• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2025 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.04.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.04.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.04.2025 15:50

Detail zákazky Z20251394

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2025 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    10.04.2025 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.04.2025 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.04.2025 15:50

Základné údaje

Z20251394

OF-298801

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10674937

Objednávateľ

518140

Národné rehabilitačné centrum

Sládkovičova 1, Kováčová, 96237, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Xerografický papier
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerografický papier A4, All Premium, biely, balenie / 500 listov balík 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Xerografický papier určený pre kopírky, laserové a atramentové tlačiarne, faxy. Farba biela. Plošná hmotnosť 80 g/m2.
 2. Euroobal
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobal A4, hrubší, priehľadný, balenie / 100 ks balík 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Formát A4. Hladký, priesvitný, bezfarebný. Hrúbka 120 mic., materiál polypropylén. Antistatická úprava, eurodierovanie (univerzálna multiperforácia), horné otváranie.
 3. Obal PVC A5 U
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obal PVC A5 "U" hrubý závesný so striežkou, balenie / 50 ks ks 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Bezfarebný, priesvitný, hladký, formát A5, viď príloha - foto.
 4. Guľôčkové pero
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Guľôčkové pero klikacie ks;; 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Klikací systém zapínania, farba písania modrá. Rýchlo zasychá a nerobí šmuhy.
 5. Pákový zakladač A4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pákový zakladač A4 "Mramor" ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Kancelársky pákový zakladač z kartónu, s krúžkom pre ľahké vyťahovanie z police. Štrukturovaný papierový poťah čierneho mramorového vzoru s pákovou mechanikou a prítlačnnou lištou.
 6. Fix Centropen
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fix Centropen LINER 2811F, farba zelená 20 ks, farba čierna 20 ks ks 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Vhodný na trvanlivé popisovanie a značenie na všetky nesavé materiály vrátane skla, kovu, plastu, CD, DVD, RTG sníkov, transparentné fólie a podobne.
Popis: Plastový obal, guľatý hrot. Šírka stopy 0,6 mm. Atrament na alkoholovom základe, rýchloschnúci, stopa odolná voči vode a mechanickému zotretiu, farba čierna.
 7. Listové obálky C4
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Listové obálky C4, rozmer 280 x 400 mm, balenie 250 ks / krabica ks 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace listové obálky bielej farby, bez okienka, z bezdrevného papier. Rozmer 280x400 mm.
 8. Samolepiace bločky neónové v tvare kocky
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Samolepiace bločky v tvare kocky Q-Conect, neónové farby ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Samolepiace lístky v tvare kocky, ktoré držia na väčšine povrchov, dajú sa odlepiť bez poškodenia povrchu a znova nalepiť. Rozmer 75x75 mm. Počet listov 320. Trojfarebné lístky v neónových farbách.
 9. Školské zošity
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Školské zošity A5, balenie 10 ks / balenie. fólia ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Číselné označenie 564. Materiál bezdrevný zošitový papier biely. Linajkový, linkovanie 8 mm. 60 listov. Väzba polotuhá.
 10. Papierové vrecká
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papierové vrecká na lieky, 100 ks / balík balík 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Farba svetlo hnedá, recyklovaný papier s plochým dnom. Rozmer 70x110 mm.
 11. Lepiaci roller
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaci roller Pritt mini permanent 5 mm ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Lepiaci roller Pritt mini permanent. Návin 6 m, šírka stopy 5 mm.
 12. Lepiaca tyčinka
Funkcia
Kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lepiaca tyčinka Pritt 10 g ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis: Lepiaca tyčinka na ľahké a rovnomerné aplikovanie. Lepí papier, textil. Vďaka špeciálnemu vzduchotesnému vrchnáku nevysychá. Vyrobená z 90 % obnoviteľných zdrojov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru.
2. Požaduje sa predložiť aktuálny rozpočet s názvami a jednotkovými cenami tovaru bez DPH a s DPH do 48 hod. po uzavretí zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
3. Dodanie tovaru v pondelok – piatok od 8:00 do 14:00 hod. Dovoz tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi minimálne 1 deň vopred.
4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
5. Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu/faktúry, z dôvodu odkontrolovania množstva/druhu dodaného tovaru a zamedzenia prípadnej reklamácie.
6. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
7. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia v jednej dodávke. Tovar bude dodaný nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný.
8. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar alebo tovar, ktorý nebude dodaný v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky, uvedenej v zmluve. Takýto tovar objednávateľ nebude akceptovať a má právo odstúpiť od zmluvy.
9. Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru a potvrdení dodacieho listu, na základe doručenej faktúry s uvedením jednotlivých cien s DPH a celkovej ceny s DPH, vrátane ceny za balenie, naskladnenie, dovoz tovaru na miesto plnenia a vyskladnenie u objednávateľa. Splatnosť FA 60 dní odo dňa doručenia.
10. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávku voči objednávateľovi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým by došlo k postúpeniu pohľadávky dodávateľa v rozpore s touto dohodou, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
11. Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 1, Kováčová, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

14.04.2025 08:00 — 16.04.2025 14:00

1,00 Predmet zákazky celkom

1 281,80

1 042,11

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpočet podľa položiek s názvami a jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 48 hodín po uzavretí zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.04.2025 14:07

10.04.2025 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.04.2025 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 319
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.04.2025 09:45 - Vstupná ponuka 1 281,80 € Cena s DPH
10.04.2025 14:20 - Najvýhodnejšia ponuka 1 281,78 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS