31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier, xerografický papier, A3, A4, A5, papier do tlačiarní, papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
|
1. Kancelársky papier
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelársky papier do tlačiarní a kopírovacích zariadení. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2 formát A3, rozmery: 297x420mm, belosť min. 161 CIE ±5% , balík á 500 ks | bal | 200 | ||
| Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A4, rozmery: 210x297 mm, belosť min. 161 CIE ±5%, balík á 500 ks | bal | 16000 | ||
| Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, formát A5, rozmery: 210x148,5mm, belosť min. 161 CIE ±5%, á balík á 500 ks, | bal | 2000 | ||
| Kancelársky xerografický papier biely, 80g/m2, rozmery: 105x297mm, belosť min. 161 CIE ±5% , balík á 500 ks | bal | 2000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Hmotnosť / Gramáž | 80g/m2 |
| Farba | biela |
| nie recyklovaný, vhodný pre všetky vysokokvalitné kopírovanie s garantovanou kvalitou, vhodný pre obojstranné kopírovanie a tlač. | ano |
| Názov |
| Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| • Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
| • Táto zmluva sa uzatvára na obdobie 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu tejto zmluvy, podľa toho, ktorá z týchto dvoch skutočností nastane skôr. |
| • Predmet plnenia musí spĺňať všetky požadované vlastnosti tak ako sú uvedené v technickej špecifikácii tejto zmluvy. |
| • Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá zazmluvnených tovarov, pri dodržaní jednotkových cien a maximálnej celkovej ceny plnenia tejto zmluvy. |
| • Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: - do centrálneho skladu nachádzajúceho sa v objekte objednávateľa a troch pobočiek v Bratislave, Trenčíne a na Sliači v pracovných dňoch od pondelka do piatku v čase od 07:30 hod do 14:00 hod. |
| - odovzdanie tovaru zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa účinnosti zmluvy), |
| - s dodacím listom/faktúrou, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, aj s DPH. Dodací list musí byť opatrený podpisom objednávateľa preukazujúcim dodanie a prevzatie tovaru. V prípade, že faktúra nebude súčasťou dodacieho listu, dodávateľ ju bezodkladne zašle objednávateľovi elektronicky, aj poštou. |
| • Objednávka musí obsahovať: (I) určenie druhu alebo druhov požadovaného tovaru v súlade s touto zmluvou, (II) určenie počtu tovaru, (III) určenie časového limitu na dodávku objednaného tovaru s rešpektovaním minimálnej dodacej doby podľa týchto zmluvných podmienok, (IV) podpis objednávateľa a dátum, (V) ďalšie náležitosti podľa dohody zmluvných strán. Objednávateľ v samostatných objednávkach bude špecifikovať druh a množstvo tovaru. |
| • Dodávateľ sa zaväzuje:- dodať tovar objednávateľovi na základe písomných samostatných objednávok. Objednávky budú realizované elektronicky – emailom.- v prípade, že nie je v možnostiach dodávateľa tovar objednávateľovi dodať z dôvodu že sa uvedený tovar nenachádza na sklade dodávateľa, dodávateľ bezodkladne o tom písomne objednávateľa po doručení objednávky informuje aj s informáciou o termíne dodatočného dodania požadovaného tovaru. Objednávateľ je v takom prípade oprávnený objednávku zmeniť. |
| - dodávať objednávateľovi tovar podľa tejto zmluvy výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto zmluvy. |
| • Splatnosť zmluvnej pokuty vzniká dňom jej uplatnenia objednávateľom. |
| • Objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť, ak (I) sa dodávateľ s dodaním tovaru omešká o viac ako 3 dni, (II) dodaný tovar nespĺňa podmienky, tak ako sú upravené v tejto zmluve. |
| • Ak dodávateľ mešká so splnením termínov vybavenia oprávnených reklamácií, môže objednávateľ účtovať dodávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % za každý deň omeškania z celkovej zmluvnej ceny vadného predmetu zmluvy. |
| • Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti, množstve a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto zmluve a v jednotlivých objednávkach a rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. Objednávateľ si v takto prípade vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť z dôvodu nedodržania množstva a kvality dodaného tovaru. |
| • Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku v dĺžke zodpovedajúcej dĺžke záruky poskytnutej výrobcom tovaru, ktorá nesmie byt kratšia ako 12 mesiacov. |
| • Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Objednávateľ neposkytne preddavky za tovar. |
| • Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva. |
| • Splatnosť faktúr bude 60 dní. |
| • Túto zmluvu je možné taktiež ukončiť (I) dohodu zmluvných strán, (II) výpoveďou ktorejkoľvek zmluvnej strany bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 mesiac a začne plynúť deň nasledujúci po dni, kedy bola výpoveď druhej zmluvnej strane doručená. |
| • Dodávateľ sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti / záväzky / vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo jej právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. |
| V prípade porušenia tejto povinnosti dodávateľom, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť a to s účinnosťou ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
| Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
| V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
| Protikorupčná klauzula: 1. Dodávateľ sa pri plnení tejto Zmluvy zaväzuje dodržiavať Platnú legislatívu zakazujúcu podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, ovplyvňovanie verejných činiteľov za účelom dosiahnutia výhod, pranie špinavých peňazí, a to najmä, ale nie výlučne pri verejnom obstarávaní, podľa predpisov vzťahujúcich sa na verejné obstarávanie a týchto predpisov: a) zákon č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v platnom znení, b) zákon č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v platnom znení, |
| c) zákon č. 54/2019 Z. z. o ochrane oznamovateľov protispoločenskej činnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje zaviesť a zachovávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia spôsobilé zabrániť korupčnému konaniu. |
| 3. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov alebo iných osôb podieľajúcich sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy priamo alebo nepriamo neponúka, nedáva, neposkytuje, nežiada, ani nesúhlasí s poskytnutím alebo prijatím peňazí, alebo akejkoľvek inej oceniteľnej hodnoty, výhody alebo daru žiadnej právnickej alebo fyzickej osobe, najmä nie verejnému ani štátnemu zamestnancovi, politickej strane, politickému kandidátovi, |
| osobe, ktorá pôsobí v akomkoľvek orgáne zákonodarnej, správnej alebo súdnej moci, zamestnancovi štátneho podniku alebo medzinárodnej verejnej organizácie, a to v akejkoľvek krajine, so zámerom korupčne ovplyvniť, odmeniť, alebo naviesť k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti túto alebo nepriamo akúkoľvek inú osobu, za účelom získať alebo udržať pre Odberateľa alebo Dodávateľa akýkoľvek prospech alebo výhody pri výkone činnosti. |
| 4. Dodávateľ prehlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden zo štatutárnych zástupcov, vedúcich zamestnancov, zamestnancov, splnomocnených zástupcov ani akákoľvek iná osoba podieľajúca sa na strane Dodávateľa na plnení predmetu zmluvy a plnení ďalších povinností podľa Zmluvy nebola a nie je evidovaná žiadnym štátnym orgánom ako vylúčená, s pozastavenou činnosťou, navrhnutá na vylúčenie alebo pozastavenie činnosti, prípadne inak nežiaduca v rámci účasti na verejnom obstarávaní a/alebo v rámci účasti na ponukách zo strany Svetovej banky prípadne inej medzinárodnej rozvojovej banky. |
| 5. Dodávateľ sa zaväzuje po primeranú dobu, ktorou sa rozumie 5 rokov po ukončení tejto Zmluvy, zachovať súvisiacu dokumentáciu v súlade s podmienkami tohto článku Zmluvy. |
| 6. Dodávateľ sa zaväzuje, že neposkytuje kompenzácie za prijatie zákazky, resp. uzatvorenie tejto zmluvy. |
| 7. Dodávateľ sa zaväzuje, že nie je previazaný so štatutárnym zástupcom organizácie. |
| 8. Dodávateľ sa zaväzuje, že Odberateľovi oznámi akékoľvek porušenie povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly, alebo zistenie skutočnosti v rozpore s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule a to bez zbytočného odkladu po tom ako sa o takomto porušení alebo skutočnosti dozvedel. |
| 9. V prípade, ak Odberateľ písomne upozorní Dodávateľa na dôvodné podozrenie o porušení záväzku Dodávateľa vyplývajúceho z tejto protikorupčnej klauzuly alebo na rozpor s prehláseniami Dodávateľa uvedenými v tejto Protikorupčnej klauzule: |
| a) Odberateľ je oprávnený pozastaviť plnenie z tejto Zmluvy, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia Dodávateľa a po dobu, ktorú Odberateľ vzhľadom na zistenie relevantných skutočností považuje za nevyhnutnú. Dodávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že po dobu zisťovania skutočností nedôjde k vzniku akýchkoľvek povinností Odberateľa voči Dodávateľovi plynúcich z takého pozastavenia plnenia zo Zmluvy a nebude sa to považovať za porušenie povinností podľa tejto zmluvy. |
| b) Dodávateľ je povinný prijať všetky relevantné opatrenia, aby zabránil strate alebo zničeniu akýchkoľvek údajov a dokumentov vo vzťahu k zistenému korupčnému konaniu. |
| 10. V prípade, ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek z povinností podľa tejto Protikorupčnej klauzuly alebo sa ukáže jeho vyhlásenie nepravdivé Odberateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou bez toho, aby Dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie Odberateľa od Zmluvy. |
| 11. Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne Odberateľovi v zákonom stanovenom rozsahu náhradu škody za akúkoľvek škodu spôsobenú Odberateľovi v súvislosti s porušením tejto Protikorupčnej klauzuly. |
| Ochrana osobných údajov: Dodávateľ sa zaväzuje, že informuje svojich zamestnancov, štatutárnych zástupcov, splnomocnených zástupcov a iné fyzické osoby, ktoré vystupujú v jeho mene vo vzťahu ku Odberateľovi, alebo ktoré sa podieľajú na plnení tejto Zmluvy (ďalej len „Dotknuté osoby“) o spracúvaní ich osobných údajov Odberateľom ako prevádzkovateľom osobných údajov za účelom plnenia tejto Zmluvy, a to v rozsahu podľa čl. 13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov |
| a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES a to bez zbytočného odkladu po tom, keď budú osobné údaje Dotknutých osôb poskytnuté Odberateľovi. V rámci splnenia informačnej povinnosti sa Dodávateľ zaväzuje oboznámiť Dotknuté osoby s dokumentom „Informačná povinnosť prevádzkovateľa o spracúvaní osobných údajov oprávnených zástupcov, kontaktných osôb a osôb podieľajúcich sa na plnení dodávateľských zmlúv na strane dodávateľov prevádzkovateľa“ zverejneným na http://www.vesr.sk/sk/ochrana-osobnych-udajov. |
| Názov | Upresnenie |
| Frekvencia dodávok | 1 x za 60 dní |
| Dodacia lehota | do 14 dní od doručenia objednávky |
ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 balík
53 778,00
53 778,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2025 13:14
04.04.2025 14:10
04.04.2025 14:25
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 01.04.2025 14:24 - Vstupná ponuka | 53 700,00 | € | Cena bez DPH |
| 01.04.2025 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 53 700,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: