30796130
Špecializovaný trestný súd
Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK
36365645
Quatro print, spol. s r.o.
Družstevná 17, Šenkvice, 90081, SVK
Renovované tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení
renovované tonery do laserových tlačiarní, multifunkčných zariadení a faxov
Tovar, Služba
1. Renovované tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
renovované tonery, vyrobené vyčistením použitého tonerového obalu, výmenou poškodených častí a dosypaním prachu na úroveň pôvodnej kapacity toneru, tonery do multifunkčných zariadení v štandartnej kvalite so záručnou dobou 2 roky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. renovovaný toner Q5949a do HP LJ 1320, min. 2500 výtlačkov | ks | 60 | ||
2. renovovaný toner Q2613a do HP LJ 1300, min. 2500 výtlačkov | ks | 10 | ||
3. renovovaný toner CE505x do HP LJ 2055d, min. 6500 výtlačkov | ks | 10 | ||
4. renovovaný toner CE278AR do HP LJ P1566, 1606dn; min. 2100 výtlačkov | ks | 70 | ||
5. renovovaný toner CF 214X do HP LJ Enterprise 700, min. 10000 výtlačkov | ks | 25 | ||
6. renovovaný toner CF 230A do HP LJ 203dn, min. 1600 výtlačkov | ks | 5 | ||
7. renovovaný toner Q6511A do HP LJ 2420, min. 6000 výtlačkov | ks | 20 | ||
8. renovovaný toner MS310/410/415 black 50F2H00 do Lexmark MS312dn, min. 4000 výtlačkov | ks | 20 | ||
9. renovovaný toner Canon EXV40 do Canon iR-1133iF, min. 6000 výtlačkov | ks | 10 | ||
10. renovovaný toner TK18 do fax Toshiba DP80F, min. 7200 výtlačkov | ks | 1 | ||
11. renovovaný toner OKIB730 do OKI B730 | ks | 5 | ||
12. renovovaný toner CF410X | ks | 10 | ||
13. renovovaný toner Sharp AR5516 do Sharp AR5516 | ks | 10 |
Názov |
1. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia - pred sklad objednávateľa a vyskladnenia. |
2. Dodávateľ predloží elektronicky do 24 hodín vo formáte (pdf.) od uzavretia zmluvy podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov položky, typové označenie doplnené o jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, jednotkovú cenu spolu s DPH, cenu celkom za požadované množstvo bez DPH, s DPH zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
3. Dodávateľ predloží objednávateľovi kontaktné údaje (aj telefonický kontakt) osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky najneskôr v deň dodania predmetu zákazky. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v požadovaných parametroch uvedených v technickej špecifikácii. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru, je povinný dodať také tonery, ktoré boli renovované z použitých originálnych tonerov. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky. Tonery nesmú byť kompatibilné (alternatívne). |
5. Dodávateľ musí mať zavedený systém riadenia kvality podľa normy ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015 na predaj a renováciu tonerov pre tlačiarne a kopírovacie stroje pre zaistenie precízneho dohľadu nad kvalitou výrobkov a služieb, ktoré firma dodáva. |
6. Podmienkou je ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ čestne prehlasuje, že má doklad o oprávnení v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. |
7. Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne tonery) z miesta určenia objednávateľom. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. |
8. Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený ( e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy, číslo objednávky a dôkladný popis vady. |
9. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. Dodávateľ je v tomto prípade povinný vadný toner bezodkladne vymeniť za nový. |
10. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru ( vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru). |
11. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní po nahlásení, osobne prevziať a opraviť tlačiareň, ktorá bola poškodená použitím vadného renovovaného toneru. V prípade, že neopraví tlačiareň do uvedeného termínu, na dobu opravy zapožičia tlačiareň s približne rovnakými parametrami. |
12. V prípade, že si dodávateľ túto povinnosť nesplní, objednávateľ si dá opraviť tlačiareň sám na náklady dodávateľa. |
13. Dodanie predmetu zákazky bude prebiehať na základe čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa s predpokladom štvrťročnej periodicity. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
14. Lehota dodania predmetu zákazky je najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky. Dodanie predmetu zákazky realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod do 13.00 hod. na miesto určenia. |
15.Úhrada za jednotlivé časti plnenia bude uskutočnená po dodaní príslušnej časti na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien dodanej časti a ceny za dodanú časť plnenia. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
16. Splatnoť faktúr je 30 dní. |
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
18. Zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa uzavretia zmluvy v EKS, resp. do vyčerpania predpokladaného množstva tovaru alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
19. V prípade, že dodávateľ opakovane ( za opakovane sa považuje druhýkrát ) dodá tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takomto prípade má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
20. Nedodržanie podmienok a požiadaviek objednávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom a v prípade, že dodávateľ neodstráni v danej lehote nezrovnalosti, bude mu udelená negatívna referencia. |
Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
17.04.2025 14:40 — 16.04.2026 14:40
1,00 súbor položiek
9 102,00
7 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.04.2025 14:52
14.04.2025 14:47
14.04.2025 15:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.04.2025 10:27 - Vstupná ponuka | 9 101,88 | € | Cena s DPH |
11.04.2025 10:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 101,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: