• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2025 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2025 15:20

Detail zákazky Z20251353

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2025 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.04.2025 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    09.04.2025 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.04.2025 15:20

Základné údaje

Z20251353

OF-298704

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10668876

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

35691883

AP MEDIA, s.r.o.

Staré Grunty 7, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Softvér

softvér

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Softvér
Funkcia
1. Predmetom zákazky je nákup softvéru.
2. Softvér musí byť kompatibilný s interaktívnym displejom SMART Board® MX086-V2 interactive display with iQ - Model SBID-MX286-V2 a interaktívnou tabuľou zn. SMART BOARD 680, na ktorých musí zabezpečiť všetky požadované funkcie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Softvér SMART Technologies-Lumio Standard Plan & SMART Notebook Plus, licencia 3 roky ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1. Softvér musí obsahovať funkcie: áno
1.2. Aktivity založené na hrách: funkcia aktivít musí zahŕňať priraďovanie, vypĺňanie prázdnych miest, odhaľovanie štítkov, zoradenie a ďalšie. Tieto aktivity pomáhajú študentom zapamätať si pojmy a fakty, identifikovať predmety,
pokrač. bodu 1.2. naučiť sa slovnú zásobu a ďalšie. Aktivity je možné hrať ako celá trieda alebo sa študenti môžu pripojiť k aktivitám pomocou svojich zariadení a hrať ich v malých skupinách alebo jednotlivo.
1.3. Formatívne hodnotenia: funkcia sa zameriava na formatívne hodnotenia a pomáha pedagógom efektívne hodnotiť študentov s cieľom usmerniť učenie. Študenti môžu absolvovať hodnotenia pomocou vlastných zariadení.
1.4. Zdieľanie súborov do účtu SMART: Funkcia musí ponúkať možnosť otvorenia zdieľaných súborov v telefóne Lumio, alebo k ním pristupovať, pri prihlásení na interaktívnom displeji SMART Board pomocou iQ.
1.5. Zobrazenia obrazovky: Funkcia ponuka zobrazenie na celú obrazovku, rozšíri oblasť strany tak, aby vyplnila interaktívnu obrazovku skrytím záhlavia, panela s nástrojmi, panela úloh a postranného panela.
pokrač. bodu 1.5. Funkcia takisto ponúka zobrazenie dvoch strán, zobrazuje dve strany vedľa seba.
1.6. Softvér musí obsahovať doplnky: áno
1.7. Doplnok na vyhľadávanie videa: Pomocou doplnku musí byť možné vyhľadať videá na YouTube a ďalšie online videá, alebo prilepiť odkaz a pridať videá na stránky.
1.8. Doplnok Image Web Search: Možnosť vyhľadávania a pridania obrázkov priamo z Bingu do lekcie. Bezpečné vyhľadávanie služby Bing, možnosť zobrazovať výsledky obrázkov bez licenč. poplatkov, ktoré sú bezpečné na použitie v triede
1.9. Doplnok SMART Blocks: Umožňuje vykonávať matematické aktivity s triedou napísaním čísel na stránku a ich následným pripojením k SMART Blocku, možnosť výberu zo siedmich typov rovníc
1.10. Doplnok Activity Builder: Pomocou doplnku musí byť možné vytváranie jednoduchých aktivít priraďovania alebo skrývania a zobrazovania. Pri prezentácii lekcií na displeji musia byť k dispozícii plne dotykové funkcie.
1.11. Softvér musí taktiež obsahovať: Šablóny aktivít založené na hrách, ktoré umožňujú brainstorming v triede, spoločné kvízy a hry, formatívne hodnotenia a individuálne hranie hier, možnosť pripojenia zariadení študentov na hranie aktivít a vypĺňanie hodnotení, 12 prispôsobiteľných šablón založených na hrách, grafické organizéry, digitálne manipulatívne prostriedky, pracovné priestory pre spoluprácu, individuálne zadania, možnosť pridávania anotácií a kreslenie v reálnom čase, hlasovanie a diskusie v triede, formatívne hodnotenia, 32 písiem vrátane OpenDyslexic, možnosť nahrávania áno
pokrač. bodu 1.11. inštruktážneho zvuku, imerzná čítačka, plánovanie a doručenie lekcií, Import, kombinovanie a úpravu súborov PowerPointu, PDF, prezentácií Google a SMART Notebooku - tisíce hotových zdrojov, spätnú väzbu v reálnom čase, možnosť exportovať ako PDF, prístup doma/odkiaľkoľvek, možnosť pripojenia k zdieľaným knižniciam, Integrácia LMS, možnosť prihlásenia sa cez Google a Microsoft, funkcia zoznamu učiteľov pomocou skupín Classlink, Google alebo Microsoft, podpora a školenia, funkcia nástupu na Webináre naživo a na požiadanie, možnosť online kurzov a certifikácie, áno
pokrač.  bodu 1.11. možnosť ukladania lekcií a zapojenia študentov. áno
1.12. Softvér musí byť kompatibilný s interaktívnym displejom SMART Board® MX086-V2 interactive display with iQ - Model SBID-MX286-V2 a interaktívnou tabuľou zn. SMART BOARD 680, na ktorých musí zabezpečiť všetky požadované funkcie. áno
1.13. Napr. Softvér SMART Technologies-Lumio Standard Plan & SMART Notebook Plus, licencia 3 roky
1.14. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa dodávateľ predloží e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
3. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
4. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
5. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
6. V prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, to  bude podmienené  odskúšaním  skúšobnej,  resp. testovacej verzie na  interaktívnej tabule  SMART Board® MX086-V2 interactive display with iQ - Model SBID-MX286-V2 a interaktívnou tabuľou zn. SMART BOARD 680 (termín odskúšania dohodnú dodávateľ s objednávateľom v rámci vyššie uvedeného termínu).
7. Licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi dodávateľ zašle kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 dní od doručenia objednávky.
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní od doručenia objednávky dohodnúť s objednávateľom odskúšanie licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
9. Súčasťou faktúry musí byť protokol o funkčnosti licenčného súboru v prostredí objednávateľa.
10. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
11. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
12. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
13.  Tovar bude dodaný najneskôr do 14 dní odo dňa vystavenia objednávky.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia  dopĺňajú podmienky OPEP,  a majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

14.04.2025 08:00 — 28.04.2025 15:00

1,00 súbor

614,75

499,80

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2025 10:14

09.04.2025 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.04.2025 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2025 14:23 - Vstupná ponuka 613,77 € Cena s DPH
04.04.2025 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 613,77 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS