci predávajúcemu, predloženie dokladov o uzatvorení povinného zákonného poistenia, prípadne ďalšie iné k prihláseniu potrebné dokumenty).
Nedodržanie požiadaviek na predmet zákazky alebo požiadaviek uvedených v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Protikorupčná klauzula: 1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení,
c) zákon č. 307/2014 Z.z . o niektorých opatreniach súvisiacich s oznamovaním protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov, d) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu.
3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi,
osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Odberateľa alebo Dodávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti.
4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky.
5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy.
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie.
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Odberateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel.
9. V prípade, ak Odberateľ písomne upozorní Dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule:
a) Odberateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa a po dobu, ktorú Odberateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Odberateľa voči Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy.
b) Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu.
10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Odberateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Odberateľa od Zmluvy.
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Odberateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Odberateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly.
Ochrana osobných údajov: Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Odberateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Odberateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov
a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Odberateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

22.04.2025 12:51 — 31.10.2025 12:52

3,00 ks

180 900,00

180 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.04.2025 13:15

14.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2025 14:14 - Vstupná ponuka 180 900,00 € Cena bez DPH
10.04.2025 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka 180 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS