• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2025 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2025 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2025 08:40

Detail zákazky Z20251430

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2025 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2025 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2025 08:40

Základné údaje

Z20251430

OF-298373

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10685190

Objednávateľ

00165221

Štátny ústav pre kontrolu liečiv

Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky a dokovacie stanice

Notebook, dokovacia stanica

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30237280-5 - Napájacie príslušenstvo

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebooky a dokovacie stanice
Funkcia
Zariadenie určené pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook ks 20
2. Dokovacia stanica pre notebook USB-C ks 20
3. Univerzálny napájací adaptér USB-C ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1: Notebook
Displej: uhlopriečka 13,5"-14,3" , FHD min. 1920 x 1080 px, Matný IPS LED, LCD
CPU: hodnotenie Benchmark min 13500
M.2 SSD: min. 512 GB
RAM: min. 16 GB
Grafika: IntelGraphics
Operačný systém: min. Windows 11 Pro 64 bit (SK+EN)
Ďalšie minimálne požadované vlastnosti: WiFi / BT 4.1 / LAN (RJ45)/ 2 x USB C 3.2 s podporou Display Port / HDMI / FULL HD kamera s krytkou, 2 x USB 3.2 , dokovací konektor, materiál kov a plast, podsvietená klávesnica odolná voči poliatiu,
- otvor pre bezpečnostný zámok, snímač odtlačkov prsta
Požiadavka  na zariadenie: záruka min. 2 roky
Položka č.2: Dokovacia stanica pre notebooky USB-C
Pripojenie: dokovací konektor, USB-C adaptér
Funkcie: podpora viacerých monitorov, napájanie a dobíjanie dodaného NB v Položke č.1
Porty: min.: USB C 3.1, 2x DisplayPort, 1x HDMI, 3 x USB 3.0, 1x audio výstup, 1 x RJ-45 10/100/1000,
Ďalšie požiadavky: materiál kov, plast, kábel pre pripojenie k zariadeniu
Požiadavka na zariadenie: záruka na zariadenie min. 2 roky
Položka č. 3: Univerzálny napájací adaptér USB-C
Výkon: min. 90W max. 120 W
Funkcie: Napájanie dodanej dokovacej stanice v Položke č. 2, automatické nastavenie napätia
Kompatibilita: USB-C, USB4, ThunderboltTM 3/4
Požiadavka na zariadenie: záruka min. 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorom bude rozpísaná suma bez DPH, vrátane DPH a cena celkom  za každú položku zaokrúhlená maximálne na dve desatinné miesta.
Dodanie tovaru na miesto plnenia požadujeme realizovať  v čase od 7:00 do 14:00 hod. počas pracovných dňoch. Upresnenie termínu dodania požadujem oznámiť 1 deň vopred.
Požaduje sa dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný s originálnym príslušenstvom od výrobcu.
Objednávateľ požaduje dodať tovar v každej položke od toho istého výrobcu v rovnakom modelovom prevedení.
Po prevzatí tovaru dodávateľ vystaví faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru so splatnosťou faktúry 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí obsahovať okrem povinných údajov aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH, celkovú cenu každej položky bez DPH aj s DPH a celkovú cenu za všetky položky spolu bez DPH aj s DPH
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná (vr. DPH) a zahŕňala všetky náklady vrátane nákladov na dopravu, doručenia a vyloženia predmetu plnenia. Dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky ani provízie.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov plynúce z tejto dohody na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie referencie.
Nedodržanie termínu dodania bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy alebo VZP a od zmluvy odstúpi v zmysle ustanovenia článku XVIII bodu 18.2 bodu a.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kvetná 11, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

28.04.2025 07:00 — 30.04.2025 14:02

60,00 ks

20 827,16

16 932,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2025 14:06

11.04.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 258
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.04.2025 14:17 - Vstupná ponuka 20 827,16 € Cena s DPH
09.04.2025 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 20 827,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS