Z20251278
OF-298682
zrušená
186490
Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce
Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK
Farba na značenie čiar
Farba, značenie čiar, ihriská
Tovar, Služba
|
1. PRIMALEX UV LATEX BIELY
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Farba určená na dekoračné nátery omietok, betónu , odľahčených stavebných hmôt, muriva, cementovláknitých, drevotrieskových a sadrokartónových dosiek, dreva, papiera a podobných materiálov v interiéri a exteriéri. Odporúčané na označenie plôch športovísk a ihrísk. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Hmotnosť balenia | kg | 10 |
| Názov |
| Predmetom zákazky je nový, doposiaľ nepoužitý tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie. |
| Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje kontaktné osoby, ich e-mailové adresy a telefónne čísla do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. V rovnakej lehote je Dodávateľ povinný predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy, najmä prijať a potvrdiť objednávku predmetu plnenia. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet - záväzný rozpis všetkých položiek tovaru v zložení: obchodný názov tovaru, jednotková cena za každú položku bez DPH, cena položky v požadovanom množstve bez DPH, cena celkom bez DPH. Záväzný rozpis položiek tovaru bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy. Nepredloženie aktualizovaného rozpočtu je porušenie povinnosti dodávateľa podstatným spôsobom. |
| Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy a tiež všetky dane, clá, poplatky, (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
| Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru až po riadnom odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia Objednávateľom na základe dodacieho listu potvrdeného Objednávateľom a Dodávateľom. Lehota splatnosti faktúry je stanovená na 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dodávateľ doručí faktúru okrem korešpondenčnej adresy aj na e-mailovú adresu tazsmi@tazsmi.sk. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke. |
| Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a s návodom na použitie v slovenskom resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý. |
| Dodávateľ sa zaväzuje jednotlivé tovary dodať s vyznačenou minimálnou trvanlivosťou (záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacom liste. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar najmenej v 1/2 lehoty záručnej doby garantovanej výrobcom či príslušnou normou. |
Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
10.04.2025 13:00
20,00 ks
443,40
443,40
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.04.2025 11:32
04.04.2025 13:00
04.04.2025 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: