• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2025 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2025 10:20

Detail zákazky Z20251279

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2025 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2025 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2025 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.04.2025 10:20

Základné údaje

Z20251279

OF-298339

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10657575

Objednávateľ

186490

Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce

Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toluén lakársky

toluén, rozpúšťadlo

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toluén lakársky
Funkcia
Toluén lakársky  - rozpúšťadlo náterových hmôt, špeciálnych lakov, dechtov, asfaltov, lepidiel, tukov a živíc.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hmotnosť balenia liter 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zákazky je nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie.
Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V rovnakej lehote je Dodávateľ povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy, najmä prijať a potvrdiť objednávku predmetu plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Nepredloženie aktualizovaného rozpočtu je porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom.
Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom na základe dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. Lehota splatnosti faktúry je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ doručí faktúru okrem korešpondenčnej adresy aj na e-mailovú adresu tazsmi@tazsmi.sk.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje jednotlivé tovary dodať s vyznačenou minimálnou trvanlivosťou (záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacom liste. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najmenej v 1/2 lehoty záručnej doby garantovanej výrobcom či príslušnou normou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

10.04.2025 13:00

20,00 ks

520,00

520,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.04.2025 12:54

04.04.2025 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2025 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 431
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.04.2025 14:15 - Vstupná ponuka 520,00 € Cena bez DPH
01.04.2025 23:04 - Najvýhodnejšia ponuka 519,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS