• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2025 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2025 09:55

Detail zákazky Z20251408

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.04.2025 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2025 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2025 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2025 09:55

Základné údaje

Z20251408

OF-287392

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10703255

Objednávateľ

00226840

Domov dôchodcov

Pažítková 2, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

56632100

Farmi z farmy s. r. o.

Môťovská cesta 10352/18, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny

Mrazené potraviny

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15311100-2 - Hranolčeky
  • 15851220-6 - Plnené cestoviny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Funkcia
Mrazené potraviny potrebné pri príprave stravy a na zabezpečenie stravovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z tresky plátky lisované Kg 492
Sliepka celá Kg 100
Kačacie stehná kalibrované mrazené kg 97
Pirohy zemiakové (plnené rôznou náplňou bryndzové, mäsové) Kg 155
Knedlíky (tvarohové, ovocné, nugátové, mäsové) Kg 345
Šúľance plnené rôzne kg 190
Špenát mrazený Kg 158
Mrazená mrkva Kg 445
Mrazený hrášok Kg 270
Mrazená kukurica Kg 20
Brokolica mrazená - ružičky Kg 240
Pór plátky mrazený kg 45
Šampiňóny krájané kg 15
Tekvica strúhaná mrazená kg 41
Fazuľky struky mrazené kg 270
Karfiol mrazený - ružičky kg 565
Čínska zelenina mrazená Kg 105
Polievková mrazená zeleninová zmes Kg 880
Zeleninová zmes pod sviečkovú Kg 93
Mrazená zelenina jarná zmes Kg 380
Zemiaky chladené - očistené, prílohové, balené kg 7500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky produkty spĺňajú kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem
Trvanlivosť všetkých produktov Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby.
Obaly všetkých produktov čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné, vyznačené údaje na obale - obchodný názov tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, údaj o množstve, dátum výroby a spotreby
odkaz technickej špecifikácie na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru je uvádzaný z dôvodu garantovania technických vlastností a kvalitatívnych parametrov tovaru pripúšťa sa tovar podľa technickej špecifikácie nahradiť ekvivalentným tovarom rovnakých alebo lepších technických vlastností a kvality
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných (emailových) objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. Dodávateľ sa zaväzuje zaručiť frekvenciu dovozu tovaru minimálne 3 krát týždenne.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný pri dodávke.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmetné výrobky v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označení na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z v znení neskorších predpisov o potravinách a  § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom splnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia v termíne splatnosti faktúry do 30 dní po obdržaní faktúry kupujúcim.
Úhrada faktúr bude vykonávaná na základe jednotlivých dodávok prostredníctvom vojenského úradu finančného zabezpečenia na základe vyúčtovania dodávok tovaru s termínom splatnosti do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vyúčtovania príslušnému útvaru. Platby budú realizované na základe fakturácie. Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Pri každej dodávke musia byť dodané príslušné účtovné doklady, t.j. dodací list, ktorý musí obsahovať : - názov druhu výrobku a jeho gramáž - dodané množstvo každého druhu - cenu za jednotku množstva bez DPH a s DPH za každý druh.
Predávajúci doručí za prevzaté dodávky faktúru, ktorá musí obsahovať predovšetkým: - označenie dokladu /faktúra, dobropis/, jeho číslo - číslo kúpnej zmluvy - názov a sídlo predávajúceho, jeho IČO, IČO DPH, - dátum vystavenia a splatnosti faktúry - označenie banky a čísla účtu, na ktorý má byť vykonaná platba - názov, množstvo a cenu bez DPH a s DPH - príjemcu tovaru
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Do troch pracovných dní od uzavretia zmluvy, predloží predávajúci cenovú kalkuláciu predmetu zmluvy. V cenovej kalkulácii uvedie pri každej položke cenu bez DPH a s DPH za jednotku množstva tak, aby nebola prekročená celková cena predmetu zmluvy. Vo faktúrach za dodaní tovar predávajúci nesmie prekročiť ceny uvedené v cenovej kalkulácii.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Ak kupujúci zistí vady tovaru počas doby splatnosti faktúry, zaplatí kúpnu cenu do 30 dní po vybavení oprávnenej reklamácie. Kupujúci po dobu od uplatnenia oprávnenej reklamácie až do jej vybavenia nebude v omeškaní s úhradou faktúry. V prípade, ak výsledok vybavenia reklamácie bude mať vplyv na výšku kúpnej ceny, tak predávajúci vystaví novú faktúru.
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po obdržaní telefonickej alebo mailovej objednávky a to v pracovné dni t. j. v pondelok až piatok od 06:00 do 08:00 hod.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach
Doba trvania zmluvy je 12 mesiacov alebo do vyčerpania celkovej ceny predmetu zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ musí spĺňať sposobilosti na správne  skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa  bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom alebo telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo  pri zistených vizuálnych chybách, tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 814/2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 ks; kg

28 500,00

24 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.04.2025 08:01

17.04.2025 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2025 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 11
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.04.2025 09:19 - Vstupná ponuka 28 500,00 € Cena s DPH
17.04.2025 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka 23 345,30 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS