• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2025 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2025 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2025 13:30

Detail zákazky Z20251363

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2025 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2025 13:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2025 13:30

Základné údaje

Z20251363

OF-298644

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10685164

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rozšírenie RAM pre serverovú infraštruktúru

RAM

  • 30236110-6 - Pamäť s náhodným prístupom (RAM)
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2666 CAS-19-19-19 Registered Smart Memory Kit (Komponenty HPE synergy)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že súčasná infraštruktúra je postavená na serveroch HPE Synergy 480 Gen10 a je navrhnutá pre požadovaný výkon a spoľahlivosť a tieto spĺňa konkrétnou konfiguráciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
256GB RAM pre 6 ks serverov (produktové číslo 815100-B21) ks 48
 2. HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit (Komponenty HPE synergy)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že súčasná infraštruktúra je postavená na serveroch HPE Synergy 480 Gen10 a je navrhnutá pre požadovaný výkon a spoľahlivosť a tieto spĺňa konkrétnou konfiguráciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
256GB RAM pre 12 ks serverov (Produktové číslo P00924-B21) ks 96
 3. HPE Installation AddOn/In Option Service (Inštalačné a konfiguračné hardvérové a softvérové služby pre dodané komponenty)
Funkcia
Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že súčasná infraštruktúra je postavená na serveroch HPE Synergy 480 Gen10 a je navrhnutá pre požadovaný výkon a spoľahlivosť a tieto spĺňa konkrétnou konfiguráciou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
inštalácia HW a konfigurácia synergy na lokalitu (produktové číslo UH745E) ks 18
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi do miesta sídla objednávateľa a jeho záložného pracoviska nachádzajúceho sa v Bratislave vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
4. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zmluvy, sú originálne produkty spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „HPE“) dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou.
5. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zmluvy, sú spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti HPE. Objednávateľ má so spoločnosťou HPE uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakúpené. V prípade, ak spoločnosť HPE odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodu podstatného porušenia tejto zmluvy.
6. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád) a včasné dodanie predmetu zmluvy.
7. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF, ktorú objednávateľ oznámi dodávateľovi v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
8. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
9. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
10. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
11. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň.
12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach a adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy.
13. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy.
14. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5. alebo 12. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.04.2025 00:01 — 16.06.2025 16:00

1,00 predmet zákazky ako celok

53 000,00

53 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.04.2025 12:30

14.04.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 533
 89
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2025 16:14 - Vstupná ponuka 53 000,00 € Cena bez DPH
14.04.2025 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka 51 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS