• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2025 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2025 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2025 15:10

Detail zákazky Z20251392

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.04.2025 12:12
  •    Predkladanie ponúk
    23.04.2025 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.04.2025 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.04.2025 15:10

Základné údaje

Z20251392

OF-298481

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10713455

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

36022331

NABIMEX, s.r.o.

Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stoličiek pre potreby Národnej diaľničnej spoločnosti , a.s.

Stoličky, Kreslá, Sedačky, Podložky

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39111100-4 - Otočné sedadlá
  • 39111000-3 - Sedadlá
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39113700-4 - Podložky pod nohy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska stolička štandard
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
čalúnené sedadlo, operadlo zo sieťoviny, prípadne čalúnené, synchrónny mechanizmus alebo hojdací systém, výškové nastavenie stoličky plynovým/pneumatickým piestom, nastavenie výšky operadla kovový kríž, opierky rúk, minimálna šírka opierky rúk od 5 cm, minimálna nosnosť 120 kg, minimálna výška stoličky od 100 cm, možnosť voľby nastavenia hĺbky sedadla, minimálny rozmer hĺbky sedacej plochy v rozsahu od 40 cm, nastaviteľná výška sedadla v rozsahu 40 - 58 cm, šírka sedacej plochy od 47 cm, farba: čierna - povinná + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa. ks 200
 2. Kancelárska stolička na 12 hodinové sedenie
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vysoké operadlo a opierka hlavy, na sedadle a operadle použitý materiál sieťovina, prípadne len na operadle a čalúnené sedadlo, synchrónna mechanika, možnosť aretácie minimálne v 3 polohách, výškovo nastaviteľné opierky rúk, minimálna šírka opierky rúk od 5 cm, nastavenie výšky sedenia plynovým/pneumatickým piestom, nastavenie výšky operadla, kovový kríž, minimálna nosnosť 130 kg, minimálna výška stoličky od 115 cm, nastaviteľná výška sedadla v rozsahu 40 - 62 cm, šírka operadla od 45 cm, možnosť voľby nastavenia hĺbky sedadla, minimálny rozmer hĺbky sedacej plochy od 45 cm, ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
šírka sedacej plochy od 47 cm, farba: čierna - povinná + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa.
 3. Kancelárska stolička na 24 hodinové sedenie
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
vysoké operadlo s výškovo nastaviteľnou opierkou hlavy, na sedadle a operadle použitý materiál sieťovina, prípadne len na operadle a čalúnené sedadlo, možnosť aretácie minimálne v 3 polohách, prispôsobivá bedrová opierka (nie pevná),nastavenie výšky sedenia plynovým/pneumatickým piestom, nastavenie výšky operadla, nastaviteľné opierky rúk s možnosťami nastavenia výšky, dopredu-dozadu, minimálna šírka opierky rúk od 5 cm, kovový kríž, minimálna nosnosť 130 kg, minimálna výška stoličky od 115 cm, nastaviteľná výška sedadla v rozsahu 40 - 62 cm, šírka operadla od 50 cm, ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosť voľby nastavenia hĺbky sedadla, minimálny rozmer hĺbky sedacej plochy od 45 cm, šírka sedacej plochy od 49 cm, farba čierna povinná + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa.
 4. Konferenčná stolička s opierkami rúk
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kovový rám, čalúnené sedadlo, čalúnené alebo sieťkové operadlo, s opierkami rúk, stohovateľnosť, minimálna nosnosť 120 kg, celková výška: 80 – 85 cm, výška sedadla: 45 - 48 cm, šírka sedadla: 44 - 50 cm, hĺbka sedadla: 45 - 50 cm, farba: čierna - povinná + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa. ks 10
 5. Konferenčná stolička bez opierok rúk
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
čierny lakovaný kovový rám (profil ovál), čalúnené sedadlo, bez opierok rúk, stohovateľnosť, minimálna nosnosť: 120 kg, celková výška: 80 - 85 cm, výška sedadla: 45 - 48 cm, šírka sedadla: 46 – 49 cm, hĺbka sedadla: 42 - 45 cm, farba: čierna - povinná + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa. ks 150
 6. Jedálenská stolička
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
čierny lakovaný kovový rám (profil ovál), plastové sedadlo a operadlo v odtieni P15 – oranžová/prípadne šedá, bez opierok rúk, stohovateľnosť, minimálna nosnosť: 120 kg, celková výška: 72 - 81 cm, výška sedadla: 45 - 48 cm, šírka sedadla: 46 - 49 cm, hĺbka sedadla: 42 - 45 cm ks 100
 7. Podložka pod nohy polohovateľná
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nastaviteľná výška alebo sklon, plastová, farba: čierna, minimálna výška: 10 cm, minimálna dĺžka 45 cm a šírka 30 cm, protišmyková podložka ks 100
 8. Kreslo
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celočalúnené látkové kreslo, drevená/kovová konštrukcia, polyuretánová pena, nožičky kovové/drevené, minimálna nosnosť: 120 kg, celková výška: 75 - 80 cm, výška sedadla: 40 - 45 cm, celková šírka: 80 - 84 cm, šírka sedadla: 61 - 67 cm, celková hĺbka : 80 – 86 cm, hĺbka sedadla: 48 - 55 cm, farba: šedá + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa. ks 6
 9. Dvojmiestna sedačka
Funkcia
Nákup a dovoz stoličiek, kresiel, sedačiek a podložiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
celočalúnená látková dvojmiestna sedačka, drevená/kovová konštrukcia, polyuretánová pena, nožičky kovové/drevené, minimálna nosnosť: 240 kg (120 kg/1 miesto), celková výška: 75 - 80 cm, výška sedadla: 40 - 45 cm, celková šírka: 139 - 150 cm, šírka sedadla: 122 - 135 cm, celková hĺbka: 80 - 86 cm, hĺbka sedadla: 48 - 55 cm, farba šedá + iné farby podľa vzorkovníka Dodávateľa. ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Podrobný Opis predmetu zákazky so špecifikáciou položiek uvedený v tomto Opisnom formulári.
Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu plnenia sa požaduje predložiť do 2 (dvoch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej Dohody.
Jednotková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa, spojené s realizáciou Predmetu plnenia, ako dopravné náklady na dodanie tovaru, vrátane vyloženia tovaru na určené miesto a všetky súvisiace náklady, a tiež zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti, spojené s plnením Predmetu plnenia.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia.
Ak sa po uzatvorení tejto Dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je obsiahnuté v tejto Dohode a Dodávateľ už preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol alebo ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto Dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto Dohody, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi na takéto objednané plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto Dohody a nižšou cenou.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na: ústredie NDS. a.s. a na Strediská správy a údržby (ďalej len „SSÚD“) - SSÚD Malacky; SSÚD Bratislava; SSÚR Galanta; SSÚD Trnava; SSÚD Trenčín; SSÚR Nová Baňa; SSÚR Zvolen; SSÚD Martin; SSÚD Liptovský Mikuláš; SSÚD Považská Bystrica; Strediská správy a rýchlostných ciest (ďalej len „SSÚR“) SSÚR Čadca; SSÚD Mengusovce; SSČ 2 Mengusovce; SSÚD Beharovce; SSÚD Prešov; SSÚR Košice, SŠČ Čadca, SŠČ Žarnovica, IO Banská Bystrica, IO Žilina, IO Prešov, SSÚR Lučenec, ŠS Liptovský Ján. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek doplniť nové miesto plnenia.
Zoznam osôb, zodpovedných za prevzatie tovaru a presné adresy doručenia budú zaslané Dodávateľovi po nadobudnutí platnosti Dohody.
Miesta dodania tovaru a požadované množstvá budú uvedené v samostatných Objednávkach.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozšíriť miesto dodania Predmetu zákazky, o čom písomne upovedomí Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný dodať požadovaný tovar najneskôr do 20 (dvadsať) pracovných dní odo dňa doručenia vystavenej Objednávky na základe účinnej Rámcovej dohody.
Dodávateľ oznámi dodanie tovaru minimálne 24 (dvadsaťštyri) hodín vopred kontaktnej osobne Objednávateľa, uvedenej v konkrétnej Objednávke.
Doručenie tovaru je možné v pracovné dni, od pondelku do piatku, v čase od 7:00 do 14:00hod.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvá uvedené v technických požiadavkách sú predpokladané. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb.
Objednávateľ si pri zistených vizuálnych chybách vyhradzuje právo tovar neprevziať a Dodávateľ je povinný obratom dodať nový, nepoškodený tovar.
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 2 (dvoch) dní od doručenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
K cene bude Dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný tovar, ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru, na základe Objednávky Objednávateľa a potvrdeného Dodacieho listu.
V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy.
Faktúra musí mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, číslo Objednávky, číslo  Rámcovej dohody, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Súčasťou každej dodávky tovaru bude Dodací list/Preberací protokol.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru spolu s prílohami v listinnej podobe poštou na adresu sídla Objednávateľa, alebo elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie Predmetu zmluvy je podstatným porušením Rámcovej dohody a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Rámcovej dohody, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Uvedené podmienky plnenia dopĺňajú podmienky OPEP, a majú prednosť pred obchodnými podmienkami Dodávateľa a cenníkmi Dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

624,00 ks

61 936,17

61 936,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.04.2025 12:12

23.04.2025 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.04.2025 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 258
 384
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.04.2025 13:29 - Vstupná ponuka 61 936,00 € Cena bez DPH
23.04.2025 02:17 - Najvýhodnejšia ponuka 59 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS