• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2025 09:37
  •    Zrušenie zákazky
    15.04.2025 09:39

Detail zákazky Z20251439

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.04.2025 09:40
  •    Predkladanie ponúk
    15.04.2025 09:37
  •    Zrušenie zákazky
    15.04.2025 09:39

Základné údaje

Z20251439

OF-298816

zrušená

Objednávateľ

00679089

Centrum biológie rastlín a biodiverzity Slovenskej akadémie vied, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava, 84523, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Otočná kancelárska stolička ALMERE s operadlom zo sieťoviny so synchrónnou mechanikou

kancelárska stolička, ergonomická stolička, stolička s kolieskami

  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kancelárska stolička ALMERE
Funkcia
vybavenie pracoviska určené na prácu pri PC v kancelárskych priestoroch
otočná kancelárska stolička s opierkami na ruky, posadená na päťramenný kríž s kolieskami pre mäkké aj tvrdé podlahy, so synchrónnou mechanikou nastavenia sedadla a operadla, operadlo zakončené nastaviteľnou hlavovou opierkou, sedadlo čalúnené do odolnej látky s odolnosťou 100 000 cyklov, operadlo vybavené pevnou a pružnou sieťovinou, nosnosť 150 kg, celková výška približne 119 - 135 cm, výška sedadla približne 48 - 56 cm, doprava zahrnutá v cene.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárska stolička ks 2
Záruka rok 7
Nosnosť kg 150
Celková výška cm 118 126
Výška sedadla cm 48 56
Hĺbka sedadla cm 50
Šírka sedadla cm 49
Výška operadla cm 55
Výška opierky rúk nad sedadlom cm 16 23
Stred opierky nad sedadlom cm 64 74
Šírka vrátane opierky rúk cm 65
Najnižšia výška opierky rúk nad zemou cm 64
Farba 1. stoličky kombinácia čierna čierna
Farba 2. stoličky kombinácia šedá zelená
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Textilný materiál na čalúnení sedadla odolná látka s odolnosťou 100 000 cyklov
Textilný materiál operadla a opierky hlavy pevná pružná sieťovina
Mechanika nastavenia sedadla a operadla synchrónna
Aretácia mechaniky v 3 bodoch
Opierky rúk stoličky plastové výškovo nastaviteľné opierky rúk s možnosťou nastavenia lakťových opierok nahor a nadol
Zakončenie operadla s opierkou hlavy
Hlavová opierka pre ideálnou oporu hlavy a krčnej chrbtice uhlovo a výškovo nastaviteľná
Bedrová opierka na oporu bedrovej chrbtice výškovo nastaviteľná
Kolieska na 5-ramennom kríži z tvrdeného pevného plastu pre mäkké a tvrdé podlahy
Plynový piest pre výškové nastavenie stoličky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodania iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodávateľ dodá predmet zákazky certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci EÚ a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom..
Rovnocenný ekvivalent odberateľ NEPRIPÚŠŤA.
Tovar má zodpovedať obrazovej prílohe.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

22.04.2025 09:38 — 25.04.2025 09:38

1,00 sada

460,00

374,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.04.2025 09:40

15.04.2025 09:37

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.04.2025 09:52

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 249
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS