• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2025 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2025 11:16
  •    Ukončenie zákazky
    02.04.2025 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.04.2025 12:15

Detail zákazky Z20251212

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.03.2025 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    02.04.2025 11:16
  •    Ukončenie zákazky
    02.04.2025 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.04.2025 12:15

Základné údaje

Z20251212

OF-298513

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10641366

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

31347525

MAJSTER PAPIER, s.r.o.

Kvetná 861/1, Dunajská Lužná, 90042, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické, čistiace a dezinfekčné potreby

čistiace, dezinfekčne potreby a toaletný papier,

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické, čistiace a dezinfekčné potreby
Funkcia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
Dodanie: : Polyfunkčný objekt SZU, Bernolákova 8, 974 05 Banská Bystrica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dvojvrstvový toaletný papier v roliach. Počet vrstiev: 2, univerzálny do bežných zásobníkov, Počet útržkov: 12x325, návin: 110 metrov, rozmery: 75 m x 23 cm, materiál: recyklovaný papier ks 400
2. Tekutý vysoko účinný krémový čistiaci prípravok určený na čistenie všetkých keramických, pochrómovaných , smaltovaných a iných povrchov v domácnosti (sporáky, umývadlá, vane, obkladačky, riad a pod.) objem: 600ml ks 6
3.  Prostriedok na čistenie umývadiel, WC batérie, objem: 500ml ks 10
4. Utierka 3ks 38 x 34 cm univerzálna, bal. 3ks, materiál: viskóza z celulózového vlákna bal. 5
5. Utierka s ultra mikrovláknom na citlivé povrchy, rozmer: 20x20 cm ks 10
6. Prostriedok na umývanie okien, skla  vo fľaši s rozprašovačom, objem: 750 ml ks 10
7. Prostriedok na čistenie sifónov a odpadov, prípravok je určený na čistenie sifónov umývadiel, výlevok, vaní, WC a kuchynských drezov. Rozpúšťa kuchynské odpady, mastné usadeniny, vlasy, objem: 500g ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia: Polyfunkčný objekt SZU, Bernolákova 8, 974 05 Banská Bystrica
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod, piatok 08:00hod. do 12:00 hod.
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby, ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok,
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená,
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom.
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek na vyžiadanie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení dodávky, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

07.04.2025 00:00 — 14.04.2025 00:00

1,00 sada

863,88

863,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.03.2025 11:19

02.04.2025 11:16

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.04.2025 11:31

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 592
 83
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2025 14:17 - Vstupná ponuka 863,88 € Cena bez DPH
02.04.2025 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 850,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS