• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2025 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2025 13:00

Detail zákazky Z20251331

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2025 10:11
  •    Predkladanie ponúk
    08.04.2025 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.04.2025 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.04.2025 13:00

Základné údaje

Z20251331

OF-298732

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10663628

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vajcia

Vajcia slepačie čerstvé, v škrupine, trieda A

  • 03142500-3 - Vajcia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vajcia
Funkcia
potravina
na priamu spotrebu
na varenie a prípravu pokrmov
doprava na miesto dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 17000
veľkosť g L
dátum minimálnej trvanlivosti pri dodaní dní 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 30 ks na papierovej preložke
dodanie postupné poskytnutie plnenia
periodicita dodávok týždenne
upresnenie množstva čiastkovej dodávky telefonicky
fakturácia po čiastkovom dodaní
splatnosť faktúr 20 dní od doručenia faktúry
druh chovu sliepok klietkový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť, a to vždy do 8:30 hodiny.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Faktúra je splatná do 20 dní odo dňa jej vystavenia.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 24 hodín
Predmet zmluvy je obstaraný na obdobie od 1.5.2025-30.04.2026 alebo pokiaľ nebude splnené plnenie množstva v zmluve.
Dodávateľ priloží kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo Značku kvality.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta, 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.05.2025 07:00 — 30.04.2026 08:30

17 000,00 ks

5 600,00

5 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.04.2025 10:11

08.04.2025 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.04.2025 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 171
 28
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2025 14:13 - Vstupná ponuka 5 600,00 € Cena s DPH
08.04.2025 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka 5 597,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS