• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2025 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2025 10:15

Detail zákazky Z20251227

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2025 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2025 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2025 10:15

Základné údaje

Z20251227

OF-298421

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10647107

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

53248376

Eurofins Environment Testing Slovakia s.r.o.

Robotnícka 820/36, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vykonanie odberov, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov

Úplné rozbory pitnej vody a vyhodnotenie analýz pitnej vody z vlastných zdrojov

  • 71900000-7 - Laboratórne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úplné rozbory pitnej vody
Funkcia
Vykonanie odberov, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a Vyhlášky  MZ SR č. 91/2023 Z.z., ktorou sa ustanovujú ukazovatele a limitné hodnoty kvality pitnej vody a kvality teplej vody, postup pri monitorovaní pitnej vody kontrole kvality pitnej vody, manažment rizík zásobovania pitnou vodou a manažment rizík domových rozvodných systémov, STN EN ISO 19458 Kvalita vody.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
studňa vŕtaná ks 3
studňa kopaná ks 2
zdroj pitnej vody ks 1
studňa ks 2
studňa vŕtaná + prípojky vody ks 2
vodovodná prípojka - TVA ks 1
vodáreň ks 1
studňa vŕtaná + úpravňa vody ks 1
vodojem ks 2
studňa HB-4 vŕtaná ks 1
vodný zdroj ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skúšky (rozbory) vzoriek pitnej vody musia byť vykonané akreditovaným laboratóriom. Odbery vzoriek pitnej vody musia byť vykonané prostredníctvom odborne spôsobilej osoby.  Osvedčenie o akreditácii pre poskytovateľa služby musí byť  vydané Slovenskou národnou akreditačnou službou podľa ISO/IEC 17025:2005 Všeobecné požiadavky na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií. áno
Odber vzoriek na mikrobiologickú analýzu (ISO 19458: 2006), STN ISO 5667-5 Kvalita vody. Odber vzoriek Časť 5: Pokyny na odber vzoriek pitnej vody z úpravní vôd a distribučnej siete, zákonom č. 87/2018 Z.z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Vyhláška MZ SR č. 100/2018 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na obmedzenie ožiarenia  z pitnej vody, z prírodnej minerálnej vody a z pramenitej vody. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ vyhotoví a do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi Harmonogram, v ktorom určí termíny odobratia vzoriek pitnej vody z jednotlivých vodných zdrojov na základe podkladov, ktoré mu poskytne objednávateľ.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie zmluvy:  osvedčenie o akreditácii vydaný Slovenskou národnou akreditačnou službou  podľa ISO/IEC 17025:2005 Všeobecné požiadavky na kompetentnosť skúšobných a kalibračných laboratórií , predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 , Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Objednávateľ požaduje odovzdať protokoly o analýze vzoriek odobratých v jednotlivých miestach odberu.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania odberov.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím služby zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi v rozsahu meno, priezvisko a číslo občianskeho preukazu, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel a motorových vozidiel s uvedením typu vozidla a ŠPZ z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu, resp. do miesta vykonania diela. Zhotoviteľ poučí svojich pracovníkov o tom, že poskytol uvedené osobné údaje objednávateľovi za uvedeným účelom.
Objednávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje, ktoré mu zhotoviteľ poskytne bude náležite chrániť a spracúvať výlučne len za účelom plnenia svojich zmluvných záväzkov uvedených v tejto Zmluve v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenia o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Požaduje sa, aby faktúra/faktúry neboli doručené objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dni od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo ktorákoľvek služba nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotí negatívnou referenciou.
Akékoľvek zmeny zmluvy sa môžu uskutočniť výlučne na základe písomného dodatku v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo do uvedeného termínu plnenia.
Miesta vykonania odberov vzoriek pitnej vody:  Mierovo, Kuchyňa, Alekšince, Voderady, Tomášikovo, Kamenná Poruba, Žilina, Sklené, Vlkanová, Zemianske Kostoľany, Kamenica nad Cirochou - VVP Valaškovce, Slanské Nové Mesto - Bogota, Smolník - Uhorná, Veľká Ida.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

10.04.2025 07:00 — 31.10.2025 14:00

1,00 jeden celok

15 220,60

12 374,47

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2025 09:31

03.04.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 272
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.04.2025 12:27 - Vstupná ponuka 15 220,60 € Cena s DPH
03.04.2025 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 11 712,06 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS