• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2025 10:55

Detail zákazky Z20251237

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.04.2025 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2025 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2025 10:55

Základné údaje

Z20251237

OF-298628

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10651098

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

31399088

Ultra Print, s.r.o.

Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Grafické spracovanie a tlač časopisu Lesník

tlačiarenské služby, tlač, kniha

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Časopis Lesník - časopis zamestnancov LESY SR, š. p.
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
4 vydania časopisu Lesník = 900 výtlačkov v rámci každého vydania, t. j. spolu 3600 ks výtlačkov / rok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad ks 3600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Rozsah 36 strán
Obálka papier 250 g natieraný lesklý, počet strán 4, tlač 4+4 plnofarebná CMYK
Vnútro papier 90 g natieraný lesklý, počet strán 32, tlač 4+4 plnofarebná CMYK
Väzba spinky V1
Balenie po 25 ks do fólie
Skladba Poskladanie podľa definovaného spôsobu.
Tlačové podklady Tlačové podklady budú dodané kontaktnou osobou Objednávateľa vo formáte: JPG, PDF, TIF, XLX, DOCX.
Tlač Zachovanie grafického stvárnenia časopisu vrátane titulnej strany časopisu z rokov 2020 - 2022 - https://www.lesy.sk/pre-verejnost/casopis-lesnik/casopisy-pdf/
Dodanie Dodanie jedného čísla - 900 ks výtlačkov na adresu Objednávateľa, a to do 15 dní od poskytnutia podkladov pre spracovanie grafiky od Objednávateľa.
Požiadavka Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu, následne dodať originál tlačového PDF a verziu pre zverejnenie na webovom sídle www.lesy.sk
Požiadavka Zapracovanie 2 korektúr.
Požiadavka Dodržanie farebnosti tlače.
Cena za predmet zákazky Ponúknutá cena zahŕňa aj  dopravu predmetu zákazky na adresu objednávateľa.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovary budú dodané vrátane balenia, dopravy a vyloženia na určené miesto dodania.
2. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
3. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
4. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
5. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po jeho predchádzajúcom písomnom súhlase.
6. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
7. Nedodanie služieb v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

07.04.2025 10:00 — 06.04.2026 10:00

3 600,00 kus

4 763,60

4 763,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.04.2025 08:35

04.04.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 14
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.04.2025 10:54 - Vstupná ponuka 4 763,50 € Cena bez DPH
04.04.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 3 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS