30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Rozšírenie RAM pre serverovú infraštruktúru
RAM
Tovar, Služba
|
1. HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2666 CAS-19-19-19 Registered Smart Memory Kit (Komponenty HPE synergy)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že súčasná infraštruktúra je postavená na serveroch HPE Synergy 480 Gen10 a je navrhnutá pre požadovaný výkon a spoľahlivosť a tieto spĺňa konkrétnou konfiguráciou. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 256GB RAM pre 6 ks serverov (produktové číslo 815100-B21) | ks | 48 |
|
2. HPE 32GB (1x32GB) Dual Rank x4 DDR4-2933 CAS-21-21-21 Registered Smart Memory Kit (Komponenty HPE synergy)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že súčasná infraštruktúra je postavená na serveroch HPE Synergy 480 Gen10 a je navrhnutá pre požadovaný výkon a spoľahlivosť a tieto spĺňa konkrétnou konfiguráciou. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 256GB RAM pre 12 ks serverov (Produktové číslo P00924-B21) | ks | 96 |
|
3. HPE Installation AddOn/In Option Service (Inštalačné a konfiguračné hardvérové a softvérové služby pre dodané komponenty)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Požadovaná položka je nutná z dôvodu, že súčasná infraštruktúra je postavená na serveroch HPE Synergy 480 Gen10 a je navrhnutá pre požadovaný výkon a spoľahlivosť a tieto spĺňa konkrétnou konfiguráciou. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| inštalácia HW a konfigurácia synergy na lokalitu (produktové číslo UH745E) | ks | 18 |
| Názov |
| 1. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, inštaláciu v mieste plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
| 2. Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy objednávateľovi do miesta sídla objednávateľa a jeho záložného pracoviska nachádzajúceho sa v Bratislave vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia najneskôr do 60 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| 3. Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
| 4. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zmluvy, sú originálne produkty spoločnosti Hewlett Packard Enterprise (ďalej len „HPE“) dodané cez autorizovaný distribučný kanál a sú určené pre použitie v Slovenskej republike, prípadne v regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. |
| 5. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zmluvy, sú spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory od výrobcu, spoločnosti HPE. Objednávateľ má so spoločnosťou HPE uzatvorenú zmluvu pre poskytovanie servisnej podpory na zariadenia, ku ktorým sú dodávané komponenty zakúpené. V prípade, ak spoločnosť HPE odmietne poskytnúť servisnú podporu dodaným komponentom, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy z dôvodu podstatného porušenia tejto zmluvy. |
| 6. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád) a včasné dodanie predmetu zmluvy. |
| 7. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 12. osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF, ktorú objednávateľ oznámi dodávateľovi v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy. |
| 8. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom. |
| 9. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu. |
| 10. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy. |
| 11. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. V prípade, ak splatnosť faktúry pripadne na deň pracovného pokoja alebo deň pracovného voľna, bude sa za deň splatnosti považovať najbližší nasledujúci pracovný deň. |
| 12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach a adresách elektronickej pošty, prostredníctvom ktorých môže objednávateľ komunikovať s dodávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. |
| 13. Objednávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy a informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení v zmysle tejto zmluvy. |
| 14. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti v zmysle bodov 1., 2., 3., 4., 5. alebo 12. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
17.04.2025 00:01 — 16.06.2025 16:00
1,00 predmet zákazky ako celok
53 000,00
53 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2025 12:30
14.04.2025 12:00
14.04.2025 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 04.04.2025 16:14 - Vstupná ponuka | 53 000,00 | € | Cena bez DPH |
| 14.04.2025 10:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 51 000,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: